好搞笑啊......笑到趴地啊
好笑o既就系WHY我DL悟到短片噶.....6l]_-D1XR g:S有無人可以話我知啊.......EOIT2t
3lOb%crIU
n nWZf(R+f$zk
THX............ 因為你唔夠分掛 [quote]Originally posted by [i]J_Kevin[/i] at 2006-4-9 08:53 PM:
好笑o既就系WHY我DL悟到短片噶.....
... [/quote]
原來係唔夠分﹗0Ol;} _;IIJ
真係好好笑呀﹗﹗﹗:dev:{/{z[{)S ~
何止笑到趴地啊﹐直情笑到下甩絞啊﹗:D:D:D 去港男俾心機呃分咪得law
頁:
[1]