娛樂滿紛 26FUN's Archiver

=[ 發表於 2006-4-8 01:29 AM

[ 認真討論 ] 政府應否強制市民供養父母 ?

大家點睇 ? 應唔應該 ?
-g,Z b,X$f3q~ }(i~ 唔好淨係講贊成定唔贊成.. 講埋理由 and 意見, thx :)

mycomic2005 發表於 2006-4-8 02:11 AM

"孝"能提升一個人的道德水平,可維護一個社會的穩定 ,
*rR3O]H Q^ 所以政府想籍供養父母以提升市民的道德水平.
h _0W#[L.WR'[%j d~C6^h)x:{-@
可是 , "孝"應發自內心的 .
%Du5qfZ:G'Wzc 表面上的供養就和飼養寵物一樣 ,
^,O^BUNc6c 因此 ,我不贊成政府強制市民供養父母 ,8HC}O^:r
政府應透過教育來令市民認識行"孝"的重要~

tomken 發表於 2006-4-8 02:50 AM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2006-4-8 02:11 AM:
b{.J6fp^6hM "孝"能提升一個人的道德水... [/quote]
D{E7N9a ]#Y8f-Q 認同.U)X5L$a%td/P{:w5PD*R
自發同強迫係兩回事
1@,A:I(^Ap 勉強無幸福
+ezb%pv 佢係唔養你點都唔會有好日子過
? k&O*Z6r1^ 係養你..唔駛法例都會去養*B1pMDu4^QP(d
你迫佢去養可能會有打老人家既問題添7G A'n?${%dL4|e1v&~
`*VPo u4o
*呢條例都一定唔會有

=[ 發表於 2006-4-8 02:54 AM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2006-4-8 02:11 AM:A pC!L3T@1C
"孝"能提升一個人的道德水... [/quote]
9R(N0a;nt!a%e!lM \v7e,O,W@)Z(xj
多謝你既意見, 你既分析唔錯
,sf6p:Fd:b*{2P d 但我想知點解會用養寵物黎做比喻呢?
+[d{7p:q0v/y d 人養寵物都係心甘情願而且好鐘意寵身的, 所以我唔係好明
K1o8oJ}7w[
9xG;aN0E 同埋, 強制子女供養父母, 有冇機會令到出生率上升?c@/E;g+{QQ(`'v
+ze%sr8a v X|t5Z6l
仲有, 實際上, 唔係個個父母都好, 都值得子女去供養?9pj`q M^
講真有 d 父母真係冇盡到父母既責任既, 都要強制子女去供養佢嗎?
*g!~*N*Fj E 到時可能會好多母子因為咁樣而要係法庭見, \SunY$@
到時個社會風氣可能會更加違反道德同孝道, 所以立例其實可能會有反效果, 你同意嗎?

BOYDWAN 發表於 2006-4-8 04:05 AM

[quote]Originally posted by [i]=[[/i] at 2006-4-8 02:54:
\E7Q@'l8u 多謝你既意見, 你既分析唔錯lm n,`q;i
但我想知點解會用養寵物黎做比喻呢?
5}%bmWW6@a6_ d 人養寵物都係心甘情願而且好鐘意寵身的, 所以我唔係好明[/quote]
Ve^2bXU5`6S 1u-t1Y UD$ER#U
[color=red]表面[/color]上的供養就和飼養寵物一樣:
Sr5i6N~[V_ 即係純為左滿足自己而唔係出於真誠反哺之心
h z%q.G:E ~
l1F~^DLH|U [quote]
#_ \.Oph;f,?~_]-_ 同埋, 強制子女供養父母, 有冇機會令到出生率上升? [/quote]/b&G6Z5Ox.]8E
咁我就唔知喇~
X'h,Bg4k h#a(n3qzL?
[quote]'JR PA4vn{
仲有, 實際上, 唔係個個父母都好, 都值得子女去供養?QV*Y}:QC
講真有 d 父母真係冇盡到父母既責任既, 都要強制子女去供養佢嗎? E ~j$t#N*k
到時可能會好多母子因為咁樣而要係法庭見,
v~/nd{{Di \+m 到時個社會風氣可能會更加違反道德同孝道, 所以立例其實可能會有反效果, 你同意嗎? 8JsU"P.as:x A4U
[/quote]}s6w#rkX"}F
.cI'S6P0D ? T
1.天下無不是之父母,父母都係血肉之軀,你自問又了解佢地幾多?好唔好又點去介定?
nE-_,M+m O 2.如果識諗,試諗吓自己係咪咬斷臍帶出世?係咪自己換片?係咪自己比錢買奶粉沖奶飲?係咪自己揾地方住揾床訓?1_,\"[_|Q
我唔覺得立例有用,但我好認同做人應該反思自己,明白親情嘅重要性,好好面對一下雙親。

