中七之後好迷茫...
如題...sx0j+~K0GyG'Q!RfZ7j:|5e7B
一個中七仔...條路應該點走會好d...x,mr5a bM*ykd5Y ]
進修就當然好啦....但又唔想睇住屋企人挨得咁辛苦送自己過外國..
香港又讀唔到大學..{obU)V;JDY"};x3X
相信有好多人都經歷過我依個階段...
/Xyg%E3_5}8o+l
麻煩各位俾d意見... 可以上大陸姐 過外國la [quote]Originally posted by [i]honeyfei[/i] at 2006-4-10 05:01 PM:
如題...
一個中七仔...條路應該點... [/quote]
有無諗過做工? [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-10 05:02 PM:
可以上大陸姐 [/quote]
(O {!_,H*^ss
讀還讀, 要考慮香港承唔承認內地學歷, 仲要了解學校既質素,
呢方面我相信樓主要考慮一下. B@,wovf*R
回樓主: