娛樂滿紛 26FUN's Archiver

irisG 發表於 2006-4-4 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-4 01:15 AM:
&D9?u"A+|4cu 我唔信 :giveup::giveup:.[;FZzK+y.r*H
我成日都覺得依度好多能人異士...MW"U Z4O$VP"F ]Ca
so我先甘鍾意係度..
(^g L&R2}7BKjt H 我直覺好多記者係度 :agree: [/quote]
nal"ph)O2P
/S{4G+Bp2h'Kq 係呀:agree: d z4@"vf)pAxx
呀[color=Blue]d叔[/color]真係[color=Red]能人[/color]嚟架:D

Azuma 發表於 2006-4-4 02:40 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-3 10:47 PM:;L[*@Ps\#^&C*p
小弟係ef大大話話都有差不多一年啦.:o... [/quote]
v B)a$a4_"^+NeR{+L 4L }G8`)zB Uc"I
rMD F/U @Zu$MY
把所有的煙或火機掉了就等於戎了煙嗎?4M r*fB0U

&C6GOKw n@8n6x 這只是一個決心6},B2Q c(]
1u;MT+e9B)rtV4[Y
但決心是一時的F2vucB%L|l-~

o9d4Ix#^#ZS` 讀書是要持之以恆
twA[` ,uO[ K0a/gcu%Y
希望你今天拿到的不只是一份決心而是一份恆心
*E.M/T1?el&X.y:pqo
+me;D oj6?1_,Q/? 老實說
7XZ+@E N
Gl)ZX;t0a 上網玩耍不是不可以而是要學習刻制和分配
.W:zZn I$^B
S+\ e:g%xyl 失敗過的人並不可恥#^KzR$R

x"c|Y9^ 倒下而不能站過來的人才是5u0},S nB^7p

+M7c`~r*J;v 恭喜你你站了起來
/{$n!wo/[
4b u c!pz })N&b 祝願v4l8kNj7e

0Wj,RqoC.r:a0g!v 心想事成

BOYDWAN 發表於 2006-4-4 03:10 AM

良,客氣門面說話小弟就唔駛同你講喇~:kiss: 如果你覺得咁做可以令你心無雜念盡全力去讀好你嘅書嘅,就做啦~:good: 要記住:[color=blue][b]玩要玩得盡興,做要做得盡情[/color][/b];立志做好一件事就要貫徹始終,千祈唔好虎頭蛇尾,咁先至足以令自己無愧於心,亦可以可以令你父毋同愛惜你嘅人欣慰~:agree: 'rF:UWR{F
H2niNK.{(~V`Vpr
要知道天下無不散之筵席,而今日你亦只不過係同我哋暫別啫,記實無論咩時候EF嘅大門都為你而開:clap:,而我哋成班頑童亦會等你歸隊:dev:,一定要努力比心機呀!:fight: 等你嘅好消息,知道嘛?:DT{"Y@F&h9`)jK

u,Dke7Am&[(CF 你呀~每當讀書讀到累,又或者覺得辛苦想棄餒嗰陣就諗吓我哋會泡製你媽叉你鬧你無鬼用啦:gun:,咁你就會充滿力量咖喇~:dev:5M!G-L0D E(X9P
.k$lRn~Jx(uq
爸打~珍重喇.............:crybye: 加油呀~支持你~:good::kiss:P/C0ypsv.@@M

w2qu1G5Jx,l (講開又講,有個儍版主喺呢個topic又比你呃左6fun........:eek::lol:)  

garycheung 發表於 2006-4-4 03:04 PM

[color=Blue][size=6]:clap::clap:~後會有期~:clap::clap:[/size][/color]

155220 發表於 2006-4-4 04:53 PM

1.我留意左好耐ef既加分速度真係慢過之前好多..
8u4^g.jT!N*o/a 我在放監後都加了8十分,至於以前點我就唔知喇
_i:A5If!a va
S0Ge:a4at.b] 2.版主不常在線
(\-eDo'|KYP6o'N 好文,音樂板
HD*Av?rkp'~
k9\Nz _e O(p;V 3.比錢買分既方法8lMb zL:s1p$y
如果可以交現錢就好喇*f:d/x7G7HQY+h
4.600分的阻礙
+Ia6g ZF4i 我宜家仲差318分,要繼續努力
\uq l y GQ 7Z}5M.mH!@
5.會員之間既不和...%L'@4T"D:e
嘈得太耐佢地自己會好番嫁啦

cwleung1988 發表於 2006-4-4 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-4-4 03:10 AM:
SB1nb&v+QH@Y 講開又講,有個儍版主喺呢個topic又比你呃左6fun........[/quote]
+\$v/H r1Y.]-X v { '^f;eKbW`t.P*J

pOs'P9}P2f 甘我依種係唔係叫成功得米 :P

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.