娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongkongpeople 發表於 2006-4-5 12:19 AM

太平山下真係咁多老親喎,咁簡單拿三千幾蚊幫人交學費

結 他 班 職 員 扮 女 學 生 誘 「 好 心 人 」 0SwDhA@cv5o
ICQ 騙 學 費 30 人 上 當
$Mkp'D_0r'z+I$e4p6TqT Rfr3t*_zt
旺 角 亞 皆 老 街 一 間 音 樂 中 心 疑 用 不 正 當 手 法 經 營 , 在 ICQ 聊 天 室 以 男 子 身 份 冒 充 大 學 女 生 , 要 求 對 方 到 音 樂 中 心 上 結 他 課 , 並 先 代 其 墊 支 三 千 九 百 餘 元 學 費 , 同 時 展 開 交 往 , 結 果 有 三 十 名 「 好 心 人 」 中 招 , 損 失 逾 十 萬 元 。 警 方 昨 晚 採 拘 捕 行 動 , 掩 至 中 心 逮 捕 負 責 人 和 一 名 職 員 。   記 者 : 麥 超 億 、 劉 漢 權 9O1lW-E9|+x;e+n
%\8q;H.N:l O

&hn~_y s5R@ h!o
^ zh&Kq 被 捕 兩 男 子 分 別 為 二 十 六 歲 和 十 九 歲 , 其 中 一 人 為 亞 皆 老 街 一 間 音 樂 中 心 的 負 責 人 , 他 們 主 要 開 辦 的 課 程 包 括 結 他 班 , 警 方 已 列 作 行 騙 案 處 理 。
#DuoZ+QJdZj s 警 方 稱 , 去 年 十 一 月 開 始 , 陸 續 有 男 子 在 ICQ 聊 天 室 上 , 認 識 一 名 叫 「 小 B 」 的 少 女 , 對 方 自 稱 二 十 四 歲 、 大 學 生 , 由 於 家  很 嚴 , 母 親 不 想 她 胡 亂 結 識 男 友 , 又 常 被 母 親 阻 撓 出 街 故 覺 很 悶 , 若 出 來 見 面 一 定 要 有 藉 口 , 況 且 母 親 認 為 在 學 堂 認 識 異 性 總 好 過 在 ICQ 上 認 識 , 她 很 想 學 結 他 , 不 如 到 亞 皆 老 街 的 音 樂 中 心 報 名 , 並 要 求 對 方 先 行 墊 支 每 一 課 程 共 十 五 堂 的 三 千 九 百 八 十 元 學 費 , 屆 時 在 上 課 第 一 天 她 會 出 來 見 面 歸 還 。
F`(x5zyv,j E%Ln.TIv
6z{ T9hr/`,_
聊 天 室 撒 嬌b9^&E ?l+@C+?
不 少 事 主 為 與 該 名 素 未 謀 面 的 少 女 見 面 , 不 惜 代 付 報 名 費 , 甚 至 自 己 亦 一 同 報 名 , 結 果 共 花 約 八 千 元 的 報 讀 費 , 在 本 月 一 日 晚 上 上 第 一 堂 課 時 , 其 中 有 受 害 人 上 門 學 結 他 , 共 有 十 人 上 課 , 卻 不 見 所 謂 的 小 B 出 現 , 部 份 人 私 下 聊 天 時 才 悉 亦 是 替 了 小 B 報 名 , 開 始 發 現 是 一 個 騙 局 。 0m'Y.cwQf
其 中 一 名 受 害 人 稱 , 小 B 在 網 上 聊 天 時 用 詞 很 嗲 , 甚 至 說 : 「 我 唔 在 意 你 肥 和 矮 , 最 緊 要 是 心 地 好 。 」 令 事 主 懷 有 交 友 希 望 , 以 為 可 以 幫 她 交 學 費 , 一 齊 學 結 他 展 開 交 往 。 ,K l+w?/| O9J2\ ?ZT2M
另 一 名 受 害 人 在 二 月 報 名 時 發 現 不 對 勁 , 故 沒 有 替 小 B 交 費 , 僅 替 自 己 報 名 及 隨 後 前 往 警 署 備 案 。
R)JQs2\ \)\+~ C.@pl-z;P

