娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2006-3-15 05:07 PM

覺唔覺呢家D十零歲好多都食煙, 行路無黎精神 pair 下 pair 下?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kjkj 發表於 2006-3-15 05:18 PM

行路無黎精神 ,在說我嗎>.<(天天都好像沒有力一樣)
'jsn}6F3q(A 但我無食煙

kakeidevil 發表於 2006-3-15 05:41 PM

食煙唔一定pair 下 pair 下咁既....係d人行路唔正確啫\5C{2Ow3h
好多人行路夠寒背喇...你唔話佢地:nogood:}m$P"~Y}
0f^ @ NG0F%R1A a;F
閣下有食過煙嗎??你覺得食煙好關型唔型事嗎??又未必既.....o o `usp8a1q-i
:gun::gun::gun:

yanmatthew2006 發表於 2006-3-15 05:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kakeidevil 發表於 2006-3-15 06:02 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2006-3-15 05:54 PM:
`$H5f!bI,Qv IqF3msi4HML

.c-\x_A K 我F.3喇沙仔, 無食煙z5S5Gv.a/M
ME!tIH Q
我覺得食煙70%關型唔型事
2xsaXy
],{%N la 食煙60%Pair 下 Pair 下 [/quote]
I8I/w#m}e]j }*a p [#Q%R5_+y'g_
好清楚:good:一定做過統計

香蕉仔OOOO 發表於 2006-3-15 06:25 PM

我呀叔食煙 但無Pair 下 Pair 下

細水水 發表於 2006-3-15 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2006-3-15 05:54 PM:
(t Z@%u)cY Y\Ug&V
K+?G7b?NP+P4I
我F.3喇沙仔, 無食煙9W Ps9^Dty"@

$@&X\/E+_&ELc(R 我覺得食煙70%關型唔型事6xn vLjz!pa*Rz
&` vZ E-t,{~$L?
食煙60%Pair 下 Pair 下 [/quote]8?XibsR!a!F
唔洗咁哂野架..icpIpM*Cs2E
謙d啦..

brightman 發表於 2006-3-15 07:17 PM

成日打online game 都會pair下 pair下

blazesbac 發表於 2006-3-15 07:37 PM

喇沙仔 hai inch d on9 d ga la...suen ba la

honeyfei 發表於 2006-3-15 07:43 PM

我食煙既..
n7T*C?EybrZn 我覺得食煙還食煙...pair還pair...
%um!B n.GBM 唔洗咁歸類既...
eF*R7`9v2^S2U5O3F"h 但無可否認..食煙既人都鍾意食糖....因為咁而行路無精神...:z1fO{ Um cfpS
食煙..應該未至於令到一個人pair下pair下既...

yanmatthew2006 發表於 2006-3-15 07:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lv123 發表於 2006-3-15 08:44 PM

雖然政府差不多禁止所以香煙廣告﹐但愈來愈多細佬仔、女加入煙民行列,反而以前成日播﹐無咁多人吸煙。

jesus1016cheung 發表於 2006-3-15 09:08 PM

人地食煙係會點都唔關你咩事,自己都未顧掂走去理人
.OQV\.A;K 仲話讀喇沙,仲要話人不知所謂,無D教養,讀"屎片"

chong2002 發表於 2006-3-15 10:03 PM

不如講下點解佢地要食煙啦?
[Q \(? p5P%Pt3p 食煙有咩好處?
5]sT}EWbU 唔知夠唔夠5個advantages 呢

'nice' 發表於 2006-3-15 10:04 PM

我都覺得係啊!!!細細個就食煙爛型咁,_ p+y8a0p(iKH5h!O E J
而且著到D冷衫oversize曬好好睇咩?? w9Q+`1BB^V^&|/h
而家D後生女,唉~

fantasywave 發表於 2006-3-15 11:03 PM

煙民特徵: 雙目無神. 所以你覺得佢pair下pair下咁.. It's funny to see smokers corrupt. I feel superior over them. :)

Poker 發表於 2006-3-16 12:46 AM

食煙就等同慢性自殺和傷人, 同係出面放沙林毒氣一樣都算係傷人既一種.
:q\"kU](|)N
0g8M)d1|)L)Zv+QwnU 分別只不過是一個係直接有意即時傷人, 一個係間接冇意慢性傷人; 一個要即時坐監, 一個咩事都冇....
!cuA)zM/K4c
?3X%n'ABz4q [[i] Last edited by Poker on 2006-3-16 at 12:48 AM [/i]]

細水水 發表於 2006-3-16 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]jesus1016cheung[/i] at 2006-3-15 09:08 PM:
V1`3B(t`Z _8A,E 人地食煙係會點都唔關你咩事,自己都未顧掂走去理人
K#\;tUB-Z$y*Y e 仲話讀喇沙,仲要話人不知所謂,無D教養,讀"屎片" [/quote]
+r u3v{ R2{ 佢只係想討論一下者
N6`8wHYd:Ul Z4g r3Lj2Ps/}D`
你又知人未顧掂自己??9p$DaGjVW;lq
人地係咪讀屎片都唔關你事啦uW%y3L Vy
(我首先向你道謙, 因為呢番說話比較激動,
0s QA_1A:x'l7{5T1x I 但我想你知道佢只係提出意見, 唔需要咁樣話人)7j*E'T6f^:p%Iag.^
;eM,H'E(_O7Q8Y_

P$| Z-r[w [quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2006-3-15 10:04 PM:`.u(T2m5qJN9D
我都覺得係啊!!!細細個就食煙爛型咁,
o7~ ZwO5_ Q0B[ 而且著到D冷衫oversize曬好好睇咩??
j U!t]Ry ^0b 而家D後生女,唉~ [/quote]t/A#^ ?,c?1g J@!^ mI
乜d女仔著冷衫唔係因為驚走光被人望咩..
%jXIYm d男仔好似話係想個身厚d..

arwan1222 發表於 2006-3-16 02:20 AM

我覺得唔可以關型唔型事B_;J\IZ(C
十幾歲人最易受朋友影響
b8r'K:\f7DnN 朋友比你試一啖咁會咳I@!bYD
或者有人會從此討厭啦?Q&ae fo5L [ q8ST4F s
我以前係咳完之後唔甘心先再食既
-I d5B0kQ7b K h 點知一食就成日想食
)ho;pm-m3@;J3X u 係架,唔關型唔型事架,至少我冇咁諗過_?$xpC2q%d
有時口痕就點支煙食
]y n B%n9Cn;wm 好彩而家戒左cGy:y%P's i1JM
希望其他朋友都可以脫離煙草既控制

garycheung 發表於 2006-3-16 01:26 PM

我諗pair下 pair下唔關食煙事...10x10係park左野:agree:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.