娛樂滿紛 26FUN's Archiver

12d3 發表於 2006-4-8 05:36 AM

求教: 咩叫做自我審查?

傳媒自我審查係唔係即是干預新聞自由?Vv]5Fj$Q2y
有冇d例子係有自我審查成份?

Azuma 發表於 2006-4-8 09:05 AM

其實自我審查係因為香港的言論自由_8[(~O#`!Q
傳媒無政府干預PC7\(d(~T
所以那些該報那些不該報|1{ G'nk0^WH9@\
你就自己諗點佢;y$F Z!Lq#tg
但係通常都係講政府及中國新聞
J0BC9C/}XX4}+r 應該點做?
2k#Vp#WE/T)OG 例如有線播呂x蓮的兩國論
5T@6uz;O8r)D 和香港電台的頭條新聞(r Z;h&|*K
而且
5TUMb,O}+ely 有些報紙係反民主派+a6RQ"QT
佢地咁做係因為利益有關7z |XhW a+q
香港有份生果報紙係無李家誠的廣告

singleung1956 發表於 2006-4-8 09:26 AM

自我審查,f0Y o,x0O#QV.a|
又係別有用心者恕已責人的武器

12d3 發表於 2006-4-9 07:41 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2006-4-8 09:05 AM:.a,Y*q&sz
其實自我審查係因為香港的言論自由
-c d4P@/[2_%u^ZQ ... [/quote]
4WM5yqq y:V5P !xF8j3\D*z l6v+s
謝謝.W-TOBj^'e
但仍不甚明白.:confused:KOQ cL6q&\
即傳媒因為利益而選擇其立場?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.