娛樂滿紛 26FUN's Archiver

=[ 發表於 2006-4-8 01:29 AM

[ 認真討論 ] 政府應否強制市民供養父母 ?

大家點睇 ? 應唔應該 ?;N*B+nQ J@$d In3GL
唔好淨係講贊成定唔贊成.. 講埋理由 and 意見, thx :)

mycomic2005 發表於 2006-4-8 02:11 AM

"孝"能提升一個人的道德水平,可維護一個社會的穩定 , 7T u(`f;\X$v
所以政府想籍供養父母以提升市民的道德水平.
F"H1C6r{3T$N f8a:Z7c %N y.dU7T;nr
可是 , "孝"應發自內心的 .
mS`e)O+Bm;r+@ 表面上的供養就和飼養寵物一樣 ,
Y3D!R%Z/`g)U'y 因此 ,我不贊成政府強制市民供養父母 ,
+_,m+L0t;qUH 政府應透過教育來令市民認識行"孝"的重要~

tomken 發表於 2006-4-8 02:50 AM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2006-4-8 02:11 AM:H#i3?9N#yw%f#xJ
"孝"能提升一個人的道德水... [/quote]8t'jn*Al W
認同
1QE%F:];]3f 自發同強迫係兩回事!oz+u:Rk$Z F
勉強無幸福G$@L#B$o"~
佢係唔養你點都唔會有好日子過A,e#o E6D@8^
係養你..唔駛法例都會去養
Vui ~!z4S x 你迫佢去養可能會有打老人家既問題添7a v%hc m3u4i[

#o.v q5j2osrs4T&g *呢條例都一定唔會有

=[ 發表於 2006-4-8 02:54 AM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2006-4-8 02:11 AM:
;T4W9t i)\&m "孝"能提升一個人的道德水... [/quote]
(]!y!Lr&O1B%{ :\dg"b"UT u
多謝你既意見, 你既分析唔錯 tG| Z t4Q
但我想知點解會用養寵物黎做比喻呢?
u gfw*E#I9M d 人養寵物都係心甘情願而且好鐘意寵身的, 所以我唔係好明A{;byX;m'ML7`

9HhO*A [_q [ 同埋, 強制子女供養父母, 有冇機會令到出生率上升?"k]*a!Gm1|j

F*n[,d{D F6B 仲有, 實際上, 唔係個個父母都好, 都值得子女去供養?
e7z }3d"N5W-I/o 講真有 d 父母真係冇盡到父母既責任既, 都要強制子女去供養佢嗎?JI Zk`[` @
到時可能會好多母子因為咁樣而要係法庭見,
R%?E.B,y(| 到時個社會風氣可能會更加違反道德同孝道, 所以立例其實可能會有反效果, 你同意嗎?

BOYDWAN 發表於 2006-4-8 04:05 AM

[quote]Originally posted by [i]=[[/i] at 2006-4-8 02:54:&zn#X:T{'rS(HF+^R
多謝你既意見, 你既分析唔錯L3bS[Uw
但我想知點解會用養寵物黎做比喻呢?L T#Jky0iEg*^,p
d 人養寵物都係心甘情願而且好鐘意寵身的, 所以我唔係好明[/quote] }.o,I8Oz"dV5U
+?4pMIZ X
[color=red]表面[/color]上的供養就和飼養寵物一樣:
pucF2P+^c@s2V 即係純為左滿足自己而唔係出於真誠反哺之心
"A? gr}r2W;K(] uOBH;eK5b-Oy
[quote]/rq.b @h#sP
同埋, 強制子女供養父母, 有冇機會令到出生率上升? [/quote]
3M2`q{ H;y+u 咁我就唔知喇~x FtV&k

,iFZ~ a"e7Ml)Q8? [quote]
:g(HZ4cj!tD6Xi 仲有, 實際上, 唔係個個父母都好, 都值得子女去供養?
S$d;}S#mHJ FZ 講真有 d 父母真係冇盡到父母既責任既, 都要強制子女去供養佢嗎?
/cf1}?,rcf(Y 到時可能會好多母子因為咁樣而要係法庭見,5Wjx:c/J [
到時個社會風氣可能會更加違反道德同孝道, 所以立例其實可能會有反效果, 你同意嗎? C4A]-u6Va]
[/quote]
*L`n0W o DBO+M
*S(q'b/ZZ q8IW 1.天下無不是之父母,父母都係血肉之軀,你自問又了解佢地幾多?好唔好又點去介定?
UFb9kUc&Q5x 2.如果識諗,試諗吓自己係咪咬斷臍帶出世?係咪自己換片?係咪自己比錢買奶粉沖奶飲?係咪自己揾地方住揾床訓?1Y0aVsryL|E1n/G Q
我唔覺得立例有用,但我好認同做人應該反思自己,明白親情嘅重要性,好好面對一下雙親。

