娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2006-4-5 10:33 AM

支持..正體字......(勿貶稱為繁體)

支持..正體字....(勿貶稱為繁體)
}4^LCDvu#z} 大家勿中計...繁體不繁...中文本身千百年就係咁...
N7{Y {5rs 只係簡体..自己簡化了........

hold_find 發表於 2006-4-5 11:47 AM

其實簡體字是否文革困陣D人唔中國文化與字的關係,又要無聊得滯一定要搵嘢改,所以造出來的?

Azuma 發表於 2006-4-5 12:56 PM

因為中國有太多文盲所以係國民黨時已經出現
*_T1k.|D RVy 但係在共產黨加強推行,["T.my|tz?"r
係"簡化字"同"簡體字"/Q@?c d
係兩樣唔同的東西0?#XZ O;c0vw+O
簡化係官方定立m!z\ iu
簡體係大陸人自己改

bigfish 發表於 2006-4-5 10:21 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-4-5 11:47 AM:(f pjnw9s
其實簡體字是否文革困陣D人唔中國文化與字的關係,又要無聊得滯一定要搵嘢改,所以造出來的? [/quote]
0EZd1S n F@ 唔係
bg~B7k 中共認為要破舊立新, 所有舊o既傳統都要消失, 同埋為左加快溝通速度 (懶?)

kwong man yeung 發表於 2006-4-6 12:45 AM

「繁」字本身並冇貶意

men 發表於 2006-4-6 11:55 AM

簡体字good_VP7X ~Z
岩我d懶人寫 A~ TK:Z!k"z+K&g
不過先學繁體
m A3B+_5ag&d~"{ 好似英文有正楷橑草

kgkgkg212121 發表於 2006-4-6 12:12 PM

[quote]Originally posted by [i]men[/i] at 2006-4-6 11:55 AM:|Z q*\8V~nW%l
簡体字good
%R n-u-X;s,G2CSsy 岩我d懶人寫
hz$h#r*DF'} yJ 不過先學繁體
#K5i [z:`-k&}M)w 好似英文有正楷橑草 [/quote]
otEq M$X s~"I,E o岩~貪快咪寫簡體
D"U|py-E$D!u 但一定要知個字ge正寫係點!!!

ironcross 發表於 2006-4-6 03:26 PM

10000%支持正體字/繁體字 I#n)J|AT$^LD
不容中共踐踏中華文化:nogood: B jXl{!bp$Xt
80%-90%海外華人皆用正體字/繁體字

yorker 發表於 2006-4-6 07:58 PM

繁體字都係一個名黎姐~  無話貶唔貶義ge~
j? }9t*Vp (KwU7l~
不過我都覺得簡體字係方便囉~G#?:fP-s'B}.q
但其實好似就違背左中文造字6大原則~

pigcat 發表於 2006-4-10 09:39 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2006-4-5 10:21 PM::t#v p"mG t4`A

N@UbS\@-y 唔係A){hs2~6J
中共認為要破舊立新, 所有舊o既傳統都要消失, 同埋為左加快溝通速度 (懶?) [/quote]l? [*M"Y|G
冇記錯簡體未唔係中共首創V^&xY E"@J Z

!f;d y;}/B"P'zS 民國時已經有頒布

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.