娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2006-3-25 01:05 AM

ATM同一般户口有咩分別????

我今日係恆生申請左一個普通户口....因為我未夠18歲...所以暫時未有紅簿仔..可以用身份證攞錢或者入錢... 又可以俾你choose申請提及卡...首年免費..其後就50蚊1年..2i&cua k\&A \6iH

,S\ pw'WTI 啱啱問左一個fd...佢今年21歲..佢又係去恆生開户口...
#? FAO2_$XW { 佢開個個叫ATM儲蓄戶口...佢個個係開户口又唔使錢..又有簿同卡...但如果去櫃台攞錢就要20蚊一次...入錢就唔使..*Cz8v?%@-L#v gP;q$HS(S

dmG`F:I 我唔知有ATM呢樣野...咁就申請左要提款卡..佢話張卡要1個工作天先有..
0Sq9kJ-O7^;f x HM U,N wV
我個fd叫我轉番..:A:f fS @FOQ'\G
但我唔知趕唔趕得切...
:j8T)S'Dpcmp }3r+M&Pf#b5r
我諗著天日去轉番...希望得喇..
,t,Q|9I};By 9x6} C4wD I
大家知唔知ATM同一般個啲户口有咩分別...?| { v;Co/Q |
(Iu6~+|![7U]p6V
幫幫手...唔該咁多位:gun:S.T%J,]*P#b5u}7tx Z
f0gR"sIY
[[i] Last edited by neitly on 2006-3-25 at 01:06 AM [/i]]

d228216 發表於 2006-3-25 01:15 AM

ATM 櫃員機咁解, ATM户 就係叫你用櫃員機, 唔好步櫃位, 慳返d人手.3R kW}i_1[ q'g^

R0L"fYA2d 咁銀行就收小d手續費.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.