lEuNG離開eF前既最後一POST
小弟係ef大大話話都有差不多一年啦.:o:o..x%CAf7Hqf Qd1]得到既野好多好多...依家要走都好唔捨得大家...
小弟今年17歲...經過今日同女友談到將來...V)D$lz{n/u
發覺自己都浪費左5年時間係打機上面....
因為得4分所以去左讀毅進...到依家差唔多讀完...5g*n#o0yo rR)o
都發覺自己好似咩都冇學過...上堂吹水...玩玩下又一日....+D0^i }2go.bA!H^ H
白白交左2萬8...返工企左街3日先得6百蚊...依家先知道知識既重要性..:(:(.
所以希望借依一個機會...可以一次過洗晒d game/網站..b'|$egO
真係可以放返個心去讀書...希望大家明白啦...
ef個網址我一世都唔會忘記...等我學成之後...我一定會再返黎嫁 :cry::cry::cry:
eJ?-SW{
係度借依個機會....要多謝一d人/事mu.h oS4_oZ
港男俱樂部 [/color]m p!T yA4^!~
好多謝boyboy建立依個版...比大家做一d想做既事...|Q Mai?;^r8b
留返一個地方比大家可以狂野一下.... M&\D ?Q
係入面呃左好多分 :dev::dev:...同好多人吹過水..g~)k U&i1PM:j*r4e
係入面學識左好多野....[color=Red]多謝晒[/color]:kiss:*t7mZ5WV o8p
[color=Yellow]【戀愛起義】[/color] ..係入面知道左好多情侶之間會發生既問題..$^'\1p ~*n1Ce2j,A(y(}
係你地既身上..我學識左點去解決,避免依d問題...$A'dS&s