娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kjkj 發表於 2006-4-9 01:13 AM

邊到食牛扒好???

大家有無介紹:cQ0`]Z
最好,唔好太貴(400$樓下)

TerenceHata 發表於 2006-4-9 01:38 AM

DRY-ARGED RIB EYE STEAK

MR STEAK (WANCHAI):P:Pn:j{)`!z j6~JV
&z8p.Rz~7N
GOOD !!

maco 發表於 2006-4-9 01:51 AM

[quote]Originally posted by [i]TerenceHata[/i] at 2006-4-9 01:38 AM:
0iO7Q5a)y MR STEAK (WANCHAI):P:Pix$X/}mg$QhC
jKAPB
GOOD !! [/quote]請恕我正言..扒X之X 果d梳打把"銀"牛扒你真係覺得好食ar..完全得個淋字 ~冇牛扒味~豆潤細細舊浸梳打浸到大大件....真係..唉~不願置評!!:nogood:

TerenceHata 發表於 2006-4-9 02:34 AM

炭燒牛扒

唔係扒X之X, 在灣仔新鴻基中心對面的(三里屯)的 "MR STEAK".佢用真才實料炭燒牛扒,+F"CO,[ Q,N[v\ K
唔似得扒X之X,花X餐廳等" 發水麵包一舊舊咁樣. 個老闆係現時香五六星級牛扒和海鮮供應商.質素有一定保正.;);).

qweqwe 發表於 2006-4-9 03:56 AM

tst , hugo ,,

zedpyma 發表於 2006-4-9 05:38 PM

serious ?8DUm T w6F
~)vIdr!C;zi
Ruth Steakhouse
Zk'G z$}4Y6K/| v-DQe;A^
but out of your budget...

CHECSS 發表於 2006-4-9 06:12 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006/4/9 01:13: nX jNDNk
大家有無介紹7d/d'P6h2w*AU
最好,唔好太貴(400$樓下) [/quote]1[)bi8n%W"Z%Yc4s
KCC :naughty:

ckyckk 發表於 2006-4-9 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-4-9 01:13 AM:f}7UDas^p~.o
大家有無介紹
}pPA]`)S.X 最好,唔好太貴(400$樓下) [/quote]!Ho\0C2w~7g
(},~8` PIaC
Dan Ryans~扒唔錯,價錢又合你要求s3u$F+^y HQbE

zq~Hl Harbour City,又一城,太古廣場都有

CHECSS 發表於 2006-4-9 06:33 PM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006/4/9 18:23:
vb~ J7S4t {"kw\X5}nG8M*n*W
(?`5|@)_-O2y r
Dan Ryans~扒唔錯,價錢又合你要求
htE2g;}^J'`5wC;Y%`
8|~ Ah3Y9i0Pl.C Harbour City,又一城,太古廣場都有 [/quote]3ND lpd;hd
we go togetther lor :kiss::kiss::kiss::clap::clap::clap::D:D:D

155220 發表於 2006-4-9 06:38 PM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2006-4-9 18:23:
%_{@6y C
N3MV"{(~;h 7} ElX4Y]nk$Z
Dan Ryans~扒唔錯,價錢又合你要求
P']4r#h?f
j#E QhNJ7MSjEf Harbour City,又一城,太古廣場都有 [/quote]^3?k{ WC"@DEJ
^T M3n'c i
咁要幾錢?

hold_find 發表於 2006-4-9 10:11 PM

太子 - 金鳯
N.Jm f:Y Y t#K/@f $5X~6X就有一份,又大又有肉味,超正,不過比較細間,但味道真的超正

kgkgkg212121 發表於 2006-4-9 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-4-9 10:11 PM:
CG?$@{R _9d8|u 太子 - 金鳯
\}jl%b l!`%E.d $5X~6X就有一份,又大又有肉味,超正,不過比較細間,但味道真的超正 [/quote]太子邊頭??:confused:

maco 發表於 2006-4-10 12:16 AM

[quote]Originally posted by [i]TerenceHata[/i] at 2006-4-9 02:34 AM:
8@i*O_z7} 唔係扒X之X, 在灣仔新鴻基中心對面的(... [/quote]1eU9p3Ts m
立下眼~睇錯左請勿見怪~~其實一般中級餐廳都係用2百幾蚊一條果隻肉眼~肉質差唔多~其實主要睇汁料同廚房乘數GE拿捏~&So7n J4h&yI|
HYT,Zkv
PS 奉告大家叫扒 成數 其實得3 半 7 10<---呢四種.........唔好扮醒目要四成 八成 六成 ~
7x/H"XrsE6g 其實你叫四成 ~只係比三成你~仲可能比人笑添

anttiniemi2000 發表於 2006-5-7 05:45 PM

cook yourself...

