娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongkongpeople 發表於 2006-4-5 12:19 AM

太平山下真係咁多老親喎,咁簡單拿三千幾蚊幫人交學費

結 他 班 職 員 扮 女 學 生 誘 「 好 心 人 」 Gaw0A1c |C8i9M
ICQ 騙 學 費 30 人 上 當
-lamx Vc;px
Vnv+olH5P 旺 角 亞 皆 老 街 一 間 音 樂 中 心 疑 用 不 正 當 手 法 經 營 , 在 ICQ 聊 天 室 以 男 子 身 份 冒 充 大 學 女 生 , 要 求 對 方 到 音 樂 中 心 上 結 他 課 , 並 先 代 其 墊 支 三 千 九 百 餘 元 學 費 , 同 時 展 開 交 往 , 結 果 有 三 十 名 「 好 心 人 」 中 招 , 損 失 逾 十 萬 元 。 警 方 昨 晚 採 拘 捕 行 動 , 掩 至 中 心 逮 捕 負 責 人 和 一 名 職 員 。   記 者 : 麥 超 億 、 劉 漢 權 &t-g EMGh-V:q6j

I,i0^^b!? k3IZo$j

p*H._^8T(h 被 捕 兩 男 子 分 別 為 二 十 六 歲 和 十 九 歲 , 其 中 一 人 為 亞 皆 老 街 一 間 音 樂 中 心 的 負 責 人 , 他 們 主 要 開 辦 的 課 程 包 括 結 他 班 , 警 方 已 列 作 行 騙 案 處 理 。 |h ueK^(]
警 方 稱 , 去 年 十 一 月 開 始 , 陸 續 有 男 子 在 ICQ 聊 天 室 上 , 認 識 一 名 叫 「 小 B 」 的 少 女 , 對 方 自 稱 二 十 四 歲 、 大 學 生 , 由 於 家  很 嚴 , 母 親 不 想 她 胡 亂 結 識 男 友 , 又 常 被 母 親 阻 撓 出 街 故 覺 很 悶 , 若 出 來 見 面 一 定 要 有 藉 口 , 況 且 母 親 認 為 在 學 堂 認 識 異 性 總 好 過 在 ICQ 上 認 識 , 她 很 想 學 結 他 , 不 如 到 亞 皆 老 街 的 音 樂 中 心 報 名 , 並 要 求 對 方 先 行 墊 支 每 一 課 程 共 十 五 堂 的 三 千 九 百 八 十 元 學 費 , 屆 時 在 上 課 第 一 天 她 會 出 來 見 面 歸 還 。 5B)O rkr:^*aVJ
U+O*X;NW5w
p5sUa|j0a*t2b
聊 天 室 撒 嬌^f/m'D9M bEd#S4F
不 少 事 主 為 與 該 名 素 未 謀 面 的 少 女 見 面 , 不 惜 代 付 報 名 費 , 甚 至 自 己 亦 一 同 報 名 , 結 果 共 花 約 八 千 元 的 報 讀 費 , 在 本 月 一 日 晚 上 上 第 一 堂 課 時 , 其 中 有 受 害 人 上 門 學 結 他 , 共 有 十 人 上 課 , 卻 不 見 所 謂 的 小 B 出 現 , 部 份 人 私 下 聊 天 時 才 悉 亦 是 替 了 小 B 報 名 , 開 始 發 現 是 一 個 騙 局 。 &TTmm1R"R
其 中 一 名 受 害 人 稱 , 小 B 在 網 上 聊 天 時 用 詞 很 嗲 , 甚 至 說 : 「 我 唔 在 意 你 肥 和 矮 , 最 緊 要 是 心 地 好 。 」 令 事 主 懷 有 交 友 希 望 , 以 為 可 以 幫 她 交 學 費 , 一 齊 學 結 他 展 開 交 往 。
h [cp*Ec'K!z%] 另 一 名 受 害 人 在 二 月 報 名 時 發 現 不 對 勁 , 故 沒 有 替 小 B 交 費 , 僅 替 自 己 報 名 及 隨 後 前 往 警 署 備 案 。
QLb4|fv7~4z i-e{a;I6r5X6]

