娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cwleung1988 發表於 2006-4-3 10:47 PM

lEuNG離開eF前既最後一POST

小弟係ef大大話話都有差不多一年啦.:o:o..|4dd-X1v?
得到既野好多好多...依家要走都好唔捨得大家...
m)l#tF_Z 小弟今年17歲...經過今日同女友談到將來...
UE,O.e V 發覺自己都浪費左5年時間係打機上面....3Q xtP)^KQk
因為得4分所以去左讀毅進...到依家差唔多讀完...
Z9P!IWmCwv'B 都發覺自己好似咩都冇學過...上堂吹水...玩玩下又一日....R,sIe8I P1s
白白交左2萬8...返工企左街3日先得6百蚊...依家先知道知識既重要性..:(:(.
/`X)?%Y@ 所以希望借依一個機會...可以一次過洗晒d game/網站..iR,z2J pp
真係可以放返個心去讀書...希望大家明白啦...
vW?5M)] W9t ef個網址我一世都唔會忘記...等我學成之後...我一定會再返黎嫁 :cry::cry::cry:
%m/|*bd-n
t4O:S"I+r z{X 係度借依個機會....要多謝一d人/事6E*c:_&\kmM3{
港男俱樂部 [/color]7B+yg1K,Hjr
好多謝boyboy建立依個版...比大家做一d想做既事...!l$TN}~yK
留返一個地方比大家可以狂野一下....
*NB`5C O\VV6^ 係入面呃左好多分 :dev::dev:...同好多人吹過水..Q/vG5J rR.oM(|
係入面學識左好多野....[color=Red]多謝晒[/color]:kiss:
t0R,Wzh8Bz @
h"golJ/v9?3H [color=Yellow]【戀愛起義】[/color] ..係入面知道左好多情侶之間會發生既問題..
`1Q6zI,Gq&T3@VI 係你地既身上..我學識左點去解決,避免依d問題...
3U!J:g'VcmX;H 見過有一排..依個版冇咩人出問題...真係好擔心...
\|7|;rX8CCE;p2w 所以個排只好頂住上...多d回人問題...
?(J4j'B&iok` 依家見到多人回返d問題..版主又好似加返大家既分引返大家既注意...q v9D-y$`8li
我真係好鍾意依個版...個個手足既回答都好好... zu"V4{&\"[4`bX
希望依個版會一直長做長有...:clap::clap:W0?(X-a [t
nc_%W5V4L
[color=Green]【笑爆肚開心笑話區】 [/color]gpo5WrK
雖然我係依版好少post野 :haha:好似post過一次甘多 :giveup:&_X'qGW(v
不過依個版入面d笑料都唔講得小...哈哈...&]3C~]V%v$X j k
有時真係可以笑足一日嫁....好多係度睇到既笑片/笑話..Cg0S~4u;{wQ)V
我都會send返出去比d朋友...我同朋友之間得到甘多既笑聲...,w.x.gk5z
都真係要多一多謝依個版...;o} `'jj oL$\
U9S \\f{g'Q`
[color=Orange]【校園苦‧與‧樂專區】 [/color]
4GOM/kRp Qzx7~ 以前因為唔鍾意讀書所以都好少入黎依個版...
"O?(w1WT i 不係依排見到個版...有d a level 既post出現...
e SU!L7{)c so多左入黎...見到甘多學生比心機讀書...
6Lw4`*ay a0C 都搞到我心動嫁...各位a level 緊既 同學仔[color=Red]比心機呀 [/color]:good::good:
5O+d2U8d8m{!p&cb2{ $At}:F3o:uys`p
[color=Purple]【每日一篇好文區】 [/color]Y-h,g~-z'bV#V&?
係入面睇過太多好既文啦...多到算唔晒...
C3FOuV:z9c 小弟最近個兩個星期仲由32頁開始睇返轉頭...好似已經睇到二十頁左右了V!wi1d/e2@%P6n
好多謝大家分享d甘好既文...真係由心個度多謝返大家...D/}+vQ%cFz

)\uy!md!e2g-eGlk [color=Blue]Sports討論版 [/color]$W Jzz9jv+xi)H3L,l
哈哈...一句講晒 車仔既fans:agree::agree:X,qP dJ-}
唔好見我好少係個版回覆就意為我好少睇呀 :haha:
eCH@W S2Z4F,[ 支持車仔 yayaya:kiss:
"JZ Ko-w
B h"_*^1dP [color=Brown]時事政治區[/color]
f E BCx(a Z D 因為知道自己所識既仲係太少..
I4Fx%z~YPw[ 所以好少加入戰鬥...係入面講得野既..
f1u\$F1k`[0x4W 都係真係好有水平...個個都好有見地...
a*m+s gj1p 每睇大家討論一件事...都學識左好多分析時事...QpP%M o5H_PG
解局既方法...真係睇一次就好次上左一次堂甘...:clap::clap:
u-G+v5g9}#d)d[o
fbNc\AJ4D [color=LimeGreen]火熱頭條 [/color]"Q G zd-Y_3|h6~
唔駛多講啦又係...如果版主冇lock post..唔比回覆既話..
3Ob p.LiMs2^N7Y 我起碼個個post都頂兩三次...真係多謝晒...:D:Dq7mnz2Ge)EK)Q