9E5d/R1ADG|4F0kn1] +ag#KE.l%ue A;S Nk
警 方 拘 兩 人+Wm+l1D1Q
警 方 綜 合 調 查 發 現 至 少 有 三 十 人 中 招 , 涉 替 小 B 交 學 費 被 騙 的 金 額 逾 十 萬 元 。 警 方 將 案 交 旺 角 警 署 刑 事 偵 緝 隊 負 責 , 利 用 電 腦 技 術 追 查 到 小 B 電 腦 使 用 所 在 地 , 深 入 偵 查 才 揭 發 所 謂 小 B 是 男 性 , 所 貼 的 個 人 玉 照 不 知 從 何 處 貼 來 。 |\3y}9AMlb@
昨 晚 九 時 許 , 警 方 到 音 樂 中 心 拘 捕 兩 名 涉 嫌 詐 騙 的 男 負 責 人 和 男 職 員 , 警 方 相 信 受 騙 人 應 不 只 三 十 人 , 根 據 警 方 名 單 , 報 讀 人 數 有 近 百 人 , 可 能 有 人 羞 於 啟 齒 未 有 報 案 , 呼 籲 他 們 從 速 報 案 。

Kian76 發表於 2006-4-5 12:24 AM

超正呀!!!點解新聞唔播下??哈哈!!笑死!!

EXPET666 發表於 2006-4-5 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-4-5 12:24 AM:XT7ML}
超正呀!!!點解新聞唔播下??哈哈!!笑死!! [/quote]*G!kI/Z&E:K
4Qq*v9?3H GW3{
@0z4t(r+s @Ta
新聞有播,o個2條友比人拉左~~~

hongkongpeople 發表於 2006-4-5 12:39 AM

三 千 九 百 八 十 元 可以買好多野啦......

mm0102 發表於 2006-4-5 12:48 AM

段對話真係笑死我呀 !
za1[]}i9e d人傻傻地架 !

Kian76 發表於 2006-4-5 12:55 AM

[quote]Originally posted by [i]EXPET666[/i] at 2006-4-5 12:30 AM:$Xf2Uy*Na9b$E
r'kO h0@D
kD!`:F6LRL0yT

a p7r rRBEW,O 新聞有播,o個2條友比人拉左~~~ [/quote]6] r4@1hS%F si

7\ a1mn|(U'B+|u| 可能我咁o岩冇睇,真係超正!!!

bigrice 發表於 2006-4-5 12:56 AM

3900 用來買國米今晚win 仲好啦

so1874 發表於 2006-4-5 12:57 AM

[color=Blue][size=5][b][轉貼] TV谷版友DHL玩鳩結他班B女實錄[/b][/size]
7a,f9s`YM4{ l O 3x;hE&Z*x:|I;{9rX i
nU/e6x3_:k'{,Q#ky}
B女... 31/1/200 22:08 我同媽傾過, 佢唔係唔比我拍拖, 但佢一講到icq識, s#|\/cX(e7],jO
就好激動, 所以我真係唔敢講我地係icq識,
Vp$e6I-Sz5anK o個時我又諗唔到講咩,
(Z2X6p$P;l)h&b y'KK 咁我之前同佢係旺角睇左學結他d野,
4s+I"C l1V5F%pIp }(Q` 咁我咪話你係我同學個friend,
x,nB$?Ey 都係遲d一齊係上次睇間野學結他既…
e"Or+zK&EED3Q1Z
%m'a)EvO 大強 31/1/200 22:09 拍拖?
b@b:Nx.r$v7v0Dd
TF'l1Fa i bFe IA1P B女... 31/1/200 22:12 佢唔信我, 但我死都話唔係icq識, 係一齊學野,
8ozSk3qd&W"? 佢又冇我辦法… 嘈左好耐, j-M\` z},f L
最後佢話要睇到你報左學結他張收據先比我同你一齊,
+{L;O xs#X lfT-l 如果我講大話就以後唔比零用錢我, 同唔比我出街…
.tI W| s+g(I^y
|.r;q4zd#]_ 大強 1/2/2006 17:49 ?$L9l$hW8M2Cw.q
$Ih*PE/a$OpV6\[4_
B女... 1/2/2006 17:50 掛住你呀
:o@'mTTUm/{!dF
+Hl]8e:WeG 大強 1/2/2006 17:50 點解
:i"D r [H^ )xYS'R G@8AuD!H ?
B女... 1/2/2006 17:53 我真係希望同你拍拖, 希望同你一齊生活先咁同佢講,
~{h.k&v 到左而家咁… 你會唔會唔要我呀?ceQMr3i