清揚 發表於 2006-5-8 12:31 AM

[quote]Originally posted by [i]TerenceHata[/i] at 2006-4-9 02:34:U?bk+v*}|+BzU)j
唔係扒X之X, 在灣仔新鴻基中心對面的([color=Red]三里屯[/color])的 [color=Blue]"MR STEAK".[/color]佢用真才實料炭燒牛扒,
"uk.y6C5Td"l(\g t 唔似得扒X之X,花X餐廳等" 發水麵包一舊舊咁樣. 個老闆係現時香五六星級牛扒和海鮮供應商.質素有一定保正.[/quote]
gs@Zk} [color=Red]呢間野幾好食[/color]{-xCX i G!@}
[color=Blue]呢間野亦是吃牛扒的名店[/color],正:good:

clkgtr 發表於 2006-5-8 02:47 AM

[quote]Originally posted by [i]maco[/i] at 2006-4-10 12:16 AM:
7qpd;x#T?s}
R_P;y`"J 奉告大家叫扒 成數 其實得3 半 7 10<---呢四種.........唔好扮醒目要四成 八成 六成 ~Pf8QR;A A C5H[ f
其實你叫四成 ~只係比三成你~仲可能比人笑添[/quote]
&aHd1aA"]!V
,{0m0i3Sy 其實正式扒房係唔會叫幾成定幾多成熟, 只係嚮d茶餐廳同d花X餐廳等等先會咁叫
nsOq[ Q
N1Wc9Y0ms H"A$q 其實應該係
`tWgY7gL rare------------------> 全生, 只係煎熟個面P:d)v/G#b(|8L6M.r
medium rare-------> 半生熟
.N3U0s2Z5Y:N n7a [/F medium-------------> 接近全熟L@h6PK'n
medium well--------> 全熟
#CG0F)w+gzBga well done------------> 爛布-j,Y.l vU/s0|+I0U

pvr0Mp J+mb 而通常黎講都係會叫medium rare

d228216 發表於 2006-5-8 03:05 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2006-5-8 02:47 AM:5Dm D3}vSfC-L
H |GR;`k
| b P/FL D9N
其實正式扒房係唔會叫幾成定幾多... [/quote]e*Bu _b3^C
重有兩種...比較小人叫}-|%h5FV*X9t9WL

,q~6B0XPx)Qh raw - 生食 [可以 + 勁多黑椒 紫外光照, 再用火槍啖一啖面....絕品]
K | d8LK,W wi over cook - 脆香煎[多數肥羊扒先咁食...亦係一絕]

d228216 發表於 2006-5-8 03:08 AM

[quote]Originally posted by [i]maco[/i] at 2006-4-9 01:51 AM:
S0C(p/^8i%Yp 請恕我正言..扒X之X 果d梳打把"銀"牛扒你真係覺得好食ar..完全得個淋字 ~冇牛扒味~豆潤細細舊浸梳打浸到大大件....真係..唉~不願置評!!:nogood: [/quote]
'q}!o7c*`$BR0h:U1N 扒王叫 steak expert

clkgtr 發表於 2006-5-8 03:09 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-5-8 03:05 AM:)eo pS8@

&H%Z$fV$N0p 重有兩種...比較小人叫W2T;sNsO6u_
S6u0@F e1I
raw - 生食 [可以 + 勁多黑椒 紫外光照, 再用火槍啖一啖面....絕品]
p(BP4Tat over cook - 脆香煎[多數肥羊扒先咁食...亦係一絕] [/quote]
5d Wd9Af'T8g v
%m&g8e[!y3uS Aqrt :drool:,^)cWyv J

M-~ K qS 有得咁樣食既地方, 價錢都應該會係一絕 ;)

d228216 發表於 2006-5-8 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2006-5-8 03:09 AM:
'u(@nV} X
]3w5oU1v $j'{,K5Vl s/k#`/_X(x
:drool:
H5Q'~2V.k!}9[Y&mut %Sn,Nc-n2c/R-f;`
有得咁樣食既地方, 價錢都應該會係一絕 ;) [/quote]
s2ym c7H'|n d 黑椒基本上全覆蓋件扒, 然後攞去照三四分鐘紫外光燈殺菌, 再用火槍[有時加d ram 酒係面,] 啖一啖, 鎖住d肉汁......?&j5pH4f7a[7U{`

GC(Xz+H-N 主菜價錢: 生牛沙律 $2xx , 肉眼 $4xx .......

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.