AQ8Zv2x5^ 2[m.i-_ ~ F~9m
警 方 拘 兩 人@F F t(~O#y\
警 方 綜 合 調 查 發 現 至 少 有 三 十 人 中 招 , 涉 替 小 B 交 學 費 被 騙 的 金 額 逾 十 萬 元 。 警 方 將 案 交 旺 角 警 署 刑 事 偵 緝 隊 負 責 , 利 用 電 腦 技 術 追 查 到 小 B 電 腦 使 用 所 在 地 , 深 入 偵 查 才 揭 發 所 謂 小 B 是 男 性 , 所 貼 的 個 人 玉 照 不 知 從 何 處 貼 來 。 8A1ypZ!nP
昨 晚 九 時 許 , 警 方 到 音 樂 中 心 拘 捕 兩 名 涉 嫌 詐 騙 的 男 負 責 人 和 男 職 員 , 警 方 相 信 受 騙 人 應 不 只 三 十 人 , 根 據 警 方 名 單 , 報 讀 人 數 有 近 百 人 , 可 能 有 人 羞 於 啟 齒 未 有 報 案 , 呼 籲 他 們 從 速 報 案 。

Kian76 發表於 2006-4-5 12:24 AM

超正呀!!!點解新聞唔播下??哈哈!!笑死!!

EXPET666 發表於 2006-4-5 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]Kian76[/i] at 2006-4-5 12:24 AM:
%J4f"W4cjB"XD 超正呀!!!點解新聞唔播下??哈哈!!笑死!! [/quote]&tuk"k{N,]
u$ri6{g2N F,@/w
;MX0k'tr0ew
新聞有播,o個2條友比人拉左~~~

hongkongpeople 發表於 2006-4-5 12:39 AM

三 千 九 百 八 十 元 可以買好多野啦......

mm0102 發表於 2006-4-5 12:48 AM

段對話真係笑死我呀 !
H;sE#` v0Pig d人傻傻地架 !

Kian76 發表於 2006-4-5 12:55 AM

[quote]Originally posted by [i]EXPET666[/i] at 2006-4-5 12:30 AM:
6[| [)?W6l)_ `)p9Cw0K8yH
r1db4hA2D

-{O+]Z.K*j 新聞有播,o個2條友比人拉左~~~ [/quote]
3{%Zl#Bd/f x!~(d5lAw,^&s#L4@
可能我咁o岩冇睇,真係超正!!!

bigrice 發表於 2006-4-5 12:56 AM

3900 用來買國米今晚win 仲好啦

so1874 發表於 2006-4-5 12:57 AM

[color=Blue][size=5][b][轉貼] TV谷版友DHL玩鳩結他班B女實錄[/b][/size]
0| N#e6HXav]
Z+C6l R(k0dn/[ b
\/F@ [$WM-Dc6c B女... 31/1/200 22:08 我同媽傾過, 佢唔係唔比我拍拖, 但佢一講到icq識,
Zt;Vt TD,yf |kD 就好激動, 所以我真係唔敢講我地係icq識,
XVCN@/iW o個時我又諗唔到講咩,!\c7G%]:O&@
咁我之前同佢係旺角睇左學結他d野,})R5w b [O\7g[ Z_
咁我咪話你係我同學個friend,
V9p;u6t)VF M 都係遲d一齊係上次睇間野學結他既…
\i)w x;XPh-Yc1Q
3Oe M/qI s@ 大強 31/1/200 22:09 拍拖?
!v}4[Yl|
%F@[J] V0XM B女... 31/1/200 22:12 佢唔信我, 但我死都話唔係icq識, 係一齊學野,
f\+E i#Ip 佢又冇我辦法… 嘈左好耐,
!r'QOl$|i#t#ViD 最後佢話要睇到你報左學結他張收據先比我同你一齊,E.g$i'SIoW4jg
如果我講大話就以後唔比零用錢我, 同唔比我出街… Dx)X `6Iv
@2SJD4^
大強 1/2/2006 17:49 ? J4T2sa(U$L(X&@IH

](r3P(x.U B女... 1/2/2006 17:50 掛住你呀
R [3X*KIf6k
)^ba;_4b?(T 大強 1/2/2006 17:50 點解
S5deW-w
+TJt7x%d C@*k+j:^;J_ B女... 1/2/2006 17:53 我真係希望同你拍拖, 希望同你一齊生活先咁同佢講,
oyf$_oQ^+]a6T#H 到左而家咁… 你會唔會唔要我呀?
iS%VE4z 1G1Z*S+}R"ND
大強 1/2/2006 17:54 咁你想我點\{3fKB'D-oKm`

S[Bp \"Ec!z B女... 1/2/2006 17:59 而家最緊要就係證明比我媽睇我地真係一齊學結他,
%I!m(R$Ho(} 學結他o個度三千幾蚊…… 我會儲錢還返比你架…4Nm2O%b"Gu
你為左我可唔可以陪我去學一次呀?
Eqa_-N
6O#n^4kO/Vd3{9G-t 大強 1/2/2006 18:00 我本身教結他喎, 你邊間學, 我問下D行家r_D t3j5h0X

;x9U+R1R#P4\%HS7v 大強 1/2/2006 18:01 或者睇下你學o個間請唔請人
4~5Q;F{7v(m5} A a'vYwr}
B女... 1/2/2006 18:02 我send個網比你呀,你睇完之後叫我呀;f.V@ ^#DnN E6nn
[url]www.newmusicpro.com[/url],GS619-21 o個班cL1r j;d h"?