honeyfei 發表於 2006-4-8 05:12 AM

環境係好既話..有邊個人會唔養父母..?'z9g9vLe&i s,`%z2d
我唔係不孝..但有時道德同現實之間都要有個平衡...&\!PYwiwaU
{ mZ1_ jg
1...仔女自己都搞唔掂自己..三餐成問題..點養..?..
&~t9Fo,zG&h 2...最應該供養父母既人係咪應該就係佢地自己(..我意思係父母..)..?....
BuJ(r$os7jQ&Z 3...如果老豆系自己細個既時候走左佬..三十年之後番黎見番自己..又駛唔駛養佢..?..%D,US%D,o

-i|0I&jxi$ED4k 當然..有錢既話就養佢地又有乜問題丫..
(^$M$U:[%|'e5k
]P#Vx&hSL:v
o1o|8`XeqX
&TB[r'iQvS 不過...有樣野諗漏左..u$Mm*N*a.`
供養父母依個行為..系孝之中...只屬於下品...
B+M#D7~6Y*Pp 事實上...佢地想要既唔係錦衣華食...F;U7{9VV4R%p6f]

hl"u.V"xz@F,n 父母最想要既係見到仔女健健康康..行為檢點..
!G0S!~p3d(ft8A ...唔令父母擔心...已經係俾佢地最大既禮物..同意..?..

12d3 發表於 2006-4-8 05:31 AM

父母有錢又點計先? 香港地好多二世祖架.
0KHg5n1N:B I 李嘉誠洗唔洗李澤楷養?{cmID.`9Ci7E,j ~*q,x
有正當職業既又有強職金養自己. 強制市民供養父母係唔係多此一舉呢?

singleung1956 發表於 2006-4-8 09:32 AM

Quote:
#N3sf rw#^"{-C_ 同埋, 強制子女供養父母, 有冇機會令到出生率上升?
"M1e)[WL&WM2u
R8O!v6l,r K;^i a;C 自己三餐未掂,點會想到希望20年後有子女供養而生多D???

mycomic2005 發表於 2006-4-8 03:10 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyfei[/i] at 2006-4-8 05:12 AM: f7ip+Mma\
不過...有樣野諗漏左..gN(g zS
供養父母依個行為..系孝之中...只屬於下品...L+X;MQH Y'R}jUO
事實上...佢地想要既唔係錦衣華食...
0C'c!u9~z%X ${Q1f#k8G [ P
父母最想要既係見到仔女健健康康..行為檢點..6D,c q)P9d+cP$C
...唔令父母擔心...已經係俾佢地最大既禮物..同意..?..[/quote]~\'QvW%Xga
If7z6IkJ rf-X I

3K(S7] r%Ca&N 同意!~
8f2c5[iy H Y&V'm a(Vp6~}#S
人有精神生活和物質生活的需要 ,j ?B0j Si}
供養父母只是屬提供父母物質的需要 ,i#AQ&DV `
讓父母感到快慰(唔令父母擔心)K"~BL%P
才能滿足父母精神的需要 .

mycomic2005 發表於 2006-4-8 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-4-8 04:05 AM:q"hor v~({
表面上的供養就和飼養寵物一樣:
\buiAO 即係純為左滿足自己而唔係出於真誠反哺之心[/quote]
%LI)g.B.s,K
sA)e,X/BzqJ 類似這意思~
,w"SU? |(C%^{I
0j%JG7Lr{-Z6U [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2006-4-8 04:05 AM:
"}?j \3LI*fa 天下無不是之父母[/quote]R[ tmPp
kMn`U4{-X
我未能完全同意.../^6L/q"_S"I
因為父母也有錯的時候 ,
]od0T;m 畢竟不是所有父母都是聖人 ,
J"O hhNd;\ 父母也會犯錯的 .

kgkgkg212121 發表於 2006-4-8 03:53 PM

自己未搞得掂,點養???#o l$jjW}#xke
同埋, 呢d發自內心ge je... 強制ge話盞更多社會問題出現

發表於 2006-4-8 07:28 PM

咁有無強制父母供養子女?
%S$p!vp ~%g 供養是否只是金錢上?如果無錢又點?
$p*{)W$ss&c 如果要實行一定會遇上種種問題....
X8k2U4l K 呢d野無得逼既:nogood:w&C)ut9o:^

