母乳教學
母語教學真係好pk, 中國都迫D人要學一種外語啦, 香港人要爭氣啦!! -P0`:mO"B }H s我地香港人上進:kicking:, 勤力:kicking:, 同醒目:kicking:架嗎, 點可以比母語教學將我地拖低我地既qualities!!
香港萬歲!!香港萬歲!!香港萬歲!!香港萬歲!!香港萬歲!!:good::good::good: [quote]Originally posted by [i]LeoAnderson[/i] at 2006/4/6 10:52:
母語教學真係好pk, 中國都迫D人要學一... [/quote]
母語 easy to understand ma , study d 野都多 D la :naughty: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006/4/6 15:06:;PLP:]5zJ|5A
中文大把人都未學好
學咩外語呀
未... [/quote]
:clap::clap::clap: 絕對支持3樓 樓主的見解言論, 母乳教學?q4A:M#vvQ9a.]
我以為上左港男版timw5z~ K,JV8d,C
:naughty::naughty::naughty: [quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2006-4-7 07:28 PM:]vM"mB6On-E
母乳教學?
我以為上左港男版timWr6{:gd
&`i!W n$HDU2{9wr
:naughty::naughty::naughty: [/quote]R"qx(uT ?/ir2N
P&X+a9h;fy{!y
;)係 o米好似飲紅洒o甘...D母乳要講年份呀、產地呀...乜乜物物o甘:naughty::drool: [quote]Originally posted by [i]LeoAnderson[/i] at 2006-4-6 10:52:
母語教學真係好pk, 中國都迫D人要學一... [/quote]/o\5{:l"x
又一名港獨份子:haha: 學英文還學英文i{7g y"{bvw
點解要學世史時又學英文..? ?!m%Ho1?)x`$e
學地理時又要學英文..?Hv Y/aAH(GvAz A
學生物時又要學英文..??B&^(f8~[*j;m${ Y
咁係唔係英文唔好其他乜科都唔洗學ar?? a8h)oCn[
英文係重要
唔通其他科唔重要咩..??
點解要因為英文而攪到其他科都學唔好..????????1q ?x2k?9v x{Js
4_KZj w*^7XN
學生英文唔好唔好一味賴母語教學| C#ojN:L'?
香港人最中意乜都賴一餐
但又唔好下個腦諗下
今年高考中化正正係呢個話題
好似可以上網重溫
KdY YbWR
)U5H0g{"ON!h9p
;zBk$\4r1t
'~%X0[y yR
#[~L3Jn8L6y,H
同埋..如果係咁諗..
咁即係有一日中文係世界語言8[0m{vs)CQ*y,sK:r
咁全世界既學科除左語言科目外都要用中文呢..?? [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-10 21:37:
學英文還學英文
d]:Uk|
點解要學世史時又... [/quote]
]M8Er;a
我科學都係因為咁而死嫁:cry: [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-10 09:40 PM:
我科學都係因為咁而死嫁:cry: [/quote]T.m1C,Y c*K
係lorr;mA[LGf nE
咁至低限度已經令學生果個科目學唔好8?J%l)yl$jG
再者..
又唔一定可能因為咁而學好英文]@;ph(\E%H
得不償失 [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-12 12:44:
] [J;EW*{6e
係lor
*L!p/o E%|"x$l/g W
咁至低限度已經令學生果個科目學唔好J(G~h4YY5rJp
再者..
又唔一定可能因為咁而學好英文p~_ \,nXBHg+]
得不償失 [/quote]J bo4J\d
E @1KU/l k ^9Ij$V
我相信如果科學用中文既話,我可以有80分以上
頁:
[1]