娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kahang0210 發表於 2006-4-9 08:01 PM

睇左《至尊無賴》既大佬入一入黎唔該

:help:我想問下有冇人記得佢唱果首無賴既歌詞呀?:help:
(b0D.]fr?m *v1y y2ve\V L
姐係「我間中煲老藕 xx當電油...」

J_Kevin 發表於 2006-4-9 08:37 PM

我就系知呢2句咋...../SkpGth

.f d(qm v:U 呵呵......

hate1118 發表於 2006-4-9 09:25 PM

嗰首唔記得, 反而 "死啦d青春痘, 死啦d青春痘" 呢首就記得d:P

issac2006 發表於 2006-4-10 02:34 AM

this one}+Zj hmzOf0I
我人生得高 個樣令你羨慕
E:?,nrt4`h5B ws 仲電鬈毛 鬼咁自豪
G1Wn VL WM hZ { 都係我媽媽好 生個仔有兩度
V#Ln f9m:XC 就算走出街 亦要威足兩鋪路
F1x,s v} Lb(iv0\ .B c_"Gg$}-Z
人話我聰明 非並一味靠嘈{L+Yv+|Y7F&W|
實在我叻到係冇譜
[+\,\1C [&X~ 人話我風流 並非mok嘴亞茂Pu` { w(K\/y&y'ig:s
實在我fit到漏油
0b"Wr#c&_yZ eH.kZ oftUe#AE
死啦d青春豆 死啦d青春豆
{}2z-{0A${G 我認真認真無佢收h4Vrg9u
死啦d青春豆 死啦d青春豆
eT$Q!eTT0Y? 粒粒都鬼死鬼死咁醜
,J}6W-V#FWA^
!iJiL-KN C:\yNr 都係我唔鬼好 食野都無量度+ub s7de4W
又食煎堆 兼夾炸生蠔
#TR-V Q+k:\ yB 之後我皮膚粗 每朝都有野做D0Qj"PR(~'i$E4B
哎呀 係咁擠 再將藥膏塗 Sx9J%PT_Wd C

LqC6Z S 人話我醜 激都激到肺勞0Z ? \u0oDv
今番真正係老土
1C_+f:x']VX%| [$` 其實我個樣生得標青Beautiful*f Etg6Z\ FLGB
係幾有前途

lv123 發表於 2006-4-10 02:06 PM

不是爛片來,如果不是miki 同佩慈應該就不吸引,而且原本張海報是好正的﹐可惜找不到是旦找了d 佩慈相

-o- 發表於 2006-4-10 03:05 PM

我記得 生抽當電油

kahang0210 發表於 2006-4-10 04:50 PM

[quote]Originally posted by [i]-o-[/i] at 2006-4-10 03:05 PM:
(ya1d+l2E,R$A/z 我記得 生抽當電油 [/quote]
3M%~6V;cPlRD'{\ 都唔該哂你:clap:

lv123 發表於 2006-4-10 06:57 PM

[quote]Originally posted by [i]issac2006[/i] at 2006-4-10 02:34 AM:*B-_$D#m C E\
this one
6uw;r5Qa1C"`-inN 我人生得高 個樣令你羨慕Q3p%dZ'yKx
... [/quote]6P5m"x'ad%K
這支歌本來是除小明的。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.