/g6Yx bK }K0h 大強 1/2/2006 18:06 想問你樣o野 t*BOy/a0C1jX*Q

S;]-b%L C;Ox:F&O;M B女... 1/2/2006 18:06 嗯yT,Wn Zk9ee

:m$hKx&C3oJ Bs 大強 1/2/2006 18:06 你幾大
XD2[y E9L!@L
Le;GwH D? B女... 1/2/2006 18:07 24@1}Y"AAKu
fJg$woa1~%W
大強 1/2/2006 18:08 你未拍過拖咩6Wg?Jh

'bINE kD4U(| B女... 1/2/2006 18:08 未拍過tK,N6_Q |.V
Q0m W?]wg
大強 1/2/2006 18:08 點解7k;s eK g AW&\L
1r v2O!Nm
大強 1/2/2006 18:11 ?
"IJ[7r8n(v+q
pv)?j.\\ B女... 1/2/2006 18:11 因為我對人地冇feel&p:s@[d];u'q

ak1Y?$S,BL 大強 1/2/2006 18:12 可能你眼角高
GT"` O o0Y~'] 2f"J;BlURC*Bx
大強 1/2/2006 18:13 你有冇相 `z*D%]SN9e
a'L:Bb ? i
B女... 1/2/2006 18:13 唔係呀,真係冇feel gaIHQd B5P ZO
z\8E_A;lT;R
B女... 1/2/2006 18:13 我舊icq info 有我相簿,你可以開返黎睇d[ A0N"ns
oGB;Kmc1S
大強 1/2/2006 18:14 有冇其他相
0@-tLj` c_W
mqs3B#U&Bp B女... 1/2/2006 18:14 冇呀,只有呢d-d7}j E@

JFo @_6W$u6qcr C 大強 1/2/2006 18:16 未拍過拖咁有冇sex experience?
R5^V @o5Zd
l#tVVQq bn r%v B女... 1/2/2006 18:17 冇dJ J+P-BG3a
#CYtmVO
大強 1/2/2006 18:17 Oh, too bad
HWm C,|A{M/\ J*x R7G??'ng8N
B女... 1/2/2006 18:18 .........]*U)k%a"?6o8N
1o8{/uzp(P
大強 1/2/2006 18:18 我鍾意D 16-18 o既女仔
"H)O ^X K H x3@bnh#t M ? jNMJ^3gSWxx
B女... 1/2/2006 18:20 原來一直都係我自作多情, 咁算啦, 當我自己蠢啦…
-B*R OHja@J@ 如果你真係希望同我一齊, 會同我學證明比我媽睇,
&ki?$v{*R|\K 你先再叫我啦…sorry, 88
$f-Z`Wh.cX }s&A
h9mi-xj"s+y 大強 1/2/2006 18:25 你o個班幾時開;Y J_z~is\-m

8|BP1i y;H n1z B女... 1/2/2006 18:25 四月份0~ y|jjM"\&p
)s%sz2]'c u
大強 1/2/2006 18:25 你幾高, 如果好似D 16-18 o靚妹咁size都ok
h&E~t~ .cW0GB |M`I!B
B女... 1/2/2006 18:26 你好介意身高ga LZ5~5BfX

S`~~;waI"t 大強 1/2/2006 18:26 個人喜好, 咁你幾高
jZc e B8N3[Cy$U
G6fmmH)B*X 大強 1/2/2006 18:27 細細粒好扑D嘛ky"Y$YUH!H
W\-B~&@E9ji
B女... 1/2/2006 18:27 155
:}\gqo w
1i3UE)F7}t 大強 1/2/2006 18:27 你會介意我粗暴嗎6e"V-_7MA$e @O
WjnC"H]X2i I
B女... 1/2/2006 18:28 無論你係咩人都好,我都會跟住你...fR@&N'E2n U B
)c$FAV }@c9c:w
大強 1/2/2006 18:29 真係?
'Xj;G0s%I xOv H E^;gXD,[kh
B女... 1/2/2006 18:29 我而家似講笑咩
Am:J:px4z
i-`9~NES 大強 1/2/2006 18:29 但我以前D女友就係因為我太粗暴先走, 所以我問清楚 L(gjg.g
_1Dg Ma[ P;Wk
大強 1/2/2006 18:30 你介唔介意肛交同口爆
+jgKIr f9} B!V!~,]E7y3]T8S
B女... 1/2/2006 18:30 咁你會要我ma?
|1^7UD1g
O"]%y {Z:nY"W;I 大強 1/2/2006 18:30 我怕弄痛你"d V:fL)I*|XVu~

