娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kjkj 發表於 2006-4-3 03:28 AM

有無人想玩魔獸世界私服啊

個私服少人到暈
*Q#aE-t&^G O 想開個公會都唔得,因為要10人簽名
]"r_tL;Bh 不太難玩,升等容易
[.Q L+zV"|8Y 但bug真的很多,但他們正在改善中
p`8Q*m~&OO&O 想找人一起玩和幫開公會
1R5\$~B:u-M6Y7O? %]7G$AL%N|
想玩的人回一下:cry::cry::cry:

bt新之助 發表於 2006-4-3 10:51 AM

點解唔玩台服呀*[le%CHm
我在台服玩緊

kjkj 發表於 2006-4-3 06:22 PM

我唔玩官方版了,煉左3個60官方版
-HEr!?3|)BG#? 官方版玩死人了,打熔火全破要6小時,公會晚上8點打到晚上2點,我真係支持唔到
xQAvilh 有時打打下睡著了,又被人罵到隻狗感,台灣人他們又用語音指揮,聽不懂又被人罵
Pv"t5uR 叫他們打字指揮,他們又不打,有時佢地會在晚上4點才開黑翼副本團,點打啊
@N"Ep&ZPZ,x
RXt cC,r*ANMF 私服就不同啦,可能好快可破等,但最少無人罵啦
.z/jB{\ 私服2人就可打熔火黑翼啦
.qm `]'{-l 快破等重好,可玩曬9個職業(大約2星期左右啦)
p6VBb'eHoS 煉一個官方戰士60lv每天玩10小時都要差不多2星期多啦
8u D*X:xK+YQ:W$GV 私服真的不錯,但有bug有一點可惜

cywcyw1118 發表於 2006-4-3 08:00 PM

我都未厄過都想,玩下

kakeidevil 發表於 2006-4-3 08:07 PM

從來不打online game....
-Q)O,e4_S 曬錢曬時間。:sleep:

kjkj 發表於 2006-4-3 08:44 PM

私服不同啊,時間,你可間中打一下的(因為不用追求裝備,2人就可打王了)
s[ et t 錢一蚊都唔洗用,升級又快

kjkj 發表於 2006-4-3 08:49 PM

[quote]Originally posted by [i]cywcyw1118[/i] at 2006-4-3 08:00 PM:X/JCNOr"w
我都未厄過都想,玩下 [/quote]
-y\ Z3b9M!Ul"h
Ga Kh q:d:@ AeE!?8uNQ OY
[url]http://hotpop2.com/viewthread.php?tid=1782&extra=page%3D1[/url]
OuWh+LZv r$H#N*? 佢個伺服 e家停左,你可先下載主程式
TC/D2Z v P&|8wgJ :cry:好像天天都差不多都會停一下的(我都不知) E7~O!Q:b
我id是pop,玩聯盟的,希望一起玩聯盟啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.