娛樂滿紛 26FUN's Archiver

leonBH 發表於 2006-4-12 05:05 AM

我今日唔知係咪俾傳銷公司昆水....

有一間o係TST 叫 一纖堂既纖體中心.....
l5@&VK-nB 原來係傳銷...佢地o係美容院附近租多左個單位.....叫咩一千堂...
'X,H.HGP#K 今日上去...佢叫我俾$, 我俾左$2500..(佢地叫做...咩一分)...
`gF X)V&Z)R;bW 之後明天叫我去財務借多$40000.....
7Y7s} ^Z^u)dG 話咩17分好勁....咩Binary.....X\bqF)z0u
今日同我傾o個個叫...咩Leo....
&?q N6ZZl~*H1c 我而家好驚...唔想做...
L/}y#a&p)F/k-@j
|BLF7dZ(mIAA 各位巴打....點算好呀?

dogfood 發表於 2006-4-12 05:09 AM

咁你又會俾果2500蚊架

leonBH 發表於 2006-4-12 05:11 AM

我o個個好好好好好好既朋友叫我上去ga.....
{6pT/Jvj:tF 佢話而家好朋友咁認真做野係唔係唔支持先....好似想反面咁...
~`LB:mzi w:Y 咁...我唯有俾.....

cwleung1988 發表於 2006-4-12 08:09 AM

2500你就由得佢先...dPs1s"?/S.Aq
最緊要依4萬蚊唔好比住... J4[Lz ]'U
4萬都唔係一個小數目黎...
xe!H!d VJ#C 你試下打比警署...問下佢地有冇間公司既資料先.. l4K`YlP.A1]D
再同佢地講返..你點樣比左d錢比佢...
,Bs5?X-wPf DN 睇下係唔係比人呃....
]&{9lH_Rg? Qo'?D1E
點都好...就算你個最好既朋友出聲...叫你比... @T,y N(x7oy&B#N
你都要話你冇錢住呀!!.....*A |*u9yM,e
因為你個朋友都有可能係比間公司呃嫁咋!!

orochi 發表於 2006-4-12 09:09 AM

佢一加入咗傳銷行列,佢就已經唔再係你好好好好好好既朋友,$2500冇梗當豪俾件所謂既朋友,仲叫你借$40000財務,分明想你死,俾公司呃都唔會將朋友擺埋上枱,做到咁,結論係佢唔當你係朋友,你已被背棄,成為佢既水魚:(

babo 發表於 2006-4-12 09:13 AM

典型既層壓式傳銷..
OYK&Ef#w 又咩上線下線....你fd係咪話一定賺錢..所以俾個好位你-dt r@6I!e

A%`*J/U.D5Q4T;xg 我之前都有fd都叫我做..U,\]/z5v
佢叫我做果間o係 TST叫易X時~s;}+w6N#?-V;GH,S
果間野開1分要3000@o@
h;YXOe E
-E$jITXU 我fd sell我時既手法...同網上人地流傳既case模式一模一樣j| At.J
當然...我無咁笨走去比錢...但我fd就比左二萬幾開左7分4G!W M?'X2_6W!{
跟住一星期後就搵我...問我有冇興趣賺錢...之後又話見你係fd先留個好位俾你
j5MR^c c 同我講...你只要坐o係度等收錢就得喇...根本就搵笨--
TI y5Z4L8u~:] ytQ 而家我fd一星期除左返學...其他時間就係搵賺職來還錢=.= Y$vkR"x-vj4S
)\,u j5et)U h
你開左1分..應該有d貨入手的?
qyP8~^4L ] K 如果有既話..千萬唔好開左佢..因為類似既傳銷公司會有得退貨的...不過實會扣下你錢的7prI.@K }0LeF
如果無既話...凍過水@"@
l f!Fa0{I u9|$[p%Fe
anyway..世上係無不勞而穫的.... _)d)~ U+VD)m U

+X pN VL{r [url]http://forward.hkwebs.net/post/1/2292[/url]R|-?6hoA7LD

4PuuN6y 上面條link就係我fd間野既流傳-_-AS'i5UO D3}3Q~T
U} _f#`_ A/A
[[i] Last edited by babo on 2006-4-12 at 09:15 AM [/i]]

ronald001120 發表於 2006-4-12 09:46 AM

我阿媽俾第二間傳銷公司昆左,Lampe Berger~
~![ L9eZ7y 好在收得手,呃左5000大元~

周衡 發表於 2006-4-12 11:20 AM

你睇到上面既兄弟咁講都知有d唔妥
fd\;z(`3r4]Q 而加最緊要唔好比果4萬,佢叫你比你話冇錢,財務唔批比你

chicken 發表於 2006-4-12 11:50 AM

MLM is good concept, but people's greedy make it dirty.7g.o5BX0c|
Never take loan to try any opportunity, before you (you not other) make sure it works.

brightman 發表於 2006-4-12 01:01 PM

傳銷既重點應該係product本身, 個product有用至可以sell 出去. 但看你朋友現在的例子似乎係sell一個"發達希望"多過係"sell product". 如果係咁既話你一定要拒絕, 尤其個個係你好朋友, 如果你唔係咁做既話除左自己損失金錢外仲會令到你朋友愈來愈泥足深陷.

chong2002 發表於 2006-4-12 11:29 PM

立即去警局搵人幫手啦!!!!