.~ IS`5J B女... 1/2/2006 18:31 咁你小心d咯....ok?
EU+Gg.~(f*o
&b``m9z@6N 大強 1/2/2006 18:31 我會落多D ky, ok?
/~ V,Uz;qw Mgme/G_;nu
B女... 1/2/2006 18:31 你點解講得你自己咁衰,你驚我跟住你?
z+ob-Z0r a@I "ybJ7Qt
大強 1/2/2006 18:32 我驚你受唔住我咋
ck#IG,DS
a/m4Hl6s B女... 1/2/2006 18:32 咁你會唔會陪我一齊去學結他?$Y7wU w"M-F2U
I&j+YFJTA%ri
大強 1/2/2006 18:32 你肯肛交我肯學
.u})P!H#o t[E;U.|
]dL HZs2M [ B女... 1/2/2006 18:33 而家唔係講緊呢個問題既時候呀,我同你講真架
/Pc A$E M*hB
6h5qDXp&}5u l 大強 1/2/2006 18:37 你好鍾意玩結他?2a9ckzR YV
[$C~)W3j { y
B女... 1/2/2006 18:37 都幾下5r cRPA+n8L"N
_Q,_,d/T"RA
大強 1/2/2006 18:37 你介唔介意玩group sex?]&UK!}6n&t#t|
3]$C&t4B+^z3K|&T
大強 1/2/2006 18:38 我想叫埋D朋友一齊學, 到時大家一路彈結他一路做7^.kB0Kv G5]

8Z`rw [f `S 大強 1/2/2006 18:39 你仲有冇其他女仔朋友一齊學?:D m(mgcgV

LsJ'w;H 大強 1/2/2006 18:39 我鍾意熱鬧D
*JC U5Z eB &gi+br#GE{4x
B女... 1/2/2006 18:39 咁你最快可以幾時報到呀?我想快d同你開始呀,報完?
K0l5R1n-`oY| f 比媽睇張收據我地就可以開始拍拖喇︿ ︿
vJ~"Q?PLdF
dlE8f"KJ;x/h 大強 1/2/2006 18:39 我都想快D同你開波呀~
NM(@~*c0rOU
5Yp m+X,~|vS nb B女... 1/2/2006 18:40 咁即係點呀?
(|yo2`w%s9yA3C?
;~']z){|k,g e N)Qr 大強 1/2/2006 18:40 你join o左呢度, 之後我同你一齊去報名好冇?pP/Q9U'CG hD2?f'e
[url]http://hk.groups.yahoo.com/group/sexhon/?tab=s[/url]
3?(A-K&{&q'Deg8k u"U,u8CLj`S G-u
大強 1/2/2006 18:42 你幾時得閒o丫
KU(D\WJ Zp
I,C"|?H{ B女... 1/2/2006 18:43 我都好想見你,同你一齊去報名,但希望你明白我而家?dcQ%w x
情況,我媽唔會比我出街,一定要你比完收據佢睇o個?8N7Iv"[b
我地先見到面
8y Hfh?"\1q
^/@R jM*jU3Rj 大強 1/2/2006 18:44 咁我都要比我細佬過下目先喎)uJ3R;\Tp ~

F x`:fW9F{A B女... 1/2/2006 18:44 咁你細佬點過目?
*[&e&L8egTyiW!E1e
g2S @z\$Gu}+k(\ 大強 1/2/2006 18:45 我知朗豪坊個殘廁成日都冇人, 到時我同你入去ok?
(H7y:lc%}Q*oVqv3K
$@!r3A |;u aL:J%[ B女... 1/2/2006 18:46 .......
M%n3CJ+aXd 0T~)c&\t
大強 1/2/2006 18:46 我講真o架
Lg#|*MIb7o@okb,q
F6g-X`ObX;`^e 大強 1/2/2006 18:46 一係你比你地址我, 我上o黎搵你,
+Z(P#~2b/XX 你媽媽都要落街買送o架:Jy3?-`!^9]0cu|
J { Iu%?8_#Me
大強 1/2/2006 18:47 你信我啦 k[8i RJMy E
@(YCvJ?
大強 1/2/2006 18:47 我真係好想同你玩群交o架
4} ^|!w O0`Fp R P#QB {B.I'FIT b
B女... 1/2/2006 18:48 媽咪唔會買送,爸爸帶返黎ga
]3kJFx-Y
)[ qXn@ efS5m 大強 1/2/2006 18:49 咁我搵人夾你爸爸走, 為o左你我咩都肯做,F0pL8nL[-k@
有冇睇"天若有情"?V7q^.cy