honeyfei 發表於 2006-4-8 05:12 AM

環境係好既話..有邊個人會唔養父母..?X#HPX0|"I$A
我唔係不孝..但有時道德同現實之間都要有個平衡...*q&q0u%E8Q6\W
1EyT_ px
1...仔女自己都搞唔掂自己..三餐成問題..點養..?..
I N^ E e3Bw 2...最應該供養父母既人係咪應該就係佢地自己(..我意思係父母..)..?....
W0`{7H4J"b(e3E Z] 3...如果老豆系自己細個既時候走左佬..三十年之後番黎見番自己..又駛唔駛養佢..?..
g7Q5QI(O(M2DgId8e R *r,awZeb
當然..有錢既話就養佢地又有乜問題丫..
z_%@]%WOc _R }!w ${QR UD.Yd

;b eE9]LP
!~O/Xz9V+N 不過...有樣野諗漏左..
3F,[ZW]/L^ t3E 供養父母依個行為..系孝之中...只屬於下品...
Q7}*T~ e,](zG 事實上...佢地想要既唔係錦衣華食...
]H1t@y
D"}H0`pIK/A~ 父母最想要既係見到仔女健健康康..行為檢點..rOC+iw*A1S
...唔令父母擔心...已經係俾佢地最大既禮物..同意..?..

12d3 發表於 2006-4-8 05:31 AM

父母有錢又點計先? 香港地好多二世祖架.
8H-m/^GT(| yi I9[ | z 李嘉誠洗唔洗李澤楷養? C]$K9oz+q
有正當職業既又有強職金養自己. 強制市民供養父母係唔係多此一舉呢?

singleung1956 發表於 2006-4-8 09:32 AM

Quote:)EO-E.L? ^W
同埋, 強制子女供養父母, 有冇機會令到出生率上升? J C]'m+co'c
+kR.K*l Hv3kD
自己三餐未掂,點會想到希望20年後有子女供養而生多D???

mycomic2005 發表於 2006-4-8 03:10 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyfei[/i] at 2006-4-8 05:12 AM:
/H,EB:t$dJf 不過...有樣野諗漏左..
8od(_$l Y 供養父母依個行為..系孝之中...只屬於下品...Y+[-jNw!s`]
事實上...佢地想要既唔係錦衣華食...
$M0QS }"L ]\
E+_ Cgd s 父母最想要既係見到仔女健健康康..行為檢點..{HCwG#yv8L
...唔令父母擔心...已經係俾佢地最大既禮物..同意..?..[/quote]
"]Tye&[7}_ -j7A3E%G{h%i_

8tnL*W3Bh hA 同意!~
6\(FLk[ ?7e O M k+_@ P_w
人有精神生活和物質生活的需要 ,
:@Z9vC%r 供養父母只是屬提供父母物質的需要 ,
7a2rNh5|Zz 讓父母感到快慰(唔令父母擔心)%e eX$f$r%m
才能滿足父母精神的需要 .

mycomic2005 發表於 2006-4-8 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-4-8 04:05 AM:
]O s i"D%dewO 表面上的供養就和飼養寵物一樣:-_C{wkT
即係純為左滿足自己而唔係出於真誠反哺之心[/quote]
wj-{O jo:s%~!pk A-v,V1i1y
類似這意思~*A+u%p9H%Hd4} c RQ|5}

w;H0i:g*RT.Zj [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-4-8 04:05 AM:
CAc#xZ u5nh V 天下無不是之父母[/quote]7KL6bg _)A_[
,R,bPw[|8a ]
我未能完全同意...;L,x3}w$R4z_8hp5f4y
因為父母也有錯的時候 ,
5r7I9AeQ H/s 畢竟不是所有父母都是聖人 ,$g)ab ME
父母也會犯錯的 .