LMQ 發表於 2006-4-13 12:51 AM

傳銷呢家野真係唔好掂k)u6tf4\0Q2w
一上左手就好難甩架喇..
/}~?_T h2G1uS 得既就要快d退會,但係退會時個態度一定要強硬,唔可以心軟,因為佢地一定會花好多心機tum你$m6@6C(@J
有得退錢固然好,不過你都要預左拎唔足甚至拎唔番)?$zsvBe vb Tu&Ms
nc_(Z\K3R5?l
其賓我唔熟識你呢間公司模式係點S Gm5X,Qe1C
但係我可以同你講好多傳銷公司都係千篇一律 IM~\1o
1.一定係由你朋友介紹入去既(無論熟與唔熟,甚至好多年無見果d都會)
X8p |"QS_9l)ar&q 2.入會之時一定要付出一筆錢黎買貨(幾千蚊不等)
*W:L8i8O)Zq U^,c 3.入完會之後果度d人一定叫你唔好周圍同人講,原因係你自己唔熟識入面既運作,講錯左會令到好多人唔會入去(簡單d講即係無水魚上吊-.-)_ f8}8M!I}l$i
4.到你知道果間公司既運作既時候,自自然然會叫你再俾多一大筆錢黎買個高d既位(咁樣可以快d搵到大錢同慳時間)果陣時佢地多數會叫你借財務...果d俗稱跑數+~&S#B\|)J5I&[r
5.佢地會驚你縮沙,肯定會搵好多人黎逐個逐個同你講佢地點樣成功,等你唔會退會
m R{ LJ
PBt_ @2e 其實我以前都做過一間傳銷公司..所以大致上都知道傳銷既特點
]Q~y9KAG r 間野o係銅鑼灣世貿9樓既,個名我唔講啦..
}[email protected]#u/c:uD 初時又係俾1個中學同學帶左我入去)r,Ce:}0c)ji$e^F
跟住搵1個人同我介紹果間野既歷史同運作..聽完佢講之後就要我入會lgV ~y&k'o&@1~
果陣時我未知死,仲諗住呢個係1個機會..諗都無諗就拎左5360蚊出黎入會+買貨(5000貨 + 360入會費&洗腦堂費)Y4l#oq L;^)o
然後就帶我周圍同人傾計..上洗腦班...日日如是..
{!g9~9O%aWUq:T 到我真正了解左之後..佢地就叫我切大盤(即係俾多6萬7蚊出黎買個更高職位)/e+@9M,Ni*s
佢地驚我走佬..特登陪埋我去財務借
T9m;Zco V(IV 果陣時我終於識驚..借完之後我仲未即刻俾錢切大盤
8St7`8E c4VD 返左屋企諗左咁耐就驚足咁耐%?Oc)pt9L` H
我仲係1個學生,如果我搵唔夠人入會
7SD0P`_O*?Vyr 我點樣還呢筆數???最後同左另1個朋友傾..
7l[ O0Hd {'p 佢點醒左我,話呢d錢真係賺唔過
G#Q%cq*q!Wbu 除左會令你六親不認之外仲更加令到你破產..(點解六親不認??為左錢,你要想辦法叫你身邊d人入去,如果佢地無興趣甚至之前因為接觸過呢d野,佢地一定會反對你,你想唔通既就自自然然同佢地炒大獲)
7T`oo^f 呢陣時我終於諗通左..2日後我即刻將d錢還番哂俾財務
/D]E;K6R 跟手退埋會,不過初初俾果5000蚊就無得拎番lu(因為果5000蚊係直接俾左介紹你入去果個朋友度)...而家仲同個朋友無哂聯絡
!CX&M ul7ad;I 不過算啦,而家起碼俾到我心安理得既感覺
8_F-V mF 唔駛好似o係間野果陣時要擔驚受怕~~ \i8] `C XL6lG j
更加唔駛每日都要上足去9個幾鐘o係果度識朋友..直至深夜先至返得屋企..果陣時已經累到想死qZ;Cq3e [;~

;_ eK ^A%D 呢個就係我既case,大致上係咁,唔知幫唔幫到你
;dsBj} U&H2V 但係我真係好想同你講,傳銷係搵到錢,但係相對黎講你真係要承受到莫大既後果先至好掂呢家野`:V:Kdw^$[ml%j
如果唔係就真係返身都永無機會

cwleung1988 發表於 2006-4-13 12:54 AM

[quote]Originally posted by [i]LMQ[/i] at 2006-4-13 12:51 AM:/iB w h+S?2K(\
傳銷呢家野真係唔好掂
1{A'g8p FNp 一上左手就好... [/quote]
P4l+N3eu~EQa4p!_ 嘩...多謝晒...等我了解左甘多:clap::clap:

Yui.i 發表於 2006-4-13 12:58 PM

真正o既傳銷唔會迫你ga......你鍾意買就買.....唔買都得.......

LMQ 發表於 2006-4-13 02:35 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-13 12:54 AM:hqr'r:dF9U

6K I+Wj,b:];Q.Y^ 嘩...多謝晒...等我了解左甘多:clap::clap: [/quote]
:ITNK \.I[ h\ 唔駛客氣啦~:)^wZN+~C n
我都係分享下自己所經歷既野je~;)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.