娛樂滿紛 26FUN's Archiver

honeyfei 發表於 2006-4-10 05:01 PM

中七之後好迷茫...

如題...sx0j+~K0Gy
G'Q!RfZ7j:|5e7B
一個中七仔...條路應該點走會好d...x,mr5a b M*y kd5Y]
進修就當然好啦....但又唔想睇住屋企人挨得咁辛苦送自己過外國..
#A-{6o3L `.n$Y g 香港又讀唔到大學..{obU)V;JDY"};x3X
相信有好多人都經歷過我依個階段...
&x&VWijc0i /Xyg%E3_5}8o+l
麻煩各位俾d意見...

155220 發表於 2006-4-10 05:02 PM

可以上大陸姐

kristov18 發表於 2006-4-10 06:11 PM

過外國la

迷途小羔羊 發表於 2006-4-10 06:12 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyfei[/i] at 2006-4-10 05:01 PM:
/Q mzt*f-eBv!| 如題...
C^G8ymf%NM;U
w&k5Y8bdli$T C"P 一個中七仔...條路應該點... [/quote]
)^B1V4c u LY[3P 有無諗過做工?

angellui 發表於 2006-4-10 06:22 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-10 05:02 PM:
!V&bF*r7cR)}-I @ ]6D 可以上大陸姐 [/quote]
j*] ^7W+y(M| (O{!_,H*^ss
讀還讀, 要考慮香港承唔承認內地學歷, 仲要了解學校既質素,
,njQ-R_+C.D 呢方面我相信樓主要考慮一下. B@,wovf*R

j"^Be i"z4t 回樓主:
O FK hPdd#_@ 如果你覺得自己讀唔到大學,
O fS7Aa.X9c-e z 可以去ive讀HD學番一門手藝,c,yXv'k!U7lt
亦都可以當ive係升大學既跳板.
W#cjq6x][7Hz,g (事先聲明: ive升大學既機會係極微.)
d C:fRd7qR1ik,n
[~9pKoTh4r k%i 如果唔想讀書, 想儲一筆本錢將來駛下既,
_:n#au"PLw3x/u5sp 不妨出去打份工丫~C9O!me$`.s{k
不過如果你打工打到廿幾歲, 又想出國讀書既, 的確要認真咁考慮下.

155220 發表於 2006-4-10 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]angellui[/i] at 2006-4-10 18:22:
0x'm1L.oyg6~'V
%k:R3I.Pd;St ]/t1M
y7tp0[StOK 讀還讀, 要考慮香港承唔承認內地... [/quote]
s? A4jF zGI\0Hs y
IYEU]5r} 唔承認又點?_ mfN3|O\O9cd4oT
讀書是求學問而不是學歷

迷途小羔羊 發表於 2006-4-10 06:31 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-10 06:26 PM:
o+Bs%DH9|
-W'k] z,K )e*lsK{ ~
唔承認又點?Wb'g1m.?vap
讀書是求學問而不是學歷 [/quote]FXO/iU;ZB'L.{
讀書除了求學問,還要求出路的8HiP*l{
讀出來無人承認,會好唔抵,因為一樣要俾時間、心力去讀
0E#Ab4L5U 學你咁講,唔駛去大陸讀,日日去圖書館睇書就可以求學問了

155220 發表於 2006-4-10 06:36 PM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2006-4-10 18:31:sLzp9F,fU:Ue.aI
E#`Zh4d3]k8^;z
讀書除了求學問,還要求出路的T+W tp0K
讀... [/quote]nQ1Y7s ]*L'C8}'a f

*bY0Kh%o A2i B0HX 睇下樓主鍾意點law

austin666 發表於 2006-4-10 06:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

迷途小羔羊 發表於 2006-4-10 06:37 PM

樓主,最緊要你要揀好想讀書定做野;定做野讀邊進修

hokong10 發表於 2006-4-10 08:35 PM

做工, start from beginning,係咁ga la...加油

wind19831221 發表於 2006-4-10 09:20 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-10 06:26 PM:E _&L(da1|;_

E:Y*P:v(D
u f'q1g$mNkt*c 唔承認又點?AP0K(g"j.F9u
讀書是求學問而不是學歷 [/quote]
R[i1@)?] 咁偉大?!
*I-d6om_K 但可惜依家咩唔系睇文憑啊?
$n#Fh!~ c-L"ef 讀書學到既有幾多對將來真系有幫助啊...0q+],?\|2y#wv
我唸好多學生都同我一樣有疑惑~(C(Qc,f6Y6h
可惜系咁既"知識型經濟"社會,我地要繼續,就算削尖個頭都要鑽進去,扯返個張紙傍身