9_3zbN l&G B 大強 1/2/2006 17:54 咁你想我點
jiP5wi.c+?B(F
!zG\8i!qL.X B女... 1/2/2006 17:59 而家最緊要就係證明比我媽睇我地真係一齊學結他,
pf e5GZ7TJ 學結他o個度三千幾蚊…… 我會儲錢還返比你架…s6U3[](z4^
你為左我可唔可以陪我去學一次呀?!qY)J.M&c0G3Ov~:fp
X;N6@&}*z+M#qyN.[B
大強 1/2/2006 18:00 我本身教結他喎, 你邊間學, 我問下D行家
l[7Xm6F%F#d 0sn#n t%}5v
大強 1/2/2006 18:01 或者睇下你學o個間請唔請人
2s$c:]h RA Le"ITI
+@'e*GH;p8|o&b/~ X B女... 1/2/2006 18:02 我send個網比你呀,你睇完之後叫我呀7X q0V(aC|+Z3qO5K
[url]www.newmusicpro.com[/url],GS619-21 o個班
:A-`-e ? _hK F v M nf1~&h |"^
大強 1/2/2006 18:06 想問你樣o野
R^$u5LO
,nWU$`4J B女... 1/2/2006 18:06 嗯
'C!G,C]@'N/O 8MX+w^Kg
大強 1/2/2006 18:06 你幾大 v%B,? Z4z5TUw+]

#q;gr_ S#w B女... 1/2/2006 18:07 24#j{v?`1fr
D4O4Z1I](ZX/c x6AMZ
大強 1/2/2006 18:08 你未拍過拖咩6F'c0ds ys Z
aX TX3_*D^9~@
B女... 1/2/2006 18:08 未拍過
(PG5L$_0~{1S
*n*]8YFMT*C h` p-~ 大強 1/2/2006 18:08 點解 \l,D c:^*m?
w1U+P~/k'Y+n {
大強 1/2/2006 18:11 ?
%ClI5{.h[f {%Sw$QvP
B女... 1/2/2006 18:11 因為我對人地冇feel/P(Gt,Q ]}"G:g3FwaB
)n[^*K3p[
大強 1/2/2006 18:12 可能你眼角高Wd |9DeC4iM9c
,tszrV5Jz+QE
大強 1/2/2006 18:13 你有冇相
+d3U'j_ z | d)N Uin5n { i
B女... 1/2/2006 18:13 唔係呀,真係冇feel gas@fyWB"E0c
Dg&gIU
B女... 1/2/2006 18:13 我舊icq info 有我相簿,你可以開返黎睇
i1x.tERD
M]mOvkTjod 大強 1/2/2006 18:14 有冇其他相hM$T/Y7}-DTgr^
}H#M(U8QGz
B女... 1/2/2006 18:14 冇呀,只有呢d
A5G"CwA Y8[ tB0Nlx8C"Xu L
大強 1/2/2006 18:16 未拍過拖咁有冇sex experience?
Pr F'R2QmO
)q,G$`s0I:b B女... 1/2/2006 18:17 冇
0]@&g0k,mW$D5O,e &UO8D3P~,n
大強 1/2/2006 18:17 Oh, too bad0lV1EMib{:s2v
A8u rHH
B女... 1/2/2006 18:18 ........B_9C\"E[ b

P1A%y t&i'h_ x 大強 1/2/2006 18:18 我鍾意D 16-18 o既女仔
S3zr[V f0kt
Hh |N!U)]I B女... 1/2/2006 18:20 原來一直都係我自作多情, 咁算啦, 當我自己蠢啦…
va*]8ZzOnQ 如果你真係希望同我一齊, 會同我學證明比我媽睇,
2_B\4I-m s 你先再叫我啦…sorry, 88
"vtQ*C"Nt 8f!H-g_Dr1L-@C2u2D
大強 1/2/2006 18:25 你o個班幾時開#aj+Ws"{~ d

#^-O0gt[Y9S K p B女... 1/2/2006 18:25 四月份
/L#n e/JD2K!{
cQ{1t2xkW 大強 1/2/2006 18:25 你幾高, 如果好似D 16-18 o靚妹咁size都oklv:j;mCS0K!^
{S2n:kD9^+e0Rskk
B女... 1/2/2006 18:26 你好介意身高ga"BTq+SW wpR _.i1R

?2l6y~ u RZ0c 大強 1/2/2006 18:26 個人喜好, 咁你幾高
^!p1w|dc%g
c3Dvkp4~ 大強 1/2/2006 18:27 細細粒好扑D嘛;z%d*Z p2J9s:P&~5v6[.w#|

/C6S.F+pu)Ck B女... 1/2/2006 18:27 155
6R.A?cKL |?#^Xr/Yq`
大強 1/2/2006 18:27 你會介意我粗暴嗎]T0o c&V ?7t8K[
Jn$w*y-uh
B女... 1/2/2006 18:28 無論你係咩人都好,我都會跟住你... Gd,J3?/a2c+Y#f {+|
t.G.w-Q$e Fe-|)oh
大強 1/2/2006 18:29 真係?4S!YC)dJ7W

