lEuNG離開eF前既最後一POST
小弟係ef大大話話都有差不多一年啦.:o:o..|4dd-X1v ?得到既野好多好多...依家要走都好唔捨得大家...
小弟今年17歲...經過今日同女友談到將來...
發覺自己都浪費左5年時間係打機上面....3Q xt P)^KQk
因為得4分所以去左讀毅進...到依家差唔多讀完...
都發覺自己好似咩都冇學過...上堂吹水...玩玩下又一日....R,sIe8IP1s
白白交左2萬8...返工企左街3日先得6百蚊...依家先知道知識既重要性..:(:(.
所以希望借依一個機會...可以一次過洗晒d game/網站..iR,z2J pp
真係可以放返個心去讀書...希望大家明白啦...
ef個網址我一世都唔會忘記...等我學成之後...我一定會再返黎嫁 :cry::cry::cry:
係度借依個機會....要多謝一d人/事6E*c:_&\kmM3{
港男俱樂部 [/color]7B+yg1K,Hjr
好多謝boyboy建立依個版...比大家做一d想做既事...!l$TN }~yK
留返一個地方比大家可以狂野一下....
係入面呃左好多分 :dev::dev:...同好多人吹過水..Q/vG5JrR.oM(|
係入面學識左好多野....[color=Red]多謝晒[/color]:kiss:
[color=Yellow]【戀愛起義】[/color] ..係入面知道左好多情侶之間會發生既問題..
係你地既身上..我學識左點去解決,避免依d問題...
見過有一排..依個版冇咩人出問題...真係好擔心...
所以個排只好頂住上...多d回人問題...
依家見到多人回返d問題..版主又好似加返大家既分引返大家既注意...qv9D-y$`8li
我真係好鍾意依個版...個個手足既回答都好好...zu"V4{&\"[4`bX
希望依個版會一直長做長有...:clap::clap:W0?(X-a [t
nc_%W5V4L
[color=Green]【笑爆肚開心笑話區】 [/color]gpo5WrK
雖然我係依版好少post野 :haha:好似post過一次甘多 :giveup:&_X'qGW(v
不過依個版入面d笑料都唔講得小...哈哈...&]3C~]V%v$X j k
有時真係可以笑足一日嫁....好多係度睇到既笑片/笑話..Cg0S~4u;{wQ)V
我都會send返出去比d朋友...我同朋友之間得到甘多既笑聲...,w.x.gk5z
都真係要多一多謝依個版...;o} `'jj oL$\
U9S\\f{g'Q`
[color=Orange]【校園苦‧與‧樂專區】 [/color]
以前因為唔鍾意讀書所以都好少入黎依個版...
不係依排見到個版...有d a level 既post出現...
so多左入黎...見到甘多學生比心機讀書...
都搞到我心動嫁...各位a level 緊既 同學仔[color=Red]比心機呀 [/color]:good::good:
$At}:F3o:uys `p
[color=Purple]【每日一篇好文區】 [/color]Y-h,g~-z'bV#V&?
係入面睇過太多好既文啦...多到算唔晒...
小弟最近個兩個星期仲由32頁開始睇返轉頭...好似已經睇到二十頁左右了V!wi1d/e2@%P6n
好多謝大家分享d甘好既文...真係由心個度多謝返大家...D/}+v Q%cFz
[color=Blue]Sports討論版 [/color]$W Jzz9jv+xi)H3L,l
哈哈...一句講晒 車仔既fans:agree::agree:X,qPd J-}
唔好見我好少係個版回覆就意為我好少睇呀 :haha:
支持車仔 yayaya:kiss:
[color=Brown]時事政治區[/color]
因為知道自己所識既仲係太少..
所以好少加入戰鬥...係入面講得野既..
都係真係好有水平...個個都好有見地...
每睇大家討論一件事...都學識左好多分析時事...QpP%Mo5H_PG
解局既方法...真係睇一次就好次上左一次堂甘...:clap::clap:
[color=LimeGreen]火熱頭條 [/color]"QG zd-Y _3|h6~
唔駛多講啦又係...如果版主冇lock post..唔比回覆既話..
我起碼個個post都頂兩三次...真係多謝晒...:D:Dq7mnz2Ge)E K)Q
仲有好多版要多謝...不過因為時間既關係...(仲有好多game未delete)3u#OI#k*_A4^q+W H
只好係度一次過多謝晒 :):cry::cry:\G'|8g m0c9P
係度作最後幾聲既投訴"^g@c!Y!A,Uu
小弟借依個機會同大家搵多d加分既機會....:haha:
7ok1G%u@
1.我留意左好耐ef既加分速度真係慢過之前好多..
就以好文區為例...最初一個post起碼都可以加3分/以上
依家變得最多只是加2~3... Q:d7H:p:S/v7sF7I
真係希望版主有時真係可以加多1,2分...
當係鼓勵又好,點都好,大家都係求開心..
2.版主不常在線
依個問題大家都知...我唔係話版主既壞話...
我都做左版主...我都明白有時可能真係忙到一個月都上唔到一次...
所以希望ad可以搵多d人做版主/副職...!f]|9TdW
一來又可以分擔下原版主既工作...二來又可加快check post既速度i,V{,L6]1K@-P
三來又可以加強會員既歸屬感...哈哈:haha::haha:4H'U;rW-{&C|h c
K8s}E%YX;[%j+g
3.比錢買分既方法&^IkW:QG_
都係個句...比錢既方法太少啦..
好似我甘...真係冇信用卡去買分 :haha::haha:Rb Hc `} d2E
f `:p%_(v/QNbC
4.600分的阻礙
好多人都反映600好似set得太高..