kgkgkg212121 發表於 2006-4-8 03:53 PM

自己未搞得掂,點養???
8CDZ7A-g/nvb 同埋, 呢d發自內心ge je... 強制ge話盞更多社會問題出現

發表於 2006-4-8 07:28 PM

咁有無強制父母供養子女??3tyKI
供養是否只是金錢上?如果無錢又點? wuH:R%lf;Q
如果要實行一定會遇上種種問題....
5T6]:s+wq5cz 呢d野無得逼既:nogood: J,y3??c4]6o R

d8Y%YQe/NS7qsh [[i] Last edited by 奇 on 2006-4-8 at 07:32 PM [/i]]

Lazyman13 發表於 2006-4-8 08:53 PM

雖然為人子女對於父母師長,恭敬順從是應該既...~ z\7K0w(o(u`U
萬惡淫為首,百行孝為先''....但係呢d野冇得強制...c.Dj*]^ _
親情係要陪養,你咁樣強制,社會各方面一定好大回響...

austin666 發表於 2006-4-8 11:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kgkgkg212121 發表於 2006-4-9 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-8 11:49 PM:E C;Osh0UH%s#U)[
其實呢條題係咪你的功課?
(Y+r8a(})Tq0]$sq$G!x3r (p*AMVe-^
咁似我朋友教果間中學... [/quote] a@e+hS/T)z g_!s
我作文鍾意表達自己諗乜... 問人始終都唔係自己諗ge野

austin666 發表於 2006-4-9 01:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

=[ 發表於 2006-4-9 02:33 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-4-8 05:31 AM:0R.Q,@W5{ inWz/U]L3ma
父母有錢又點計先? 香港地好多二世祖架.
U K}QF7@t o 李嘉誠洗唔洗李澤楷養?
C@5`)y-@(MRUA 有正當職業既又有強職金養自己. 強制市民供養父母係唔係多此一舉呢? [/quote]
"BU(bs']&wN yOJ!X'bI
呢個 proposal 的確同強積金既 aim 重疊左Q;w@:Mm dR
但係單靠強積金又係咪真係足夠去支持一個人晚年既生活呢?

=[ 發表於 2006-4-9 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-4-8 09:32 AM:
/Z_Me8Y"w+Y Quote:h|m7QC*tck
同埋, 強制子女供養父母, 有冇機會令到出生率上升? ?!QI[&k(r#]
9aV`#~"M/~H~{
自己三餐未掂,點會想到希望20年後有子女供養而生多D??? [/quote]d(r3t"U J$l
6x5gS3L C
未必, 自己三餐未掂又唔想做既人, 可能會先生仔然後問政府拎綜緩,5~};ju:z,APj
用納稅人既錢去養大自己既子女, 到老左既時候又可以要 d 仔女養番自己,
lF?9DB"s,U exactly 就係養兒防老既 concept, 將子女當成係自己既資產 and 投資R'{,iZT+[^9` _x3h-X0m
呢個情況有可能出現 ma?

=[ 發表於 2006-4-9 02:44 AM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2006-4-8 03:10 PM:
!BV!?'Dns(T
ZE"u6b4}5JDK ~(O-[nc oa

O3x(ycgI 同意!~
/e[Xw$]#LZ 'MJtW] XO7S
人有精神生活和物質生活的需要 ,&E&kn?1J
供養父母只是屬提供父母物質的需要 ,'Y2@q(?'k8D
讓父母感到快慰(唔令父母擔心)
{ `.]+@$F(k&{Kb 才能滿足父母精神的需要 . [/quote]
t K ~TxT)B? &P%h)x"V+{HXj
養一個細路, 由佢出世之前要睇醫生, 到佢出世後要供書教學
T{U9S4@zpH 細又驚佢養唔大, 大又驚佢變壞, 養大一個細路,J7x2Td&OG"w2m7c
除左要用好多既金錢之外, 仲要投放好多既精神同埋心機,3v'upE!T{Xz|*y-@H
呢 d 野根本係 invaluable, 完全唔可以用錢黎衡量XnY Z;R2b$eF
而「供養」只係等如強逼俾家用, 淨係講錢, 冇意思

=[ 發表於 2006-4-9 02:48 AM

[quote]Originally posted by [i]Lazyman13[/i] at 2006-4-8 08:53 PM:4p [D.Ik5^
雖然為人子女對於父母師長,恭敬順從... [/quote]DO0uztR:e D

1y dvxaB d 法律令人情更薄, 感情更難辨真偽O}/KnRd*_&v
-ss#o4B8J5G5[BN
一樣本身應該發自內心既野如果攪到要由法律去強制執行
B&xf4DW 既可悲, 亦行不通
1r0?!C B [
3cLunO0{ 清官難審家庭事, 政府一定管唔到

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.