8r bR-Bz3\ B女... 1/2/2006 18:29 我而家似講笑咩
g1X` azn"E Bo}'` y
大強 1/2/2006 18:29 但我以前D女友就係因為我太粗暴先走, 所以我問清楚
4\__D)~gab5g 7p:i*I)C:[@@P
大強 1/2/2006 18:30 你介唔介意肛交同口爆5IP*n3ab_

0Yt6_Y*Fv B女... 1/2/2006 18:30 咁你會要我ma?'S ^3X] `u
;@ o(?S7^0x(q;K)QH
大強 1/2/2006 18:30 我怕弄痛你3P F Gp-Ik
EL|^e|y8NS
B女... 1/2/2006 18:31 咁你小心d咯....ok?
,^^3YIIf
U&p8\N3{ W8`w 大強 1/2/2006 18:31 我會落多D ky, ok?
.{,|4x_2Lj3R s
i.E%NE+Qp!B B女... 1/2/2006 18:31 你點解講得你自己咁衰,你驚我跟住你?
2V!|5[1u+K)w!L3L6@,Cf 1u-m R a9}l GL
大強 1/2/2006 18:32 我驚你受唔住我咋
-Is(Su|/u8UP'~sL -SZGRBr@aT
B女... 1/2/2006 18:32 咁你會唔會陪我一齊去學結他?'GT:qD*C3{t
'D e.Vg YyQ'O
大強 1/2/2006 18:32 你肯肛交我肯學;e2r Vr[.iU3[rn

x h&e g1WPBu B女... 1/2/2006 18:33 而家唔係講緊呢個問題既時候呀,我同你講真架
!B5_Q8o VHj C][$W"CQF-A
大強 1/2/2006 18:37 你好鍾意玩結他?
F3J+CIg-eK
AG-v:}L;m B女... 1/2/2006 18:37 都幾下5zt$`,y f)A1m F
"v Qj)w6R_:ZI_
大強 1/2/2006 18:37 你介唔介意玩group sex?%`nRIH
Z0t D*|(w T)Y$S;{
大強 1/2/2006 18:38 我想叫埋D朋友一齊學, 到時大家一路彈結他一路做
8_2Ic(y`YkN:\+k l O7iE!o O g
大強 1/2/2006 18:39 你仲有冇其他女仔朋友一齊學?
;@q Y |W*j I+D'j2n$k
x@$s4LV'k H 大強 1/2/2006 18:39 我鍾意熱鬧D
3B@4V2n#J6Eu
x3w?_4S R B女... 1/2/2006 18:39 咁你最快可以幾時報到呀?我想快d同你開始呀,報完?
x4F\0x` OqB?T 比媽睇張收據我地就可以開始拍拖喇︿ ︿vpT[mg

"WS(W6D Qq 大強 1/2/2006 18:39 我都想快D同你開波呀~
]$m ]'D#S_4Z L
@A M(q.weF|&C B女... 1/2/2006 18:40 咁即係點呀?6`2}'\3W e }O

[6e^`:p 大強 1/2/2006 18:40 你join o左呢度, 之後我同你一齊去報名好冇?]5I1@yN
[url]http://hk.groups.yahoo.com/group/sexhon/?tab=s[/url]
)v&_Cx/f+Wz _4G&~(]Hc
大強 1/2/2006 18:42 你幾時得閒o丫
,dJLpWZ)a
oH"|-S:U|IU;A B女... 1/2/2006 18:43 我都好想見你,同你一齊去報名,但希望你明白我而家?
:x.D{"y(r*vX 情況,我媽唔會比我出街,一定要你比完收據佢睇o個?
b^\M:h%M{2q 我地先見到面`8g$mc0^-n
8u,b-hkV
大強 1/2/2006 18:44 咁我都要比我細佬過下目先喎
y1qO_"p"I^
7X$A!q4U1R'U3d Z Y B女... 1/2/2006 18:44 咁你細佬點過目?
$X1o:nZi
;O7LGX!{ 大強 1/2/2006 18:45 我知朗豪坊個殘廁成日都冇人, 到時我同你入去ok?
gB(Y+n/k"X`xL0K
zv-N0T7^IKP B女... 1/2/2006 18:46 .......
g7ZOq!ym+}
!ZU8wJPcN"|8k 大強 1/2/2006 18:46 我講真o架 N1w:Q)D#V@UVDe
)swD0{{KHN
大強 1/2/2006 18:46 一係你比你地址我, 我上o黎搵你,
G%mN;jWoK3i 你媽媽都要落街買送o架
2`E FRQ&C}f \/c&|~SPZ\nk9J
大強 1/2/2006 18:47 你信我啦D3S5k P4RxJ4a

