娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2006-3-30 11:36 PM

speed 快左好多

大家覺唔覺speed 快左好多?

austin666 發表於 2006-3-30 11:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2006-3-30 11:44 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-3-30 23:43:,])\s2X{qtzU9Y1t
???up乜 [/quote]
{;z N|"@K4L7\ YR $G&d{@~K,~?
26fun 既 speed,我覺得同1小時前比快左好多

austin666 發表於 2006-3-30 11:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2006-3-30 11:51 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-3-30 23:49:"G n EW[j$F/@u ]
|KoY/DM'Y }
~6D:H2|T{ dL^ B

6@5MP'G2H,E-V 咁奇...
Q V#WiG3H*ea7^ :T c#D5x$|
我從來冇變過 ['~gE Y @Tw
應該海外的先有分別吧 [/quote]
^V^-i(a0M'FZS 2i7C6b.b Sk
我唔係海外,但頭先覺得快左好多

austin666 發表於 2006-3-31 12:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pkdevil69 發表於 2006-3-31 12:21 AM

我都覺快左
#Z$?/`#XW5D;k 正話好慢,我重以為係我部機慢左

913s 發表於 2006-3-31 09:02 PM

我覺得都快左

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.