8P6Z-KtW#HP{ 仲有好多版要多謝...不過因為時間既關係...(仲有好多game未delete)3u#O I#k*_A4^q+WH
只好係度一次過多謝晒 :):cry::cry:\G'|8g m0c9P

2m_,S n?/B M&V 係度作最後幾聲既投訴"^g@c!Y!A,Uu
小弟借依個機會同大家搵多d加分既機會....:haha:
x ]+R"_?c d 7ok1G%u@
1.我留意左好耐ef既加分速度真係慢過之前好多..
VzX;~0Fp&W%\r w 就以好文區為例...最初一個post起碼都可以加3分/以上
E1V2j AF-u-th 依家變得最多只是加2~3... Q:d7H:p:S/v7sF7I
真係希望版主有時真係可以加多1,2分...
}1G]A(f.R 當係鼓勵又好,點都好,大家都係求開心..
Grw1L1p)g%N
J b q/M9m QSc8v+? 2.版主不常在線
'G2gDs*{'Zj 依個問題大家都知...我唔係話版主既壞話...
)c{pUCe}+pU 我都做左版主...我都明白有時可能真係忙到一個月都上唔到一次...
/l"|4b5A+w\*S$h i 所以希望ad可以搵多d人做版主/副職...!f]|9TdW
一來又可以分擔下原版主既工作...二來又可加快check post既速度i,V{,L6]1K@-P
三來又可以加強會員既歸屬感...哈哈:haha::haha:4H'U;rW-{&C|h c
K8s }E%YX;[%j+g
3.比錢買分既方法&^IkW:QG_
都係個句...比錢既方法太少啦..
h}b3m9~G ]^ 好似我甘...真係冇信用卡去買分 :haha::haha:Rb Hc `} d2E
f `:p%_(v/QNbC
4.600分的阻礙
Zf FXD5F 好多人都反映600好似set得太高..
,S&q{:?0rt\ 說真的...如果有機會既話希望真係可以改一改佢..
7R,XG3C Z0j:`P 例如...影左十張....有幾張普普通通既就set50分比人睇*`;v7KyW.x
將當中既幾張正野set做300分有得睇...O-RPB(`g"N dZ w
有一張影得特別有意思既..就set600分..引下d人比心機post野/比錢jp"w!BZv u7_ W
2K ~ X&x X0|3\
5.會員之間既不和...p[P&TK J'ix k
小弟係度唔係想做和事佬..z:t/zT0`
只係想同大家講幾句...
|$NBJ&@B2ldA 有時可能有人做d野出黎搞到大家好唔鍾意...A0DL5h1`:l4p
但真係唔駛幾十個插一個...
+QI4jt3\_-n 留返d位..比大家走走...
C"] T1[3[:oj0S 唔係必要既話..就根本唔駛理佢...@6aBB m1hys(T
呵呵:kiss::kiss:
R)J8N:n0B`$K'_.Z
M8tr)^Y~A*kf 小弟講既野係甘多...今晚係最後一晚係ef...
Hw7j_U6?wni 希望大家玩得開心..要愛惜26fun
P1[%I%]PE$B -A?V)LMr
最後都係個句   
#Inx Ix`:C
3g$|3?!U#\"j&h,P CbG [size=6][color=Maroon]多謝大家一路以來既關照 [/color][/size]

'nice' 發表於 2006-4-3 10:54 PM

睇完你的post我都有同感,覺得26fun俾左好大娛樂大家!;fntOK}0y
既然你下定決心希望你可以成功,而且你先得17歲大把時間俾你追! ~4u2kn;`*i]
如果你得左無唔記得26fun班朋友仔啊!我地等你的sharing ar~

irisG 發表於 2006-4-3 11:07 PM

俾心機:clap:
y'g@z t8BjA;[-Kl 等你成功返嚟:good:
%sP]J p8U6w5m 加6分俾你返來用:D*R dzD3R%b#H
努力:fight:

d228216 發表於 2006-4-3 11:08 PM

工作不忘娛樂, 努力讀書亦需小小娛樂獎勵吓自己.  唔好死讀書, 讀書死呀!

cwleung1988 發表於 2006-4-3 11:12 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-4-3 11:08 PM:
H0Bfy1z4f tN 工作不忘娛樂, 努力讀書亦需小小娛樂獎勵吓自己.  唔好死讀書, 讀書死呀! [/quote]
3W1Z*y4{!FqI!N 你依個:dev:惡魔:dev:...又想引我 :gun::gun::gun::gun::gun:$VS3b$^"N(Ex.D!vYc
當然...小弟都會得閒返黎坐下...吹吹水 :haha::haha:

cwleung1988 發表於 2006-4-3 11:12 PM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2006-4-3 10:54 PM:5k9w;U)@AdX:FV
睇完你的post我都有同感,覺得26fun俾... [/quote]Lyesy*c{DL
EF就交晒比你地啦 :dev::dev:

cwleung1988 發表於 2006-4-3 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-4-3 11:07 PM:
8D'X5^"v t6n#I!^ 俾心機:clap:0s:{+EdvY
等你成功返嚟:good:
&G*q|8v(V@ R M-G 加6分俾你返來用:D
`E:H B){_r6I 努力:fight: [/quote]\Zxd3U
第一次POST野可以一次話加六分 :cry::cry::cry:.^+\C(hl&s
不過點解係要我話走先加6分比我 :angry::angry:
V.Fd e'tE6o p^/[ 點解唔一早比六百分比我 :fight::fight:
8f5P%Dd#u4] (開始發神經:P:P:P)([ t1V~3}J5v
點都好..真係多謝晒...你打理得娛樂aio甘好..
OUM6V s{B 等小弟睇正相個陣..都方便左好多
7T(@5aE'D(RIo :good::good::clap::clap::clap:

coolala2005 發表於 2006-4-4 12:19 AM

;););) `X0H7`Kl{
[img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=AlqBYudMLE9F_uj_AC8BElW.ygt.;_ylu=X3oDMTA4NDgyNWN0BHNlYwNwcm9m/SIG=11nlsrufo/**http%3a//www.dsej.gov.mo/cre/tmag/07/images/7-1i.jpg[/img]LHA"Q[aoR;j

'i ]bfV-Di+_ [img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=AlqBYudMLE9F_uj_AC8BElW.ygt.;_ylu=X3oDMTA4NDgyNWN0BHNlYwNwcm9m/SIG=11i7gbv03/**http%3a//www.plkwcc.edu.hk/%7eshufa/PHOTO/7.jpg[/img]
8\8z Rvf| j ^
P_9|oC x:u9_ :crybye::crybye::crybye:

ckyckk 發表於 2006-4-4 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-3 10:47 PM:d8j~ Q1?\4A
小弟係ef大大話話都有差不多一年啦.:o... [/quote]D6enT|A1B
:crybye::crybye::crybye:得閒記得上黎探我地

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-4-4 12:20 AM:
,nmV @v:w(@7k!} h1L7fAM
:crybye::crybye::crybye:得閒記得上黎探我地 [/quote]
&`0w6r9Cd4A3k5T| l 得閒上黎捉雞仔 :gun::gun::gun::gun::dev:

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-4-4 12:19 AM:\SR2u3i7k n
;););)^j B@!j~+p
[img]http://hk.wrs.yahoo.co... [/quote]IL%~U*}%p
多謝晒 :cry::cry::cry:

ckyckk 發表於 2006-4-4 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-4 12:23 AM:
~2N9A3X(|s;VkM BP V_F
得閒上黎捉雞仔 :gun::gun::gun::gun::dev: [/quote]5`0]F FQ
:clap::clap::clap:點解咁突然,有冇咩計劃;)

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-4-4 12:25 AM:V_/w1~q

JE0PmhT :clap::clap::clap:點解咁突然,有冇咩計劃;) [/quote]
d6G(b dRi%}g 諗住讀好d書..之後搵份有一萬左右既工做下... zL+L4F Q2M LF:W
到50退休...之後等死...你睇我幾有計劃...幾十年後既野都諗左 :P:P

coolala2005 發表於 2006-4-4 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-4 00:26:+a{|v {c
FjZ%~}{
諗住讀好d書..之後搵份有一萬左右既工做下...
EFJ+r~ 到50退休...之後等死...你睇我幾有計劃...幾十年後既野都諗左 :P:P [/quote]Eaz7B7W y
支持你~要努力~~~

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:36 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-4-4 12:35 AM:+G9j;r-P9X6U6I2i
BO:j!j R+Bv#Ii g]'PB
支持你~要努力~~~ [/quote]Ya`6v|'ZF2M[,lf
你既計劃又係點 :confused::confused:

coolala2005 發表於 2006-4-4 12:38 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-4 00:36: C:? ]j&UU*}}
+o HKq-Ul'Ek
你既計劃又係點 :confused::confused: [/quote]
-n9PB4zmi 偷懶~偷懶~再偷懶~:dev:~~~

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-4-4 12:38 AM:~]ZzAK

WvY&q7HU[h 偷懶~偷懶~再偷懶~:dev:~~~ [/quote]
OK(P]M 三重偷懶  :haha:  睇黎你boss對你唔係甘好喎 :lol::confused:

coolala2005 發表於 2006-4-4 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-4 00:39:d-p4K2kx`D
7BtF%bR+CjpNW
三重偷懶  :haha:  睇黎你boss對你唔係甘好喎 :lol::confused: [/quote]
m1j'p'Y"|6cMk 就係太好~先可以偷懶~偷懶~再偷懶嘛~:D~~~

ckyckk 發表於 2006-4-4 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-4-4 12:38 AM:@/YC+D4Ec y
{CGbE8vTM{-A
偷懶~偷懶~再偷懶~:dev:~~~ [/quote]
*eQ R(x IG x2~我日日都偷:naughty:

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:50 AM

依兩條蛇王既實力都算數一數二

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.