+e @%ebL!y.^ j%e 大強 1/2/2006 18:47 我真係好想同你玩群交o架
,X-]6`:T*a4mOJ 7^'Y4I9m_w
B女... 1/2/2006 18:48 媽咪唔會買送,爸爸帶返黎ga
){ nW Zj5_:djn c P:i\^ JZ XV/y3n ~"n
大強 1/2/2006 18:49 咁我搵人夾你爸爸走, 為o左你我咩都肯做,
Kj)Ittu.QSr.V 有冇睇"天若有情"?
v a8k{)^ s#oH }3Bu4H0~"?
大強 1/2/2006 18:49 我旺角識好多人, 放心, 只係捉走你爸爸一陣,hJA7n _m3hd? m
唔會傷害佢
n)r4f%dKZ8oI$X
fI1dV t)kT B女... 1/2/2006 18:49 但係唔可以咁樣ga,我唔想咁樣,都冇幸福既;Dg4L&?9c
#Q7g-t3_"P
大強 1/2/2006 18:50 未試過又點知呢
*Z%Q.]Z` -Ff xa\b0T0v|
B女... 1/2/2006 18:50 如果試左喇得就冇得拔,后悔都黎唔切
*~jt9_Z5bGR BzsZ&@h/jl&p
大強 1/2/2006 18:52 我有個friend之前衰一級謀殺,
fy D*{ i;YlQE 佢條女都肯同佢著草去墨西西比亞,NC"p CNB$MH
宜家佢地o係o個邊開o左間餐館,
si+q~J1@K 如果我地過到去可以投靠佢h4ks5_3f.~7Z{;U3A Jg
|TTf;K1CM2E1];r_
大強 1/2/2006 18:52 你揀你爸爸定揀我
({*{!^`,fy
^[(d`wk%C{ B女... 1/2/2006 18:53 點解為我要咁講ga
B6`8oth2el &{ a]$UX)C!|
B女... 1/2/2006 18:53 你知道呢個好難選擇~~g1P F[;P/B\pl
K0hKK`.S,KP8S
大強 1/2/2006 18:53 你爸爸唔會扑你, 但我會, 我會好比心機咁扑你,'Q/?f ^+y w_0P9f
信我啦Kt+T4Qe#NW
A/~ V$UM
大強 1/2/2006 18:54 係呢, 你介唔介意男仔包皮過長?
A4__W4Tv%T5R.e x S"iG/x;KcX
大強 1/2/2006 18:55 因為我包皮都幾長下, 腸粉咁
2q"tsX(x?4V 1^,_4Q6zL
大強 1/2/2006 18:55 你會唔會因為咁唔要我
%kitk] LY:@ x7a6I7P0p5zE)A
大強 1/2/2006 18:56 同埋扯哂有可樂樽咁大, 因為我有南非血統5OV!XF8Am6w `
R![$cK"o5K+E I yJH
大強 1/2/2006 18:56 你諗成點呀/NQA*ib A }

m:b"mw+A&{9A YB9y 大強 1/2/2006 18:57 如果你肯我即刻出去報名
f9S8O YP%v1eN.J@B ;AZ"w xz8n0YP9d
大強 1/2/2006 18:59 喂喂
`k} a/y F7u i W%e SVZ d
大強 2/2/2006 2:33 PM 你學結他度平時多唔多人?
*QPs4Ot3dY#k
a5]9{.p5O+t t5MO B女... 2/2/2006 2:34 PM 多架,我好驚冇位 K*c2PC0D![R5f:@j
@C0`kE |`Z'`
大強 2/2/2006 2:34 PM 咁點算zwxjCcw
o%Y-z(x^?
大強 2/2/2006 2:35 PM 你媽媽仲有冇屌鳩你?+iL }2_8Y)C8T
8hUtFv*k"C
B女... 2/2/2006 2:35 PM 你會陪我去學?T'} PO;{;F
6fv2RK]#S
大強 2/2/2006 2:36 PM 想呀, 但我怕你媽媽見到我會屌鳩我喎
)qu C;xf
,a7u f2}6a4H8S 大強 2/2/2006 2:37 PM 你今晚可以同我一齊去嗎|8K]U$n n
oU$SZ%A i|E
大強 2/2/2006 2:38 PM 我報完名幾時可以見你
$v D$y`AM 7Z~r}od
B女... 2/2/2006 2:38 PM 你唔好玩喇,我同你講真架srBN(|@T