'nice' 發表於 2006-4-10 11:22 PM

我覺得HD唔錯囉~
|6W Pe Bp 我現在都起space讀緊HD,都學到幾多野,L#o ]0O T+Gee
最大的感觸就係:我浪費左兩年時間讀form 6 & 7 !!s0U4ys;e kN i"h
所以點選都好,唔好選重讀就得啦!!
9dr kzY}(N:}i 而且遲D 政府話會增加大學2年級的學位,所以HD/AD都有景ga,
le2gS[3sj |7Z!K u 不過最重要都係要你努力,無論你的選擇係點都好!

anttiniemi2000 發表於 2006-4-10 11:33 PM

go out to work.  try to live in the society for a few years, then choose your route again.

honeyfei 發表於 2006-4-11 01:43 AM

austin666:p.tJ(X+niE
講得岩..我都想學多D野..
N9t ] gtF6`b4@` 但屋企好窮...成家月入都係六七千蚊..L3[)k8v*Axt"dW#|
亞媽就黎五十歲..唔忍心睇住佢挨苦...
'eg:Lk5Dw_v ]9[ 成日番完學見佢番到屋企都累到死咁...
2[`9z8B*r!D AWn2@ 有時好想快D搵錢...想佢開心D..
Rs]RQ5l4| 佢為左我挨左廿年喇...F*~ DlfC1t3h

o!Rd D+rH*GB6F$Z0r 我考完試..覺得自己應該有大學讀..但成績唔會好好../|/HQL3B Gh
應該入唔到自己想入既科...SZ3VY6|
唔通我又要夾硬讀幾年大學拎張CERT..?
,JWA"D/Sm)b 就算係..讀完出黎都爭政府一大舊錢啦...#Q5]#`S7iO,H.a

#a-jNOad i_)A ===================
b-Q%?#Or&oj/LC
8o!wFRwS 我想出黎做野...但又想讀英文...%j5PQK`gG"NK
我英文唔差..會考果陣拎B...
Kfe#@)yWn _h 不過其他科唔掂..所以唔夠料讀自己想讀既科...
OwT7M+E-U k;f Kgm:cha|
有個新既問題..
?j's OTlP 其實出到黎做野...除左果一行既專業知識之外..]nM0zF%F8S R
英文同通識(即係對所有事既分析)7O8d U6oG?+KPS(l
係咪都好緊要...?
w;qKv7SS-t ] n/K;`2cs;\!r+C
==================
&L!brV7q{_~ ;T] ^lP5h G
真係好多謝咁多位俾意見我既大佬...J$r g ^ns0b+_
多謝....

austin666 發表於 2006-4-11 03:01 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Kelvinlo 發表於 2006-4-11 03:35 AM

其實你讀大學,應該可以full grant & full loan. 即係你唔駛錢就可以讀大學
"O)Q H:~6V:{,nz8I 而full loan $42100 each year,你仲可以返part time, 咁你已經可以改善你屋企既生活
B0r0d!JF 就算你3年借晒12萬,2.5% interest, 之後都係分5年還,大約2000 一個月.B0m4j2Z#\b%Z;\uR
0~:T/a%hZ MW
你就算入左科唔鍾意既科,你大可以year 1果陣轉, 轉科不難呢
:{8`0[j/o+v ~ Izj(P1S
總之有機會,便先入去讀, 大學畢業總比中7,HD/AD 好吧

honeyfei 發表於 2006-4-11 06:13 AM

assoc / high dip 我都唔會讀..
O.y'M;Z9^%S@6};eT 7c0UH5ozd Pn
kelvinlo'p+q4`R$Wzw'EXq
但都係要借落一筆..唔知點咁../Ky F|n QH,l
好似賭大細咁..第日如果做份cheap工..
%KA ?av ~ 還得錢黎自己又要挨麵包..唉../u X?~.XM[,}
不過如果真係讀到我想讀果科....\Pf~YPAB
大不了咪做多兩份part-time..
l'Fbzg E
S NrX%K"UJG M,Q
@dKpb_^fDM austin666k2W%iu V
你真係好有心....多謝...;?+J2xH$x.F ]a#z
電腦d software都學哂...電腦堂教過....
^;?*[+s7Bb0y:|:m 但唔知學校學既同實際應用有冇出入..r:{Hn$Bb

Ys+\9K%u 另外...聽完你講..都睇通左d..UH uA(L?
或者邊做野邊讀書..老母就唔駛挨得咁辛苦..
&b8c]-] Vi\nU 自己又可以做自己既野..&g;\.n0e;@C

7bRK g4r-E 多謝你地..

青蛙仔 發表於 2006-4-11 11:01 AM

可以半工讀ar

austin666 發表於 2006-4-11 11:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.