5_1l2d ]*F9M#z;` 大強 1/2/2006 18:49 我旺角識好多人, 放心, 只係捉走你爸爸一陣,W Mc&?3qjK&b,p9D'x
唔會傷害佢
3O-] XE4P[O5]
D8x7b1X_ B女... 1/2/2006 18:49 但係唔可以咁樣ga,我唔想咁樣,都冇幸福既 F,C p [J$zx^

)K"G0\'[4a 大強 1/2/2006 18:50 未試過又點知呢
*E9J7]QZ#t;L9B
.H,Md k{ F:X B女... 1/2/2006 18:50 如果試左喇得就冇得拔,后悔都黎唔切WmCp0PW
f1o F"^0Q
大強 1/2/2006 18:52 我有個friend之前衰一級謀殺,
0c(v-d N6c(|8a7c1] 佢條女都肯同佢著草去墨西西比亞,0m,Ax:w"M/rL
宜家佢地o係o個邊開o左間餐館,
cl+B\ z+`} 如果我地過到去可以投靠佢?/o1@7r ?I&T
:L-GBK~6fDH:t8y
大強 1/2/2006 18:52 你揀你爸爸定揀我}2u+yP;k T&c{

/e:dW G&M {QAI@ B女... 1/2/2006 18:53 點解為我要咁講ga
2yR#BD#|
p*ns-v0YLV,o B女... 1/2/2006 18:53 你知道呢個好難選擇~~,u6GyI:{wl d

+uom;zE8|-X5b] 大強 1/2/2006 18:53 你爸爸唔會扑你, 但我會, 我會好比心機咁扑你,%d&S{^i)F
信我啦G A+Z5be A%d

)k!pI o%a'PA 大強 1/2/2006 18:54 係呢, 你介唔介意男仔包皮過長?
/e/?5l3DsEQ:W;j BKK:dg#q d4^
大強 1/2/2006 18:55 因為我包皮都幾長下, 腸粉咁]!A3z k]5Y&b
$b6D)X!o4[X9E(HU'_
大強 1/2/2006 18:55 你會唔會因為咁唔要我
;gZ.S7`L/{ Y
/\][#B"?@/E9^c 大強 1/2/2006 18:56 同埋扯哂有可樂樽咁大, 因為我有南非血統
4o V&@$r)w7b5R:{?
q~ Q"p Q 大強 1/2/2006 18:56 你諗成點呀k"VgsL4u0A'r
+f8I3h1H~N:h(H
大強 1/2/2006 18:57 如果你肯我即刻出去報名
"ptu9f0Y `$O,f-` ~~ cSX!jL
大強 1/2/2006 18:59 喂喂 Ixt,U3jf+C0}

I|smO*t8xYIk 大強 2/2/2006 2:33 PM 你學結他度平時多唔多人?
B(W LpS/Lz4O
1j KwNYn0jK*U B女... 2/2/2006 2:34 PM 多架,我好驚冇位
p0y#~PlA]%HQ wrQkxB
大強 2/2/2006 2:34 PM 咁點算
A:H Gl`o&k&b
_Z&x Chx ? 大強 2/2/2006 2:35 PM 你媽媽仲有冇屌鳩你?9Yc u*X'mRO#w

~7L(T,gEnv1D B女... 2/2/2006 2:35 PM 你會陪我去學?/sF` P |@

Y5qGl7h c,K)g 大強 2/2/2006 2:36 PM 想呀, 但我怕你媽媽見到我會屌鳩我喎6Wwq(C]W:^

(Cj"sv\Me+Dp)f z 大強 2/2/2006 2:37 PM 你今晚可以同我一齊去嗎w&GTYkm N4z#n

&uO/Z UH | 大強 2/2/2006 2:38 PM 我報完名幾時可以見你
h0X Y6M@Kh Pp,[b~{;U}
B女... 2/2/2006 2:38 PM 你唔好玩喇,我同你講真架D~Q Z8T!rZ l