-J?5dQ)y?Vc:T7g6Z_ 大強 2/2/2006 2:38 PM 我都係認真 V [;a#@9@r)p

H.]`J!PO ~1v7^[H;S 大強 2/2/2006 2:39 PM 你幾時得閒xs(vMf4L9M

7aL$^6j.{2g3q`z B女... 2/2/2006 2:39 PM 但係你講d野都似唔認真架
C7cVv;p@o
Oas+?,~ ~(Gp 大強 2/2/2006 2:40 PM 點會, 我句句都係衷心之言vO-b6L5sX ^:n Pe

Ua*R"o%n9jMmr)nzX 大強 2/2/2006 2:40 PM 我尋晚好掛住你(L }@d"v

@G tb;i$_ B女... 2/2/2006 2:40 PM 咁你會幾時報名拿埋張收據比媽咪睇呀?
['B,ISn9ex:^
[1ZQ2Or-N 大強 2/2/2006 2:41 PM 你地星期日開唔開?
EVHA2^8T!w } 3Ib6M0am2_ ?Sh
B女... 2/2/2006 2:42 PM 你地?
l| v_!Qs
oWP-k0nCf!Z3? 大強 2/2/2006 2:42 PM 我指學結他度
J(^1u,kYBp t9kn-B"]
B女... 2/2/2006 2:42 PM 開掛,不如你而家打個電話問下佢地?
)C6c&G K N;\5Z!h*V
Vhd#Ww R{@X 大強 2/2/2006 2:43 PM 咁幾時見你老母?K&c7K!Rdp,E'Z

o(AY7kZ 大強 2/2/2006 2:44 PM 但我之前都講過我有南非血統, 我下面好大條,
5P#Om:^#n"q 著鬆身褲都會好現, 我怕佰母見到我會話我浮誇#_T f8U4`u|

+Qr@ Z.DU X] B女... 2/2/2006 2:44 PM 報完名,我再係icq同你夾口供約時間,之後我同!Z1K6{B2Qwt [-{
痗@齊出黎,你比張收據佢睇,咁我地就可以光明?0W7D}1~!j
大咁拍拖喇︿ ︿
6fP`V/_:Id
C_(w,gQ#x| G 大強 2/2/2006 2:44 PM 伯母份人好唔好雙乳o架?
:OPH R]i -wFCE1z @5I*B
大強 2/2/2006 2:45 PM 哇~ 好呀~~~ ^o^, 咁拍幾耐拖先可以扑你?
l^e@:UQ!O2U+?
&nl3_ep4{B B女... 2/2/2006 2:46 PM 你又開始講呢個問題,我地而家都仲未見到面;aO cP z&u
y+bd~J R"L0H
大強 2/2/2006 2:46 PM 我痕嘛~
.Tq6nO6B/m2f
t DQvi E 大強 2/2/2006 2:46 PM 咁你等我好蕭息~
;]~sx_d
q8n"JE0uS,I|S cNB B女... 2/2/2006 2:47 PM 咁仲要等幾耐呀?f6u}:A L2V:W|,?

K+ri1@)HJ6z1NJ@3X 大強 2/2/2006 2:47 PM 我睇下今晚去唔去到?
/B%a1E5Pe/?
-k3l#E'?7\h 大強 2/2/2006 2:47 PM 你好似仲心急過我, 你好想比我扑?
!p \'@;sE3h3G+~$F 6jP{tR/^4{&D%qH6]
B女... 2/2/2006 2:48 PM 你今晚唔得閑咩,點解去唔去到?'Y:M3`2{L~
~$s%dpU_T
大強 2/2/2006 2:48 PM 係呢, 你有冇食過海腸呀?rn3Pv~N&L

D9o\ a0pJ3s B女... 2/2/2006 2:48 PM 冇
m2YSUFfKR
g.PoY-`5JL$Hp.z4B 大強 2/2/2006 2:49 PM 我今晚約o左人唱咸濕卡拉OK, 睇下就唔就到時間
]i ?w&G
YP%]q t/ggI&j 大強 2/2/2006 2:49 PM 海腸好撚得意o架!!f@4kP*} W(Uc/S0w
,iP:}(a9B0OX c
大強 2/2/2006 2:50 PM 第時我買條海腸比你含住影輯相好冇? ^.^OCk^4f9h\
0F~j&y)Q6b\!F~
大強 2/2/2006 2:51 PM 你會點報答我?
0x4@S[7G$m Nw m]3t
B女... 2/2/2006 2:52 PM 咩報答你?4Q E*G5L5@U
&H)`] Yo+bD&Py},|(}x
大強 2/2/2006 2:52 PM 同你拍拖之後
,^&]5DUVngb
#Ld#Ai'x6VVyd 大強 2/2/2006 2:53 PM 你識唔識彈顏福偉首"夢想有你"呀?+\ R!P2G3FNivP`

