睇左《至尊無賴》既大佬入一入黎唔該
:help:我想問下有冇人記得佢唱果首無賴既歌詞呀?:help:*v1y y2ve\V L
姐係「我間中煲老藕 xx當電油...」 我就系知呢2句咋...../SkpGth
呵呵...... 嗰首唔記得, 反而 "死啦d青春痘, 死啦d青春痘" 呢首就記得d:P this one}+Zj hmzOf0I
我人生得高 個樣令你羨慕
仲電鬈毛 鬼咁自豪
都係我媽媽好 生個仔有兩度
就算走出街 亦要威足兩鋪路
.B c_"Gg$}-Z
人話我聰明 非並一味靠嘈{L+Yv+|Y7F&W|
實在我叻到係冇譜
人話我風流 並非mok嘴亞茂Pu`{ w(K \/y&y'ig:s
實在我fit到漏油
eH.kZoftUe#AE
死啦d青春豆 死啦d青春豆
我認真認真無佢收h4Vrg9u
死啦d青春豆 死啦d青春豆
粒粒都鬼死鬼死咁醜
都係我唔鬼好 食野都無量度+ub s7de4W
又食煎堆 兼夾炸生蠔
之後我皮膚粗 每朝都有野做D0Qj"PR(~'i$E4B
哎呀 係咁擠 再將藥膏塗 Sx9J%PT_Wd C
人話我醜 激都激到肺勞0Z ?\ u0oDv
今番真正係老土
其實我個樣生得標青Beautiful*f Etg6Z\ FLG B
係幾有前途 不是爛片來,如果不是miki 同佩慈應該就不吸引,而且原本張海報是好正的﹐可惜找不到是旦找了d 佩慈相 我記得 生抽當電油 [quote]Originally posted by [i]-o-[/i] at 2006-4-10 03:05 PM:
我記得 生抽當電油 [/quote]
都唔該哂你:clap: [quote]Originally posted by [i]issac2006[/i] at 2006-4-10 02:34 AM:*B-_$D#mCE\
this one
我人生得高 個樣令你羨慕Q3p%dZ'yKx
... [/quote]6P5m"x'ad%K
這支歌本來是除小明的。
頁:
[1]