yT{Ha Jr6_1H 大強 2/2/2006 2:38 PM 我都係認真
{3}}]1pa^;qw
p]Y:L@2t7Wi6_ 大強 2/2/2006 2:39 PM 你幾時得閒
w'M r:IJ 'W ~g:RD
B女... 2/2/2006 2:39 PM 但係你講d野都似唔認真架#p Ga4h F m*k vN` C
Ao$V#Dy"Q-Z~
大強 2/2/2006 2:40 PM 點會, 我句句都係衷心之言I PK%B3^0TI

m-[*VC nh z.S'\B 大強 2/2/2006 2:40 PM 我尋晚好掛住你N{)d6uFm4Jx^
3r:@+@/B }
B女... 2/2/2006 2:40 PM 咁你會幾時報名拿埋張收據比媽咪睇呀?
J8`s&bD,N
n7A9Cg#Z 大強 2/2/2006 2:41 PM 你地星期日開唔開?U3X s|gq

L.t0k)B-P:A2l t B女... 2/2/2006 2:42 PM 你地? _,Y@_7HWj$A

c3s'U,l v&z$` 大強 2/2/2006 2:42 PM 我指學結他度8\u\c0P]
;oB.T K%tw ^
B女... 2/2/2006 2:42 PM 開掛,不如你而家打個電話問下佢地?WB!\)z4h$a/i8}.U

3~N.h7r%D G?(w0Kj { 大強 2/2/2006 2:43 PM 咁幾時見你老母?
z*W#f#U~(F wj'k%^J(b/y
大強 2/2/2006 2:44 PM 但我之前都講過我有南非血統, 我下面好大條,
#|+c]0yb m.x 著鬆身褲都會好現, 我怕佰母見到我會話我浮誇
M/n)f8n#b4YeLe ~*_J5th5sA} r
B女... 2/2/2006 2:44 PM 報完名,我再係icq同你夾口供約時間,之後我同
;F*GK~7B:J*]f;[9i[ 痗@齊出黎,你比張收據佢睇,咁我地就可以光明?
wi.bP Q 大咁拍拖喇︿ ︿ I*nmk*|

?v*m+i D9es 大強 2/2/2006 2:44 PM 伯母份人好唔好雙乳o架?9US;N6az:u)Gw
X'VC9\;f!tB-T
大強 2/2/2006 2:45 PM 哇~ 好呀~~~ ^o^, 咁拍幾耐拖先可以扑你?fL ]|1kp/OG

^&J&Z*dA0H y B女... 2/2/2006 2:46 PM 你又開始講呢個問題,我地而家都仲未見到面%m2r(|(O'e&P
3G6|F-HD%E4x7T
大強 2/2/2006 2:46 PM 我痕嘛~
O1D(\^ H2n^ d4Zc,{zM n)P1NP
大強 2/2/2006 2:46 PM 咁你等我好蕭息~
2F/|k#Q WeDZ
sBQ_k B女... 2/2/2006 2:47 PM 咁仲要等幾耐呀?
QRMF"j L %s*NK;uJ#b%G`j
大強 2/2/2006 2:47 PM 我睇下今晚去唔去到?
x K'~BLk|8b w
3B'|Un~[*Tv 大強 2/2/2006 2:47 PM 你好似仲心急過我, 你好想比我扑?
6E-Y GiXLDsP 4ra%d1x'b;wT
B女... 2/2/2006 2:48 PM 你今晚唔得閑咩,點解去唔去到?
fvI7d&\-@]\*E/ol1P K^4dUF;I*{8l
大強 2/2/2006 2:48 PM 係呢, 你有冇食過海腸呀?.s O-U:W*}V+yz
NZ2rCa
B女... 2/2/2006 2:48 PM 冇)R T(yW4U C)q j

