娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cwleung1988 發表於 2006-4-3 10:47 PM

lEuNG離開eF前既最後一POST

小弟係ef大大話話都有差不多一年啦.:o:o..x%CAf7Hqf Qd1]
得到既野好多好多...依家要走都好唔捨得大家...
$TaEdn)@5{z 小弟今年17歲...經過今日同女友談到將來...V)D$lz{n/u
發覺自己都浪費左5年時間係打機上面....
UO)};X5~7Vo } 因為得4分所以去左讀毅進...到依家差唔多讀完...5g*n#o0yorR)o
都發覺自己好似咩都冇學過...上堂吹水...玩玩下又一日....+D0^i }2go.bA!H^ H
白白交左2萬8...返工企左街3日先得6百蚊...依家先知道知識既重要性..:(:(.
fb;E$| dh 所以希望借依一個機會...可以一次過洗晒d game/網站..b'|$eg O
真係可以放返個心去讀書...希望大家明白啦...
G S,jQ&_tG!@ ef個網址我一世都唔會忘記...等我學成之後...我一定會再返黎嫁 :cry::cry::cry:
^*@0g4bPC+k!ZT eJ?-SW{
係度借依個機會....要多謝一d人/事mu.h oS4_oZ
港男俱樂部 [/color]m p!T yA4^!~
好多謝boyboy建立依個版...比大家做一d想做既事...| Q Mai?;^r8b
留返一個地方比大家可以狂野一下.... M&\ D?Q
係入面呃左好多分 :dev::dev:...同好多人吹過水..g~)kU&i1PM:j*r4e
係入面學識左好多野....[color=Red]多謝晒[/color]:kiss:*t7mZ5WV o8p

w'` NM^vhX K%rf [color=Yellow]【戀愛起義】[/color] ..係入面知道左好多情侶之間會發生既問題..$^'\1p ~*n1Ce2j,A(y(}
係你地既身上..我學識左點去解決,避免依d問題...$A'dS&sIQE.x
見過有一排..依個版冇咩人出問題...真係好擔心...
[4ydY:i0C 所以個排只好頂住上...多d回人問題...9Y!V+Lw4Q w
依家見到多人回返d問題..版主又好似加返大家既分引返大家既注意...
5LbAm Fzsd 我真係好鍾意依個版...個個手足既回答都好好...vf7X R%\A2`
希望依個版會一直長做長有...:clap::clap:&Nt$V2O4g7@L
!W Z&I3hC8R/`w
[color=Green]【笑爆肚開心笑話區】 [/color] NMd+]HK
雖然我係依版好少post野 :haha:好似post過一次甘多 :giveup:q||*\*^)M
不過依個版入面d笑料都唔講得小...哈哈...
)pG:OB&j4k 有時真係可以笑足一日嫁....好多係度睇到既笑片/笑話..
v Uy6~@z'b GB"hk*w 我都會send返出去比d朋友...我同朋友之間得到甘多既笑聲...kYC'R.i7MJ|Yf
都真係要多一多謝依個版...m7]bPG^ y!WR
#G+FkH7B(L:|
[color=Orange]【校園苦‧與‧樂專區】 [/color]%QVD"o2A/u
以前因為唔鍾意讀書所以都好少入黎依個版...
#L5F1]1o/L'? 不係依排見到個版...有d a level 既post出現...
#fb,Il c(al so多左入黎...見到甘多學生比心機讀書...
gL;qr+Q\HG9W 都搞到我心動嫁...各位a level 緊既 同學仔[color=Red]比心機呀 [/color]:good::good:
3_ k,^cWEM
r4bu;^7^/b [color=Purple]【每日一篇好文區】 [/color]
-X o$k2I4G\ N9[ 係入面睇過太多好既文啦...多到算唔晒...
-G#z'W3[g7t 小弟最近個兩個星期仲由32頁開始睇返轉頭...好似已經睇到二十頁左右了W)o-K2HGzM
好多謝大家分享d甘好既文...真係由心個度多謝返大家...K y B:Z,K/ZD]

