娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jkng 發表於 2006-4-13 12:47 PM

生男生女的訣竅

若想要男孩,打炮時往左邊打;9d&M1dc$L%f
若想要女孩,打炮時往右邊打。P&]Q+g`I.eJ
實例:我單位有一同事,想要一個男孩,可每次懷孕生下來總是女孩。情急亂投醫,生下來還是女孩。一連生了六個女兒,有點養活不起。但是,爲了傳種接代,還要生。最後,用此法,一炮打靈。得一男孩,視如掌上明珠,遂得人願!

YingTung 發表於 2006-4-13 02:21 PM

如果唔小心射左中間,咪變雌雄同體??

迷途小羔羊 發表於 2006-4-13 04:22 PM

你呢個有乜理據?=.=X4t WGS|xDA

Z&l9{VB8Qq 食海鮮多會生男,食肉多會生女就聽過…

kjkj 發表於 2006-4-13 08:13 PM

[quote]Originally posted by [i]jkng[/i] at 2006-4-13 12:47 PM:p SnM(m(am
若想要男孩,打炮時往左邊打;@Z2x&f2r2LY&B
若想... [/quote]7k!i3j3N,Z

~%T3{2w*R"RC4F ]
@_q Z5gUvQ
J:]P SD_+c 真定假價???

kgkgkg212121 發表於 2006-4-13 08:24 PM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2006-4-13 08:13 PM:
X6n-Pr}$w 5i.xBh)YC

,C/S!TYWV&|ZS
a~?^"?:O!k \
]c9u%r!\ B/U 真定假價??? [/quote]我認為假

kgkgkg212121 發表於 2006-4-13 08:25 PM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2006-4-13 04:22 PM:G+r4S4F!WH\%z
你呢個有乜理據?=.=
%t`/x6y/QG"P(` iQ GxwdT+G
食海鮮多會生男,食肉多會生女就聽過… [/quote]
bJ-^s%ik9a s$ZI 係ge咩?? 乜都未聽過tim... :hitwall::hitwall:

plicaplica 發表於 2006-4-13 10:33 PM

我鍾意食肉, 都係生仔.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.