V+j \D+Oa 大強 2/2/2006 2:49 PM 我今晚約o左人唱咸濕卡拉OK, 睇下就唔就到時間;q'V&Xx#n IK

}Fd,hn 大強 2/2/2006 2:49 PM 海腸好撚得意o架!
{{N%m/~ F3j'\:F
D] x0rE\4t(D 大強 2/2/2006 2:50 PM 第時我買條海腸比你含住影輯相好冇? ^.^"s(f:r5il9D
)o |k2?:[2E]3q
大強 2/2/2006 2:51 PM 你會點報答我? U3WJBk4[*P
"H dJC|
B女... 2/2/2006 2:52 PM 咩報答你?
:AY7y:f.dK4E
8MIR(VQH 大強 2/2/2006 2:52 PM 同你拍拖之後
2S/d9[bV'L a-v L o o*y)a%TZ!a
大強 2/2/2006 2:53 PM 你識唔識彈顏福偉首"夢想有你"呀?
/hkor!w)h;g+C3m
B7z-?/VZ3Ca] B女... 2/2/2006 2:55 PM 唔識kUhHv9l$WY
7t|kG;{/w?
大強 2/2/2006 3:07 PM Sorry, 頭先我扯旗, 撞甩o左個電掣所以offj9Ei4YUS[3TE#j
o左line3Z5J,cIS7A8GD
'U ini'q@.ML
B女... 2/2/2006 3:07 PM ok
AS;?gZ$i?]
YM&T7PRH 大強 2/2/2006 3:08 PM 你有冇睇過AV?U(H/P)z3N RRK"]

7n4u8_bpRd$mc_h 大強 2/2/2006 3:09 PM 你識唔識Kenny G?
m!W7NJ!r P+K
F R&^#w'S3]1R&r|6|h1T B女... 2/2/2006 3:12 PM 唔識B GGo0@Ku'W v
7`lx9dH:?}u
大強 2/2/2006 3:14 PM Kenny G喎? 彈結他好叻o架, X \;Z7{*[1eq+[-Z
之前o黎過香港作o左首"我至叻"比陳百祥o個個
^ I,EUq'SO o 呢?$oT{6d;Irpp
1i(t m4w/QX/rFm
B女... 2/2/2006 3:14 PM 陳百祥我就識2Yw9[@|.~3s
[5rB8Nt6K x
大強 2/2/2006 3:15 PM 佢o岩o岩拎o左個格林美斯潘傑撻撻結他獎
GF2E2X a m3vk
0nYY2R:g7| 大強 2/2/2006 3:15 PM 遲D佢會o黎香港表演, 我想同你一齊去睇
MJt;`,?'L6lWk`"R }$~6A8Kg1K,C
B女... 2/2/2006 3:15 PM 係呀 Y ne0XMNI%U4h tn
5h!~O!^ Z;c#u}9M5o
B女... 2/2/2006 3:15 PM 好呀,E8\/T(g:P
#PE2oDh!X3qF7K
B女... 2/2/2006 3:15 PM 我都幾想睇ga Zk6Bt6CRA

4Y%O#uEBey@ k 大強 2/2/2006 3:16 PM 好o野O:g x VV/^'Sv.]2w
佢會o係香港紅磡萬國殯儀館度開三場concert
,qo|aY7Y
A^ST7y 大強 2/2/2006 3:16 PM 我同你睇第一場好冇?
b^g9o2U,XZ/`4L1Rj 2gA&H Y PM kk
大強 2/2/2006 3:17 PM 佢仲會表演"Break The Hell"添呀~` q{w?'_D1t0^T

1r5?S9iG^*d B女... 2/2/2006 3:17 PM ?
9q8@X&an4V {huU
2`x.{4K~ 大強 2/2/2006 3:17 PM 咪即係紅館囉['u;{ ^l cN{
1A/}R-E?#H'B-a|
大強 2/2/2006 3:17 PM 我地睇$800飛好冇?k\4i2p(UI9W L
&F/X,R O*`(w,d
大強 2/2/2006 3:18 PM Concert完o左之後仲有齋食
fiRZd4b f2q
B&x`c_u 大強 2/2/2006 3:18 PM 你鍾唔鍾意食齋o架?
'qQe3L9Jz#J
0Ug/\u K4w&e(G y&s B女... 2/2/2006 3:19 PM 我好少食架H_6^7Ezf
!h2@F*A&Y3u:qb8n
大強 2/2/2006 3:19 PM 唔緊要啦, 唔食齋玩摺紙都得1CDm,DN#g4T\5S
P)Me\&Mv[1L
大強 2/2/2006 3:20 PM 通常開完show成班fans會圍埋一齊摺紙y+o%MM_mp[t$e X
d*? ~/w4r ^:j|+F
大強 2/2/2006 3:20 PM 你識唔識摺紙?%x gM"@Z)A%O(wo]
8^ _]+Z&ab{8{ cT{
B女... 2/2/2006 3:21 PM 唔識
:x3E L4Zs3F\
Gg!x6YW4L1B9}{ --完--
i,b4[;OBnn#G%r+F B女冇再理我
__{YF H'K
$tl W,V!E'A.t [b][size=5]屌,笑到停唔到,好耐無笑到咁[/size][/b][img]http://www.leonauo.com/iconshop/newgoldicon/sogood.gif[/img] [/color]