Msct7{ g [color=Blue]Sports討論版 [/color]y4yUy)sC%TC"E
哈哈...一句講晒 車仔既fans:agree::agree: xh2U'Sz9M1e/n
唔好見我好少係個版回覆就意為我好少睇呀 :haha:P&eZ%~0A4f KG
支持車仔 yayaya:kiss:
oqI;jA E
~:R.|5OJB$Xz-{ [color=Brown]時事政治區[/color]
R"n/bL:VL.lr RZ 因為知道自己所識既仲係太少..
;C9[Y%SD,aM!Ln 所以好少加入戰鬥...係入面講得野既..
4Ay'l+_&H 都係真係好有水平...個個都好有見地...h R-Dx,P YvN
每睇大家討論一件事...都學識左好多分析時事...
of2u!r7N*Nr+@!KN4Ph 解局既方法...真係睇一次就好次上左一次堂甘...:clap::clap:
h r2b'^3yb F^X&s sxWH'K!m V}D
[color=LimeGreen]火熱頭條 [/color] uA&qK{ l
唔駛多講啦又係...如果版主冇lock post..唔比回覆既話..pUg m9eM[,w4O
我起碼個個post都頂兩三次...真係多謝晒...:D:D,Y2CM)sw9Dx1o9k

E8AmQ6}G$g0~ZE0? 仲有好多版要多謝...不過因為時間既關係...(仲有好多game未delete)
W,AO~*P5k R/F @ 只好係度一次過多謝晒 :):cry::cry:
T3Pu Y9E2D8P
)G!y XF Tr)[#y"mw @ 係度作最後幾聲既投訴3x9VY@E K
小弟借依個機會同大家搵多d加分既機會....:haha:5K;|*},w|YD

8{i-j8Y3O6bg 1.我留意左好耐ef既加分速度真係慢過之前好多..
a-Yh7S yX 就以好文區為例...最初一個post起碼都可以加3分/以上)g;M&{g0rM'U+eHG
依家變得最多只是加2~3...
W9x#~8d:v:R e-^!M&Yw 真係希望版主有時真係可以加多1,2分... {%@Fg/Gd.Ag
當係鼓勵又好,點都好,大家都係求開心..d n#ZV8r9q

YmP5W:c+w`#Bt!P 2.版主不常在線v1N,Zi6P%U:F
依個問題大家都知...我唔係話版主既壞話...c#dlE\6uR @Y!l Z+i
我都做左版主...我都明白有時可能真係忙到一個月都上唔到一次...@:y-xY M j8TA
所以希望ad可以搵多d人做版主/副職...E&{q EyBf
一來又可以分擔下原版主既工作...二來又可加快check post既速度
H~-C`] S#y-l_ 三來又可以加強會員既歸屬感...哈哈:haha::haha:#U Hw"z?4}S"y

;apP@:W1s H:L 3.比錢買分既方法6e1\K j J(|X2i
都係個句...比錢既方法太少啦..$D7],X6j?0w}N
好似我甘...真係冇信用卡去買分 :haha::haha:.kp%{O5?.f _T Q8q

;Nx!W]/~$Uh 4.600分的阻礙"Q$qDn%s
好多人都反映600好似set得太高..
1y g+FM P4|.Qm2I 說真的...如果有機會既話希望真係可以改一改佢..
5E9F0R/LM^8J 例如...影左十張....有幾張普普通通既就set50分比人睇
[5p4z~0UHr 將當中既幾張正野set做300分有得睇...
%|j2L z$j c O,y/Y'U 有一張影得特別有意思既..就set600分..引下d人比心機post野/比錢)s%w#`VG`;Ud(g
Cg(}t)`_P
5.會員之間既不和...
TGLQG 小弟係度唔係想做和事佬..%O_T+} ~/IhS/J!_/[
只係想同大家講幾句...
Z"C'SN5gduN 有時可能有人做d野出黎搞到大家好唔鍾意...
3F6s3O#cwR 但真係唔駛幾十個插一個...
:lOd qAnG L 留返d位..比大家走走...
uY _ N-T|#g"^ ? 唔係必要既話..就根本唔駛理佢...okj'\[$p B
呵呵:kiss::kiss:N3CL"Tn.M%A;I
3I'o(_|3Z-b7]
小弟講既野係甘多...今晚係最後一晚係ef...
y+_|'}4qi 希望大家玩得開心..要愛惜26funr'q&y2Y n#gz6y9v

