[ 認真討論 ] 政府應否強制市民供養父母 ?
大家點睇 ? 應唔應該 ?唔好淨係講贊成定唔贊成.. 講埋理由 and 意見, thx :) "孝"能提升一個人的道德水平,可維護一個社會的穩定 ,
所以政府想籍供養父母以提升市民的道德水平.
d~C6^h)x:{-@
可是 , "孝"應發自內心的 .
表面上的供養就和飼養寵物一樣 ,
因此 ,我不贊成政府強制市民供養父母 ,8H C}O^:r
政府應透過教育來令市民認識行"孝"的重要~ [quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2006-4-8 02:11 AM:
"孝"能提升一個人的道德水... [/quote]
認同.U)X5L$a%td/P{:w5PD*R
自發同強迫係兩回事
勉強無幸福
佢係唔養你點都唔會有好日子過
係養你..唔駛法例都會去養*B1pMDu4^QP(d
你迫佢去養可能會有打老人家既問題添7G A'n?${%d L4|e1v&~
`*VPou4o
*呢條例都一定唔會有 [quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2006-4-8 02:11 AM:A pC!L3T@1C
"孝"能提升一個人的道德水... [/quote]