r*R!zaX V B女... 2/2/2006 2:55 PM 唔識
Md:X"@6sW
?.lw)l0nt~S4t 大強 2/2/2006 3:07 PM Sorry, 頭先我扯旗, 撞甩o左個電掣所以off o|jT:I;C7Ul;a
o左line`w#v_T*i
c'E }B7qWV
B女... 2/2/2006 3:07 PM ok
;N BdG*`,t
9yc(e BI 大強 2/2/2006 3:08 PM 你有冇睇過AV?8QG gsgP { I8^ jE)g

/\2HM%w/lZ3w,q N 大強 2/2/2006 3:09 PM 你識唔識Kenny G?
tx/c1E4b0X"xW FA m Kd N1Q)Fk
B女... 2/2/2006 3:12 PM 唔識C6ex)x3oh
/@z C:sTM2o3lA_"}
大強 2/2/2006 3:14 PM Kenny G喎? 彈結他好叻o架,
;Y4K4j8|eeQjp 之前o黎過香港作o左首"我至叻"比陳百祥o個個0W)z)_F#N| wL5z
呢? q#W C/N7v*HW

w$f1Ah7]S+B B女... 2/2/2006 3:14 PM 陳百祥我就識
DvXs'\b&[ !GI@!iTaf
大強 2/2/2006 3:15 PM 佢o岩o岩拎o左個格林美斯潘傑撻撻結他獎
B\ M+xIv0luz (f] {dmV
大強 2/2/2006 3:15 PM 遲D佢會o黎香港表演, 我想同你一齊去睇BZUz6E/p:V

|A!a8u6L%Rb4_ B女... 2/2/2006 3:15 PM 係呀
k#e%q}Am?^
~vz {5Up'SH B女... 2/2/2006 3:15 PM 好呀6SKb6MK,W
?w Y+uD1`d
B女... 2/2/2006 3:15 PM 我都幾想睇gaH+A!MYb9E:h+J
(hGY MVLn^
大強 2/2/2006 3:16 PM 好o野
2}7G W8y3|M0o-Z 佢會o係香港紅磡萬國殯儀館度開三場concert
a@G2Ca,pg6xe W J'^9F8q.?c*sT
大強 2/2/2006 3:16 PM 我同你睇第一場好冇?$LQ _ R^4j}
Y_-^SaSk3o
大強 2/2/2006 3:17 PM 佢仲會表演"Break The Hell"添呀~
tfk/l8D
(~5LDf;TF)g(o'U O B女... 2/2/2006 3:17 PM ?8dG x ?$^ G0o
7\qIAH
大強 2/2/2006 3:17 PM 咪即係紅館囉
O*ak;O@ Q!x.d
%k"Dc/LK$Z C-F%? 大強 2/2/2006 3:17 PM 我地睇$800飛好冇?
.YF*x7_9m4gs[
m Qy(~F3zP,qb*W 大強 2/2/2006 3:18 PM Concert完o左之後仲有齋食
+WBL]!Kc:?z.R -@-uO;]-~C0F,Q
大強 2/2/2006 3:18 PM 你鍾唔鍾意食齋o架?
8iaxU!~uB4? V,E,n l _w&u
B女... 2/2/2006 3:19 PM 我好少食架
3k*y/t5g"t!xi,Ui/F
YP2IHt$~ D(^v 大強 2/2/2006 3:19 PM 唔緊要啦, 唔食齋玩摺紙都得
#u6H1k Q{
'Sc+jooc-] 大強 2/2/2006 3:20 PM 通常開完show成班fans會圍埋一齊摺紙XbR5}M(A9?
A#B*F4B*Y)~ T
大強 2/2/2006 3:20 PM 你識唔識摺紙?
tC }1L6pv-~
7o9MN6z'|,s@E B女... 2/2/2006 3:21 PM 唔識,OP/HW&F!n
1Kz$uR bf}
--完--
'^_h4Xj$o B女冇再理我
#ZN+Z)R3waIg#M
\/{#B._5ktD8K [b][size=5]屌,笑到停唔到,好耐無笑到咁[/size][/b][img]http://www.leonauo.com/iconshop/newgoldicon/sogood.gif[/img] [/color]

