日常生活問題
我好憎落雨@ZFD-b(qM;] @t因為d人好鍾意有傘都要係內街行!as|ud8\d+[
d傘又係咁打落我個頭到喎
好心佢地行番出去,d傘又濕 哈哈哈,我聽阿sir講,香港人好得意2Md9V^ h)O ?
有傘果d就行"騎樓底"
冇傘果d就要係出面跑:D 我好唔鍾意...甘既天氣...
又熱又濕....:gun: [quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2006-4-11 06:02 PM:
哈哈哈,我聽阿sir講,香港人好得意
有傘果d就行"騎樓底"
冇傘果d就要係出面跑:D [/quote]
係... 有傘果d就咪行"騎樓底"....靠到o係入面行又冇傘ge濕晒,又成日比遮插中