hongkongpeople 發表於 2006-4-5 01:30 AM

色字頭上三千九呀

sam37881 發表於 2006-4-5 07:11 AM

大強既對答真係十萬個美妙~~~以下呢幾句,真係笑到我pk:
;s d)B2]w 大強 1/2/2006 18:56 同埋扯哂有可樂樽咁大, 因為我有南非血統
KbC B2e B,G 大強 2/2/2006 2:44 PM 但我之前都講過我有南非血統, 我下面好大條,$J/K? c3^y
著鬆身褲都會好現, 我怕佰母見到我會話我浮誇dtNN{+O-_
大強 2/2/2006 3:07 PM Sorry, 頭先我扯旗, 撞甩o左個電掣所以off
$Wh"|"M nUS:I8n o左line
0\ |7o5[UcLg5O 大強 2/2/2006 3:16 PM 好o野,佢會o係香港紅磡萬國殯儀館度開三場concert
)`a D iXm 大強 2/2/2006 3:18 PM Concert完o左之後仲有齋食
)F)H3t/RQ$v 大強 2/2/2006 3:19 PM 唔緊要啦, 唔食齋玩摺紙都得
5X1fZXjC 大強 2/2/2006 3:20 PM 通常開完show成班fans會圍埋一齊摺紙

卡臣仔 發表於 2006-4-5 10:12 AM

哈哈~好彩我冇中計姐~oE r'CZ6uY
條女add過我..............L-J(P3P1KVu j
仲問我借3千幾蚊學結他~o:y sd1^t|.dU
我仲同佢傾過電話-.-&K!Rlr gZ9~
我都係冇借~~因為9成9係呃人

Tokyo2040 發表於 2006-4-5 10:31 AM

[quote]Originally posted by [i]so1874[/i] at 2006-4-5 00:57:
f R a,kC!s [color=Blue][size=5][b][轉貼] TV谷... [/quote]3I/p*i+V:HB

*C/L.X)F;x/tq :clap::clap::clap:i?5Of{!{P n

*x7DARJRvU 笑撚死我.

bbbxo 發表於 2006-4-5 10:41 AM

[quote]Originally posted by [i]sam37881[/i] at 2006-4-5 07:11 AM:1?([ mMf
大強既對答真係十萬個美妙~~~以下呢幾... [/quote]
uE Jv(yo dV }B 笑死人,大家互吹水

cwleung1988 發表於 2006-4-5 11:14 AM

[quote]Originally posted by [i]卡臣仔[/i] at 2006-4-5 10:12 AM:
9{(`N+A7`qa(g 哈哈~好彩我冇中計姐~
Xp:Y$[7n6qs B 條女add過我..............PYA5\s/RMX7J
仲問我借3千幾蚊學結他~
)\j rz4r\MP'U} 我仲同佢傾過電話-.-3MLK#X @dM*R^(H
我都係冇借~~因為9成9係呃人 [/quote]1k!sg](lK0Z v9id
真係女仔聲黎嫁 ?

卡臣仔 發表於 2006-4-5 11:26 AM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-5 11:14 AM: S7v1oR_(x5\c

7WE3e~2GQ.P W 真係女仔聲黎嫁 ? [/quote]^7Hnv&}
2r/_q UF1F^
真係女仔聲!!!!
h@D#e2P%l/M 一定係同黨~

cwleung1988 發表於 2006-4-5 11:27 AM

[quote]Originally posted by [i]卡臣仔[/i] at 2006-4-5 11:26 AM:&_w"\J z

B4ywb H#NR
*F%w9u)l&E0tB 真係女仔聲!!!!T8nCl^9u'k
一定係同黨~ [/quote]p'P&E%U:_,E(Q ^s9@J
:lol::lol::lol:

ronald001120 發表於 2006-4-5 04:42 PM

[url]http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph ... kies_1623/my_photos[/url] A4U#CP(r
傳說既B女

kakeidevil 發表於 2006-4-5 04:54 PM

笑死左=3="..~

kjkj 發表於 2006-4-5 05:45 PM

做物佢無密我的
;D"b#]*Q&R#N2rsh] 我都想玩下佢,呵

JCer 發表於 2006-4-5 08:46 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2006-4-5 04:42 PM:
;ck p3MV Lc [url]http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph ... kies_1623/my_photos[/url]:np:T Hm*O7g-h*k(KpC
傳說既B女 [/quote]1[{@_7tH
睇唔到...1il7J/i"Y4d^)atz
但我所知果個唔係呢個wo~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.