娛樂滿紛 26FUN's Archiver

LeoAnderson 發表於 2006-4-6 10:52 AM

母乳教學

母語教學真係好pk, 中國都迫D人要學一種外語啦, 香港人要爭氣啦!! -P0`:mO"B }H s
我地香港人上進:kicking:, 勤力:kicking:, 同醒目:kicking:架嗎, 點可以比母語教學將我地拖低我地既qualities!!
:zgu"}/Jb+Q 香港萬歲!!香港萬歲!!香港萬歲!!香港萬歲!!香港萬歲!!:good::good::good:

CHECSS 發表於 2006-4-6 11:29 AM

[quote]Originally posted by [i]LeoAnderson[/i] at 2006/4/6 10:52:
@0{!X%e.N2uI,v 母語教學真係好pk, 中國都迫D人要學一... [/quote]
%^#e6D/HaQk%@'P 母語 easy to understand ma , study d 野都多 D la :naughty:

austin666 發表於 2006-4-6 03:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

CHECSS 發表於 2006-4-6 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006/4/6 15:06:;PLP:]5zJ|5A
中文大把人都未學好
F"G0B6l,hzBm5])G#h 學咩外語呀
`R6t*Jz\Y:Z A7U 未... [/quote]
2NL7Xt:N+] :clap::clap::clap:

singleung1956 發表於 2006-4-6 08:20 PM

絕對支持3樓 樓主的見解言論,

alantai 發表於 2006-4-7 07:28 PM

母乳教學?q4A:M#vvQ9a.]
我以為上左港男版timw5z~ K,JV8d,C

5x6o{8dM ^ Rm*V2QM:q :naughty::naughty::naughty:

D_Boy 發表於 2006-4-9 09:21 PM

[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2006-4-7 07:28 PM:]vM"mB6On-E
母乳教學?
V.Xg,lq 我以為上左港男版timWr6{:gd
&`i!W n$HD U2{9wr
:naughty::naughty::naughty: [/quote]R"qx(uT ?/i r2N
P&X+a9h;fy{!y
;)係 o米好似飲紅洒o甘...D母乳要講年份呀、產地呀...乜乜物物o甘:naughty::drool:

155220 發表於 2006-4-9 09:23 PM

[quote]Originally posted by [i]LeoAnderson[/i] at 2006-4-6 10:52:
X*S0d*NN$c6eP 母語教學真係好pk, 中國都迫D人要學一... [/quote]/o\5{:l"x

2x d5zZtx)r 又一名港獨份子:haha:

pigcat 發表於 2006-4-10 09:37 PM

學英文還學英文i{7g y"{bvw

F;o/xv0\ p-^ uB 點解要學世史時又學英文..? ?!m%Ho1?)x`$e
學地理時又要學英文..?Hv Y/aAH(GvAz A
學生物時又要學英文..??B&^(f8~[*j;m${Y

p3|3A;[y1Ft4]$R8[ 咁係唔係英文唔好其他乜科都唔洗學ar?? a8h)oCn[
英文係重要
9Hg:S.}%vU7Q^$O:r E(T 唔通其他科唔重要咩..??
A'RT |7rr,Y\F f 點解要因為英文而攪到其他科都學唔好..????????1q ?x2k?9v x{Js
4_KZj w*^7XN
學生英文唔好唔好一味賴母語教學| C#ojN:L'?
香港人最中意乜都賴一餐
V,L }@_:Gi 但又唔好下個腦諗下
aW;x @IFYE6c5]
^ Xj }9G"gP{1k&V 今年高考中化正正係呢個話題
$h)D;QNs2I2Y'[ 好似可以上網重溫
|$?6Gp$`^sqzH K dY YbWR
)U5H0g{"ON!h9p
;zB k$\4r1t
'~%X0[ yyR
#[~ L3Jn8L6y,H
同埋..如果係咁諗..
~5L9v$f$a5VB'E 咁即係有一日中文係世界語言8[0m{vs)CQ*y,sK:r
咁全世界既學科除左語言科目外都要用中文呢..??

155220 發表於 2006-4-10 09:40 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-10 21:37:
3m`(o@iDq 學英文還學英文
6EL7Q5E s `N d]:Uk|
點解要學世史時又... [/quote]
5T.M| qR2T S VQ"p i ]M8Er;a
我科學都係因為咁而死嫁:cry:

pigcat 發表於 2006-4-12 12:44 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-10 09:40 PM:
2[R%Zna;s4d)WX2r
})X{ }~Q;tB"h]
)y+J| ~;a_ 我科學都係因為咁而死嫁:cry: [/quote]T.m1C,Y c*K
係lorr;mA[LGf nE

ow8Ea/DF 咁至低限度已經令學生果個科目學唔好8?J%l)yl$jG

0Ph8v*mu b:pN 再者..
&W*r#]9nO DZ[n 又唔一定可能因為咁而學好英文 ]@;ph(\E%H

:M)v^lE"z2Z-u D 得不償失

155220 發表於 2006-4-12 02:08 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-12 12:44:
cf9pw.K w0t ] [J;EW*{6e
係lor
w!x?rB9|C|3D *L!p/o E%|"x$l/g W
咁至低限度已經令學生果個科目學唔好J(G~h4YY5rJp

%D%o2D{xD5j r{ 再者..
W!k%P7U/p)elT 又唔一定可能因為咁而學好英文p~_ \,nXBHg+]

@;Xb\fTT 得不償失 [/quote]J bo4J\d
E@1KU/l k ^9Ij$V
我相信如果科學用中文既話,我可以有80分以上

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.