娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kahang0210 發表於 2006-4-1 10:45 PM

超搞笑~前所未有!!!只係今日有架咋!!!

[url=http://www.ikpawrrv.com/123.wmv]入黎睇~~~[/url]'x2a c,n|+Z
@0{nS6]_2T.],P
Sb#V:d$?Plj7A$W"^
X!~O(y&aA x EqMQZ#a
'V7fJ%SkDK!r"t
|&S9O*J p,{$i

/dI+_8F(e AmgE B
0ahj8`` q mZ

,f |h` l a6F u"?e%R3pr#T{j
0F$[.k:Mn.@NsA/R

;\WB*TD
4?V&Gt#^QJ`$yu
S5@exH
*Ip[ Hy2Ls acIU z/z4hw^

+z]L,U h N*Tt9o2W3i
2v)v?-DQY^~:L

|\$Ht1]T^ E GSQjK

/p z Ip5v5l)u.w@6F I5DQ L^ wk S

dA l+f!Z sZ l~qt?

%R/h n*yV#jVa @ :rB6J,P1Bl!Utf*h'f&A

"AA6G'[LX d S~:b6jPm0O'm

"cE AG9^m8s w,v:nCw#Z3h5L%J v
%hf#@.j vG

*M)UC%w|pb(?v "\r$[.qp7FI#d

f r M"d4Qud] *v;bGhu

(j7@%Ow+j'y w b,F`i F-W2q'A#t
(V^nH*w5[0~&h L

2wz^ F3C 禺人節快樂:gun::gun::gun::dev::clap:

neitly 發表於 2006-4-1 10:50 PM

多謝哂你嘅禺人節節目...- -''

cwleung1988 發表於 2006-4-1 11:34 PM

多謝晒 =3=

launcher 發表於 2006-4-2 01:17 AM

??
mtkfl#xm @:{ NO LINK ?? d9pOSd.? }j%v
OR 2/4 NO DUCK SEE?

忽傾腰 發表於 2006-4-2 03:18 AM

多謝=.="

cwleung1988 發表於 2006-4-2 09:19 AM

[quote]Originally posted by [i]忽傾腰[/i] at 2006-4-2 03:18 AM:qO)z\{4i].q
多謝=.=" [/quote]
[-o pd ?qSr 你個名我好鍾意 :D:D

kjkj 發表於 2006-4-3 03:20 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-2 09:19 AM:
p`Tu ]!`+r
c]2R2\#oTL3o:{pG}A 你個名我好鍾意 :D:D [/quote]
0K&gW([W~\N ek e2N8fbd bf
y,t yZ#?P+N,?
"Q?f0L.XA$@
我都喜歡佢個名,感都比佢想到

ThomasKoon 發表於 2006-4-6 01:48 AM

無言以對..........=.="

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.