娛樂滿紛 26FUN's Archiver

honeyfei 發表於 2006-4-10 05:01 PM

中七之後好迷茫...

如題...]0Uc'C L Hg5k%^)Cq

3V*b#hz$_l Y,| 一個中七仔...條路應該點走會好d...
eG!aX] 進修就當然好啦....但又唔想睇住屋企人挨得咁辛苦送自己過外國..
`zW1icY 香港又讀唔到大學..p/U j2e f9bD[[R
相信有好多人都經歷過我依個階段...
S~H3@S2T3L)w%H (B6dN\F!O ^
麻煩各位俾d意見...

155220 發表於 2006-4-10 05:02 PM

可以上大陸姐

kristov18 發表於 2006-4-10 06:11 PM

過外國la

迷途小羔羊 發表於 2006-4-10 06:12 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyfei[/i] at 2006-4-10 05:01 PM:
7Oh9~ A5n3G-? 如題...
S]@6wq#W
~[CjN C)WZ!b 一個中七仔...條路應該點... [/quote]
!S:K7S'qc)r'{,I;^G 有無諗過做工?

angellui 發表於 2006-4-10 06:22 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-10 05:02 PM:6W%i9UL)[(W~ QC
可以上大陸姐 [/quote]nMVh7I+RhO5\P

H"Hj9v8i 讀還讀, 要考慮香港承唔承認內地學歷, 仲要了解學校既質素,
5Ob6_U%WEk 呢方面我相信樓主要考慮一下.
IH~&zM #}3].T f6b#c
回樓主:Vb6J2Y[n+Q!R"q3C
如果你覺得自己讀唔到大學,
![l qi5F4gQY 可以去ive讀HD學番一門手藝,
PX/Wg F c` 亦都可以當ive係升大學既跳板.
W] J9T1AV1D (事先聲明: ive升大學既機會係極微.)"Yz};e2o.s|b

:BFrw3uA q7X$Feq$g 如果唔想讀書, 想儲一筆本錢將來駛下既, H6vr6H;}8oMW
不妨出去打份工丫~
b u|!Y C!}O O 不過如果你打工打到廿幾歲, 又想出國讀書既, 的確要認真咁考慮下.

155220 發表於 2006-4-10 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]angellui[/i] at 2006-4-10 18:22:t.uz6D L }C E#i Aw f

|u?|(H|
rS MuD1sO(M+X(G 讀還讀, 要考慮香港承唔承認內地... [/quote]
NUmkve&m{%]y~d 9Tf0H)^.Xi[*K!b
唔承認又點?ef'\d{-QH+dD'u
讀書是求學問而不是學歷

迷途小羔羊 發表於 2006-4-10 06:31 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-10 06:26 PM:?8`(l.Loz!}P#i
~!w+C8O a(U7f9} F
k Ri}Kxn6h{B
唔承認又點?
{4R{`F+K+`0o 讀書是求學問而不是學歷 [/quote]8n }+cdW mr
讀書除了求學問,還要求出路的`FVQ0I,jy B
讀出來無人承認,會好唔抵,因為一樣要俾時間、心力去讀$z5V? c`Zi)QG:o
學你咁講,唔駛去大陸讀,日日去圖書館睇書就可以求學問了

155220 發表於 2006-4-10 06:36 PM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2006-4-10 18:31:1OPF4f v#E

-@1Q E)N rb&?v(l[ 讀書除了求學問,還要求出路的F@ \2tF9yQY(|
讀... [/quote]9T-o~ `y.Y~

%u6Z U#A1Zx 睇下樓主鍾意點law

austin666 發表於 2006-4-10 06:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

迷途小羔羊 發表於 2006-4-10 06:37 PM

樓主,最緊要你要揀好想讀書定做野;定做野讀邊進修

hokong10 發表於 2006-4-10 08:35 PM

做工, start from beginning,係咁ga la...加油

wind19831221 發表於 2006-4-10 09:20 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-10 06:26 PM:
'dTk? s#dV+J?c P#}{/n;xVG'D

Do }L tc 唔承認又點?nN#L,\D
讀書是求學問而不是學歷 [/quote]%_/o@2A{5Zcg
咁偉大?!
Y6x.^.zxrT 但可惜依家咩唔系睇文憑啊?
j,xm A6|3C]*a G 讀書學到既有幾多對將來真系有幫助啊...
&Nay'[3OV-V%Z6S 我唸好多學生都同我一樣有疑惑~1pR6Fa1N Aj%j;k,D
可惜系咁既"知識型經濟"社會,我地要繼續,就算削尖個頭都要鑽進去,扯返個張紙傍身