'x+bO`f~ 最後都係個句   K9g x R~7BgU!G
Y*P7Q^C/Y Q
[size=6][color=Maroon]多謝大家一路以來既關照 [/color][/size]

'nice' 發表於 2006-4-3 10:54 PM

睇完你的post我都有同感,覺得26fun俾左好大娛樂大家!b7{^0[+WO^e
既然你下定決心希望你可以成功,而且你先得17歲大把時間俾你追!'o&iqX d1r.e~
如果你得左無唔記得26fun班朋友仔啊!我地等你的sharing ar~

irisG 發表於 2006-4-3 11:07 PM

俾心機:clap:4GA/o+](l'j"ckN@
等你成功返嚟:good:
"]#E7@!Ha-xd0_ 加6分俾你返來用:D)rW VRBM7h
努力:fight:

d228216 發表於 2006-4-3 11:08 PM

工作不忘娛樂, 努力讀書亦需小小娛樂獎勵吓自己.  唔好死讀書, 讀書死呀!

cwleung1988 發表於 2006-4-3 11:12 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-4-3 11:08 PM:2d l9G x7a3{!j
工作不忘娛樂, 努力讀書亦需小小娛樂獎勵吓自己.  唔好死讀書, 讀書死呀! [/quote]O)jO[)@"W9o O8IYg
你依個:dev:惡魔:dev:...又想引我 :gun::gun::gun::gun::gun:
/F*Cois ?%o;V#A5a HO 當然...小弟都會得閒返黎坐下...吹吹水 :haha::haha:

cwleung1988 發表於 2006-4-3 11:12 PM

[quote]Originally posted by [i]'nice'[/i] at 2006-4-3 10:54 PM:O/\/~jE
睇完你的post我都有同感,覺得26fun俾... [/quote]
oB0VuE(?+Lr^ \ EF就交晒比你地啦 :dev::dev:

cwleung1988 發表於 2006-4-3 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2006-4-3 11:07 PM:
2O H;J{"@ 俾心機:clap:
Qo+`+N/H"qlfqC7~I 等你成功返嚟:good:
RHS*G8O^eF u[ 加6分俾你返來用:D
AS*}+j{a!G r&I 努力:fight: [/quote]k7d HOe\
第一次POST野可以一次話加六分 :cry::cry::cry:
$rn9ka;H5x? 不過點解係要我話走先加6分比我 :angry::angry:
)m"c?j jR8A 點解唔一早比六百分比我 :fight::fight:CUFn?,o"r
(開始發神經:P:P:P)
2G|}M$vQ@B 點都好..真係多謝晒...你打理得娛樂aio甘好..#c5PE hN!b
等小弟睇正相個陣..都方便左好多:V"N6o%vq(D/}TL(gz
:good::good::clap::clap::clap:

coolala2005 發表於 2006-4-4 12:19 AM

;););),} N*OWBqA,c)~
[img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=AlqBYudMLE9F_uj_AC8BElW.ygt.;_ylu=X3oDMTA4NDgyNWN0BHNlYwNwcm9m/SIG=11nlsrufo/**http%3a//www.dsej.gov.mo/cre/tmag/07/images/7-1i.jpg[/img] B0\%_2y4^
Mxb;p+d3Bv
[img]http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=AlqBYudMLE9F_uj_AC8BElW.ygt.;_ylu=X3oDMTA4NDgyNWN0BHNlYwNwcm9m/SIG=11i7gbv03/**http%3a//www.plkwcc.edu.hk/%7eshufa/PHOTO/7.jpg[/img]
`y@!? K V
;i5N/{vu+V :crybye::crybye::crybye:

