娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 邊到食牛扒好???
kjkj
發表於 2006-4-9 01:13 AM
邊到食牛扒好???
大家有無介紹
:cQ0`]Z
最好,唔好太貴(400$樓下)
TerenceHata
發表於 2006-4-9 01:38 AM
DRY-ARGED RIB EYE STEAK
MR STEAK (WANCHAI):P:P
n:j{)`!zj6~JV
&z8p.Rz~7N
GOOD !!
maco
發表於 2006-4-9 01:51 AM
[quote]Originally posted by [i]TerenceHata[/i] at 2006-4-9 01:38 AM:
0i O7Q5a)y
MR STEAK (WANCHAI):P:P