hongkongpeople 發表於 2006-4-5 01:30 AM

色字頭上三千九呀

sam37881 發表於 2006-4-5 07:11 AM

大強既對答真係十萬個美妙~~~以下呢幾句,真係笑到我pk:
g!|-T$MuX!h F7M3g 大強 1/2/2006 18:56 同埋扯哂有可樂樽咁大, 因為我有南非血統 igsVN9x"x)x Xb-wl
大強 2/2/2006 2:44 PM 但我之前都講過我有南非血統, 我下面好大條,
JNR/zV 著鬆身褲都會好現, 我怕佰母見到我會話我浮誇 Zu:E1e6UF0F^U
大強 2/2/2006 3:07 PM Sorry, 頭先我扯旗, 撞甩o左個電掣所以off,}"V@ n0z3x u,R
o左line-ZK7A&NuW0Y_&X
大強 2/2/2006 3:16 PM 好o野,佢會o係香港紅磡萬國殯儀館度開三場concert
4ED$?._R(BV 大強 2/2/2006 3:18 PM Concert完o左之後仲有齋食4ae!^$s-^
大強 2/2/2006 3:19 PM 唔緊要啦, 唔食齋玩摺紙都得
]BRtz 大強 2/2/2006 3:20 PM 通常開完show成班fans會圍埋一齊摺紙

卡臣仔 發表於 2006-4-5 10:12 AM

哈哈~好彩我冇中計姐~Hzz/s {8E!h
條女add過我..............
2S6D1isY&t 仲問我借3千幾蚊學結他~
ck0fD7Et%U!p \'bQ 我仲同佢傾過電話-.-Va|A7@0\-k
我都係冇借~~因為9成9係呃人

Tokyo2040 發表於 2006-4-5 10:31 AM

[quote]Originally posted by [i]so1874[/i] at 2006-4-5 00:57:
i)iGB8vJ7iPx [color=Blue][size=5][b][轉貼] TV谷... [/quote]
:y8E1];gS h3c|.Y| /x/r-X.b"^_1O
:clap::clap::clap:C,o9OD(XjKc/p2f

Bd4dZ&EgO 笑撚死我.

bbbxo 發表於 2006-4-5 10:41 AM

[quote]Originally posted by [i]sam37881[/i] at 2006-4-5 07:11 AM:
M,gG6uE ZG3V,DM/\/u+g 大強既對答真係十萬個美妙~~~以下呢幾... [/quote]
]8oi QS2P&?o 笑死人,大家互吹水

cwleung1988 發表於 2006-4-5 11:14 AM

[quote]Originally posted by [i]卡臣仔[/i] at 2006-4-5 10:12 AM:
UG V6x2YG 哈哈~好彩我冇中計姐~
}5H1g)u:y-i} 條女add過我..............P_!R8h$k
仲問我借3千幾蚊學結他~:Bgf1Q4T t.uc
我仲同佢傾過電話-.-_HS|8e
我都係冇借~~因為9成9係呃人 [/quote]'r\ xoKx
真係女仔聲黎嫁 ?

卡臣仔 發表於 2006-4-5 11:26 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-5 11:14 AM:
#BrAP)eS{q/Wy&t
ysUa#? RS4oD 真係女仔聲黎嫁 ? [/quote]FM3w-W.I m/hOm A
9yhMhF IG
真係女仔聲!!!!
dKO1|]-E@ 一定係同黨~

cwleung1988 發表於 2006-4-5 11:27 AM

[quote]Originally posted by [i]卡臣仔[/i] at 2006-4-5 11:26 AM:
|;?1sa3n+v?/m:X QuY+V E5El7O
+yw8Ex8JO'EQ
真係女仔聲!!!!
T/B1e GBzE 一定係同黨~ [/quote]
Eu~;q/v/cH :lol::lol::lol:

ronald001120 發表於 2006-4-5 04:42 PM

[url]http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph ... kies_1623/my_photos[/url]
1dK0r6[]@*J{ W%f 傳說既B女

kakeidevil 發表於 2006-4-5 04:54 PM

笑死左=3="..~

kjkj 發表於 2006-4-5 05:45 PM

做物佢無密我的8`_ysn
我都想玩下佢,呵

JCer 發表於 2006-4-5 08:46 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-4-5 04:42 PM:
/B/Y@/e4BP Z8g [url]http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph ... kies_1623/my_photos[/url]bU9@b-w+h
傳說既B女 [/quote]
F^T$VH8c 睇唔到...
oZP?|&i 但我所知果個唔係呢個wo~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.