娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2006-3-15 05:07 PM

覺唔覺呢家D十零歲好多都食煙, 行路無黎精神 pair 下 pair 下?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kjkj 發表於 2006-3-15 05:18 PM

行路無黎精神 ,在說我嗎>.<(天天都好像沒有力一樣)I%I)D9ST#P-\ ]I1fN
但我無食煙

kakeidevil 發表於 2006-3-15 05:41 PM

食煙唔一定pair 下 pair 下咁既....係d人行路唔正確啫a:c` RVle#b!w^
好多人行路夠寒背喇...你唔話佢地:nogood:u9K,n H kh
@ t YO G!q
閣下有食過煙嗎??你覺得食煙好關型唔型事嗎??又未必既.....
t~p8])hd1NT'qY :gun::gun::gun:

yanmatthew2006 發表於 2006-3-15 05:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kakeidevil 發表於 2006-3-15 06:02 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2006-3-15 05:54 PM:
*zSg"iF o j7['VeG{%~-Ld!y,HY)k

i.R7ai H ~ 我F.3喇沙仔, 無食煙%n8Ji5U8xO
$vw'mfLhBe8O`
我覺得食煙70%關型唔型事
D ]w(hC(_}-qY n8d5}5Rx/? t,]-d
食煙60%Pair 下 Pair 下 [/quote]
M+{&GO2Qt3} Zf^%p#lVPA
好清楚:good:一定做過統計

香蕉仔OOOO 發表於 2006-3-15 06:25 PM

我呀叔食煙 但無Pair 下 Pair 下

細水水 發表於 2006-3-15 07:16 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2006-3-15 05:54 PM:M SC1m4b+} U,b(C

+}U5g3g(NYI!| lKql'`b
我F.3喇沙仔, 無食煙
k K@*h+w3w4T Bp O
WkG$v7y!{ 我覺得食煙70%關型唔型事
tr^,\Hv JuuL,`1H
食煙60%Pair 下 Pair 下 [/quote]
K:\%?+WR{hv1z3C 唔洗咁哂野架..rp1O Q{ OUG6L
謙d啦..

brightman 發表於 2006-3-15 07:17 PM

成日打online game 都會pair下 pair下

blazesbac 發表於 2006-3-15 07:37 PM

喇沙仔 hai inch d on9 d ga la...suen ba la

honeyfei 發表於 2006-3-15 07:43 PM

我食煙既..
u7t U|di z"EM 我覺得食煙還食煙...pair還pair...d7vx%A5s6? qU R
唔洗咁歸類既...ye/F?^dq0b)G7s8n
但無可否認..食煙既人都鍾意食糖....因為咁而行路無精神...
,@+wGV0|$Kt 食煙..應該未至於令到一個人pair下pair下既...

yanmatthew2006 發表於 2006-3-15 07:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lv123 發表於 2006-3-15 08:44 PM

雖然政府差不多禁止所以香煙廣告﹐但愈來愈多細佬仔、女加入煙民行列,反而以前成日播﹐無咁多人吸煙。

jesus1016cheung 發表於 2006-3-15 09:08 PM

人地食煙係會點都唔關你咩事,自己都未顧掂走去理人2e e;F9A4m `"Ws
仲話讀喇沙,仲要話人不知所謂,無D教養,讀"屎片"

chong2002 發表於 2006-3-15 10:03 PM

不如講下點解佢地要食煙啦?
\)m3V4l(zd0M 食煙有咩好處?
c-o0E$t w/P 唔知夠唔夠5個advantages 呢

'nice' 發表於 2006-3-15 10:04 PM

我都覺得係啊!!!細細個就食煙爛型咁,
"p]0]Dj TgO 而且著到D冷衫oversize曬好好睇咩??
sH{3_2o 而家D後生女,唉~

fantasywave 發表於 2006-3-15 11:03 PM

煙民特徵: 雙目無神. 所以你覺得佢pair下pair下咁.. It's funny to see smokers corrupt. I feel superior over them. :)

Poker 發表於 2006-3-16 12:46 AM

食煙就等同慢性自殺和傷人, 同係出面放沙林毒氣一樣都算係傷人既一種.
eRdTO jX
1E.N.l`9f*Myro 分別只不過是一個係直接有意即時傷人, 一個係間接冇意慢性傷人; 一個要即時坐監, 一個咩事都冇....
;| x*j0v#A } "l!S1kL,{%M X3e
[[i] Last edited by Poker on 2006-3-16 at 12:48 AM [/i]]

細水水 發表於 2006-3-16 01:31 AM

[quote]Originally posted by [i]jesus1016cheung[/i] at 2006-3-15 09:08 PM:
k ^7w'raX5M)j@6n 人地食煙係會點都唔關你咩事,自己都未顧掂走去理人
/@V(K'P-J u 仲話讀喇沙,仲要話人不知所謂,無D教養,讀"屎片" [/quote]
:r2pG8{%p,y2V} 佢只係想討論一下者
7MD RL3im"z 'i:X(_ C5jb*C
你又知人未顧掂自己??
R| x*l @&YX3l.f 人地係咪讀屎片都唔關你事啦
oY6X$^2rf4d3u (我首先向你道謙, 因為呢番說話比較激動,)Nt{cb3x
但我想你知道佢只係提出意見, 唔需要咁樣話人)
;a4}"V N}E
)c;A u h Wl'e]
4G F'~T+b&Oo [quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2006-3-15 10:04 PM:
/LEt L p*Yzs 我都覺得係啊!!!細細個就食煙爛型咁,9HU2|JO o7[
而且著到D冷衫oversize曬好好睇咩??
8AhF)r'G$\ 而家D後生女,唉~ [/quote]
/N7Y)i?.ho 乜d女仔著冷衫唔係因為驚走光被人望咩..3a_ ]N3v6vg-F6_5X
d男仔好似話係想個身厚d..

arwan1222 發表於 2006-3-16 02:20 AM

我覺得唔可以關型唔型事yY(O \2P*f
十幾歲人最易受朋友影響
:YZa+Y` r8L h%u:V 朋友比你試一啖咁會咳G9w#_uaE;}
或者有人會從此討厭啦SyH/y#SZC*T
我以前係咳完之後唔甘心先再食既X#H Z'S*f1Y U Cx3{8R
點知一食就成日想食
k$ULbOb(gY-y 係架,唔關型唔型事架,至少我冇咁諗過i;is-@9WTH N
有時口痕就點支煙食
odMQt U2U+S$B5c 好彩而家戒左#|:`BR2xz4V
希望其他朋友都可以脫離煙草既控制

garycheung 發表於 2006-3-16 01:26 PM

我諗pair下 pair下唔關食煙事...10x10係park左野:agree:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.