娛樂滿紛 26FUN's Archiver

J_Kevin 發表於 2006-4-9 08:53 PM

好搞笑啊......笑到趴地啊

好笑o既就系WHY我DL悟到短片噶.....6l ]_-D1XRg:S

~H;Y;M@*J&vIW{U                              
C!L,r!}:j                                        有無人可以話我知啊.......EOIT2t
3lOb%crIU

@bgVKC n nWZf(R+f$zk
                                                      THX............

155220 發表於 2006-4-9 09:24 PM

因為你唔夠分掛

kenlabs 發表於 2006-4-9 11:16 PM

[quote]Originally posted by [i]J_Kevin[/i] at 2006-4-9 08:53 PM:
(J1\\}Ov9_7TQd 好笑o既就系WHY我DL悟到短片噶.....
y3AakS'fo ... [/quote]
T eo+M3@x0X u Z 原來係唔夠分﹗0Ol;}_;IIJ
真係好好笑呀﹗﹗﹗:dev:{/{z[{)S ~
何止笑到趴地啊﹐直情笑到下甩絞啊﹗:D:D:D

155220 發表於 2006-4-9 11:17 PM

去港男俾心機呃分咪得law

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.