ckyckk 發表於 2006-4-4 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-3 10:47 PM:e~:` c%OS C&c)l
小弟係ef大大話話都有差不多一年啦.:o... [/quote]
w SAYMc.X Gn;Z :crybye::crybye::crybye:得閒記得上黎探我地

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-4-4 12:20 AM:
PL;~ tZ8v )M0N(KEvE,o Z)j0T2m YT5E
:crybye::crybye::crybye:得閒記得上黎探我地 [/quote]9D!@;KTr
得閒上黎捉雞仔 :gun::gun::gun::gun::dev:

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:23 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-4-4 12:19 AM:!q,j4n*uZ
;););)
y?eKf [img]http://hk.wrs.yahoo.co... [/quote]
U}6~4Z5oxP K 多謝晒 :cry::cry::cry:

ckyckk 發表於 2006-4-4 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-4 12:23 AM:
pM/w+k]/j` -ms1o3cOl#K4h#e
得閒上黎捉雞仔 :gun::gun::gun::gun::dev: [/quote]F-uh$\AfN/b+zj;I
:clap::clap::clap:點解咁突然,有冇咩計劃;)

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:26 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-4-4 12:25 AM:
r)h3_ \+CUFD u v(K~O:v`_\
:clap::clap::clap:點解咁突然,有冇咩計劃;) [/quote]
4CtuO&U+P3o 諗住讀好d書..之後搵份有一萬左右既工做下...-| ni'z*N}Ac!g4RX$n
到50退休...之後等死...你睇我幾有計劃...幾十年後既野都諗左 :P:P

coolala2005 發表於 2006-4-4 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-4 00:26:
U6?V5[m` vu!YO ^Frt
諗住讀好d書..之後搵份有一萬左右既工做下...I3KY/^2t
到50退休...之後等死...你睇我幾有計劃...幾十年後既野都諗左 :P:P [/quote]
2q+r*k^[hE 支持你~要努力~~~

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:36 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-4-4 12:35 AM:
9sm F5c1I;o
3q's&X G@F/e!m,d 支持你~要努力~~~ [/quote]
"K}/Nm:[je-uJ4J 你既計劃又係點 :confused::confused:

coolala2005 發表於 2006-4-4 12:38 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-4 00:36:
km^u5J@ U*Q4C
,ZCb_ w+o.Q2D 你既計劃又係點 :confused::confused: [/quote]
9u'i{+X p ~l 偷懶~偷懶~再偷懶~:dev:~~~

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-4-4 12:38 AM:
~MZ v!bv.a9_1k n F-J5i9k PA
偷懶~偷懶~再偷懶~:dev:~~~ [/quote])PS`v$c
三重偷懶  :haha:  睇黎你boss對你唔係甘好喎 :lol::confused:

coolala2005 發表於 2006-4-4 12:42 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-4 00:39:
%o h9f&C v~Q &R.^2h:ne&\ HIOD
三重偷懶  :haha:  睇黎你boss對你唔係甘好喎 :lol::confused: [/quote]L/Ch4g j `6vR6m(`
就係太好~先可以偷懶~偷懶~再偷懶嘛~:D~~~

ckyckk 發表於 2006-4-4 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2006-4-4 12:38 AM:
)Y1o_)i9\P%B(_I
(u{!fk3mew8? 偷懶~偷懶~再偷懶~:dev:~~~ [/quote]
2u n5R:?5A+j/~5U x2~我日日都偷:naughty:

cwleung1988 發表於 2006-4-4 12:50 AM

依兩條蛇王既實力都算數一數二

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.