*C| l A@ T4k4lk#b [[i] Last edited by 奇 on 2006-4-8 at 07:32 PM [/i]]

Lazyman13 發表於 2006-4-8 08:53 PM

雖然為人子女對於父母師長,恭敬順從是應該既...*RC6]G#y+H
萬惡淫為首,百行孝為先''....但係呢d野冇得強制...(Ab&Mx2TXPT
親情係要陪養,你咁樣強制,社會各方面一定好大回響...

austin666 發表於 2006-4-8 11:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kgkgkg212121 發表於 2006-4-9 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-8 11:49 PM:%e5MQM:W L.U5u_
其實呢條題係咪你的功課?
[RZ*K"aoW:m
!X xgZ)xK9}.L:n 咁似我朋友教果間中學... [/quote]
wU*} _&{y ]y 我作文鍾意表達自己諗乜... 問人始終都唔係自己諗ge野

austin666 發表於 2006-4-9 01:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

=[ 發表於 2006-4-9 02:33 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-4-8 05:31 AM:
"D-UKMi5U Zn 父母有錢又點計先? 香港地好多二世祖架.
\9lHf2^&}p 李嘉誠洗唔洗李澤楷養?Q$yV&ixZ/@N
有正當職業既又有強職金養自己. 強制市民供養父母係唔係多此一舉呢? [/quote]+e2Dpn2g-` E

OpOK([:r @ 呢個 proposal 的確同強積金既 aim 重疊左
@Aia,g 但係單靠強積金又係咪真係足夠去支持一個人晚年既生活呢?

=[ 發表於 2006-4-9 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2006-4-8 09:32 AM:f4S#N`fF|
Quote: C(n I M`/hQO6\5e
同埋, 強制子女供養父母, 有冇機會令到出生率上升?
U2]:XhU h2W7D"{'|
H"V(Z6]"s'b l yK ?:b 自己三餐未掂,點會想到希望20年後有子女供養而生多D??? [/quote]/EN0G"kl%a;l;@f'd

7`:C;nU Eq&oZi 未必, 自己三餐未掂又唔想做既人, 可能會先生仔然後問政府拎綜緩,
+?3u"QRC0J4`N8V9Y+I*L 用納稅人既錢去養大自己既子女, 到老左既時候又可以要 d 仔女養番自己,
+N&?d*H~I$@Fl u exactly 就係養兒防老既 concept, 將子女當成係自己既資產 and 投資I-A,s,Q3DDrBa
呢個情況有可能出現 ma?

=[ 發表於 2006-4-9 02:44 AM

[quote]Originally posted by [i]mycomic2005[/i] at 2006-4-8 03:10 PM:`*`;iK'Mp
j1WnA N&iZbK-m
ak3Yeb.n

G9}3u$P:~"A@-t 同意!~ R7U F*fSK B.P
1fi)v+I%b I9D*||
人有精神生活和物質生活的需要 ,3em0{ P0H D2P3Q3E%k
供養父母只是屬提供父母物質的需要 , L!g ]9V:fL,R
讓父母感到快慰(唔令父母擔心)
;D D8dG5nJR 才能滿足父母精神的需要 . [/quote]
6@5S*HzXJ8g.T} b.~#S
:Dn.s2U%WUgr 養一個細路, 由佢出世之前要睇醫生, 到佢出世後要供書教學Qs7@ }L{o
細又驚佢養唔大, 大又驚佢變壞, 養大一個細路, n6e!k[NE+c6x
除左要用好多既金錢之外, 仲要投放好多既精神同埋心機,
%Sf b(Msq @vz 呢 d 野根本係 invaluable, 完全唔可以用錢黎衡量3YM#K#j`i+J4@u RM
而「供養」只係等如強逼俾家用, 淨係講錢, 冇意思

=[ 發表於 2006-4-9 02:48 AM

[quote]Originally posted by [i]Lazyman13[/i] at 2006-4-8 08:53 PM:
l:O&JJ V~'fd 雖然為人子女對於父母師長,恭敬順從... [/quote]
\7n,y ?/J/w K ?Z oI6i{8J;r
法律令人情更薄, 感情更難辨真偽C O+z3q `d H
9Gz{].k ] ]-]
一樣本身應該發自內心既野如果攪到要由法律去強制執行4ygY.EEsyWb
既可悲, 亦行不通_N \4UsT

1jy2t;?7__ 清官難審家庭事, 政府一定管唔到

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.