'nice' 發表於 2006-4-10 11:22 PM

我覺得HD唔錯囉~8~Vn7m'uH$y
我現在都起space讀緊HD,都學到幾多野,
f8c3]+gN R%^ 最大的感觸就係:我浪費左兩年時間讀form 6 & 7 !!n D0})Lm'l/u
所以點選都好,唔好選重讀就得啦!!h8ds2]H.M2y&JN,TU
而且遲D 政府話會增加大學2年級的學位,所以HD/AD都有景ga,0I,B7jbT_
不過最重要都係要你努力,無論你的選擇係點都好!

anttiniemi2000 發表於 2006-4-10 11:33 PM

go out to work.  try to live in the society for a few years, then choose your route again.

honeyfei 發表於 2006-4-11 01:43 AM

austin666
)u tg;TVi\5G 講得岩..我都想學多D野..
(A|5rsyP7h,i 但屋企好窮...成家月入都係六七千蚊..Q.N,@0A5y h2y%I
亞媽就黎五十歲..唔忍心睇住佢挨苦...
2@OP["`Sf2^Y 成日番完學見佢番到屋企都累到死咁...+X4]:c _k
有時好想快D搵錢...想佢開心D..&`A*`8mh;mu|$x
佢為左我挨左廿年喇...9h0GMdrc;r7xX

r0h'X@,VC_]8T\ 我考完試..覺得自己應該有大學讀..但成績唔會好好.. hU$Z"a,P9d
應該入唔到自己想入既科...
7a!oH&Y4^ p4g 唔通我又要夾硬讀幾年大學拎張CERT..?
8ET0kQ SC)B"v 就算係..讀完出黎都爭政府一大舊錢啦....Zw7`TQ+?|E7N

]\ k.}$q.R ===================
.Sj I3Y6~.qV
2urE:rX3v\r [ 我想出黎做野...但又想讀英文...
h0XB1[miCiD 我英文唔差..會考果陣拎B...
Cg0y|pu 不過其他科唔掂..所以唔夠料讀自己想讀既科...
srg R5Fpv/] %Dj]bR8Y
有個新既問題..
K4~7X Gh-?M v/E 其實出到黎做野...除左果一行既專業知識之外..[8euo[7|:{/@Y e
英文同通識(即係對所有事既分析)kCc']3~(tqE*rb
係咪都好緊要...?7u]a"J^5z5gD

|&y1LWq mp ==================
B Z[,n @ &HZ.C}"J`b
真係好多謝咁多位俾意見我既大佬... a~iP@
多謝....

austin666 發表於 2006-4-11 03:01 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Kelvinlo 發表於 2006-4-11 03:35 AM

其實你讀大學,應該可以full grant & full loan. 即係你唔駛錢就可以讀大學
8de&cU l z,_Ra 而full loan $42100 each year,你仲可以返part time, 咁你已經可以改善你屋企既生活wt6Rz `;S
就算你3年借晒12萬,2.5% interest, 之後都係分5年還,大約2000 一個月.(N]$P2au7R
}S9F QHxM
你就算入左科唔鍾意既科,你大可以year 1果陣轉, 轉科不難呢9jKJ5I'[*o
^t ];Ca&`f
總之有機會,便先入去讀, 大學畢業總比中7,HD/AD 好吧

honeyfei 發表於 2006-4-11 06:13 AM

assoc / high dip 我都唔會讀..
2\3M)J"?J|
W.uct*W b.qc~8F kelvinlo#BQ&WD)Kv,N
但都係要借落一筆..唔知點咁..9Z G2b0uVU
好似賭大細咁..第日如果做份cheap工..
w0I%l] { 還得錢黎自己又要挨麵包..唉..
%rD#c?!Lzq 不過如果真係讀到我想讀果科...
v;vF N:Ll:c,F 大不了咪做多兩份part-time..lzUM8YX
U!~0p[L&b"lA
8r]#T*X'I @!s
austin666
n)Q6}h"WS3~,k/f 你真係好有心....多謝...}U@_;B
電腦d software都學哂...電腦堂教過....Gn3Fs(}7V,Zd
但唔知學校學既同實際應用有冇出入..6GI*e5}J;fvs(c |
th%{Q%^u:L8GR"a
另外...聽完你講..都睇通左d..&l9Q} SO l6pV
或者邊做野邊讀書..老母就唔駛挨得咁辛苦..J6H%Q$l*o*N"o
自己又可以做自己既野..
t[(AY;O:i0V@X
G%_.BL v5z*dP 多謝你地..

青蛙仔 發表於 2006-4-11 11:01 AM

可以半工讀ar

austin666 發表於 2006-4-11 11:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.