娛樂滿紛 26FUN's Archiver

qweqweqwe 發表於 2006-4-15 04:40 PM

聯署反對停用繁體中文

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kgkgkg212121 發表於 2006-4-15 05:10 PM

絕不能停用... !!!!!!!!!!

155220 發表於 2006-4-15 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-15 17:10:s6`9V ]Y n!U;A
絕不能停用... !!!!!!!!!! [/quote]m(E9p ]0}&d;O+T&IL
U:A tb2~G Ph~
大家諗下當年拓拔宏漢化既時候;)

迷途小羔羊 發表於 2006-4-15 05:37 PM

繁體字也好,簡體字也有,也是一種區域性既文字hY])L$`^9K7B
根本不存在繁體字被邊緣化的情況。
`!c/Wt C4M1J@5| 正如如果聯合國一律用color, harbor,而唔用colour, harbour,就代表英式英語被邊緣化?
;g5U {z.k ,a{h$P p`:JjHL
當年漢武帝「獨尊儒術,罷黜百家」,也只是而儒學作為官方的指導思想,而民間仍絕對可以研習其他學術j9n GXE
今次也只是「以簡體字作為聯合國文件中的官方中國文字」而已,有說過「簡體字成為唯一的中國文字」嗎??
$f+m&S U3_3H] 大家會不會無限上綱了?eY ]M/?X7~g M
p(? efp o+q0Y:S
以上只是我這事既大概想法-R`A;U@Y
要真真正正了解聯命國提出既議案內容,先可以真正睇到整件事的影響
^$NKEq iC 我唔希望咩都唔清唔楚就人簽我簽。

austin666 發表於 2006-4-15 05:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

甘國武 發表於 2006-4-15 06:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

迷途小羔羊 發表於 2006-4-15 06:58 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-4-15 06:22 PM:.\(Z,D#k{

xq ?7H)w-A >當年漢武帝「獨尊儒術,罷黜百... [/quote]
5m(\,XJlU 中國思想,一直以過於狹隘的原因絕不能單指責「獨尊儒術,罷黜百家」,科舉制度、文治政府等都有其責任。詳的不說了,只想指出「官方」引用一種東西,不代表「完全」廢除其他東西。

gaye 發表於 2006-4-15 07:13 PM

"正如如果聯合國一律用color, harbor,而唔用colour, harbour,就代表英式英語被邊緣化?"
v1Aw7sBS*Sf;pE RJ \ Y s ug.v"?D
這個論點好像有點問題, 現在不是中文(文中的英文)被邊緣化, 而是繁體字(文中的 colour, harbour)被邊緣化lM3L7D4b U
q"n6Jc`aN!Fodg7E
當國際官方指定了中文為簡體字 , 簡體字也慢慢地成為了中文的標準文字 , 繁體字會被自然淘汰8uuj5FZ6c6M7D%Pu\o
當然, 香港/台灣人民可以繼續用繁體字 , 但到時向世界看的時候 , 大多數人也是用簡體字的時候, 也要被迫用簡體字了吧! 也就是慢慢地沒人用, 被"邊緣化"了
\G%r Y-bjk4H
0~ZA D:X} 純粹討論而已 :D:D
#@B#q'K8bsV]h'H #g3Q3L/m&~
[[i] Last edited by gaye on 2006-4-15 at 07:19 PM [/i]]

迷途小羔羊 發表於 2006-4-15 07:34 PM

[quote]Originally posted by [i]gaye[/i] at 2006-4-15 07:13 PM:
%RK+p S UT { "正如如果聯合國一律用color, ha... [/quote]Q0S AAYpN'H
哈哈,很好的討論!不過可能我講得唔清楚令你覺得奇怪
;FA(`%t6m3p 我不知現在聯合國的英文文件中,用字是一律用美式英語(color),還是用英式英語(colour),抑或是雙式並用
!F2_3kX4};v{c&H] 但假如,聯合國英文官方文件一律用美式英語,咁又代唔代表英式英語既國際認受性受質疑?AWD:i0SGBVC
同樣地,聯合國中文官方文件只用簡體字,又代唔代表繁體字不能行於國際間?
3O ^1G,`q$bk1H0[
-H!p)g+I J#@ 不過,你接下來所說的我倒同意,就是繁體字會因越來越多人學簡體字而變得流行程度漸減
n4K Q R;b3yfx6i 但這已不關聯合國是不是用簡體字來作為官方中國文字事
3^Z/NZ4z 就算聯合國無呢個舉動,外國人學中文都是先學簡體字、普通話先,因為佢地學中文既目的通常都係想同大陸通商、交流,繁體字自然不會是他們首選?mB#lsR'}R
ze!|$a%r HN
總括黎講,簡體字在國際間比繁體字風行係大勢,而聯合國是否把簡體字作為官方中文字,對呢個大勢既影響並不大
"B.ddO#e Pxd5dz(q4Q!Oh
[[i] Last edited by 迷途小羔羊 on 2006-4-15 at 07:44 PM [/i]]

pigcat 發表於 2006-4-15 07:39 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-4-15 06:22 PM:
Y"j A$J F!t#M VpLX6o~'{0B
>當年漢武帝「獨尊儒術,罷黜百... [/quote]g8Um0bi
儒家成為中國學術主流
.Da:G1R'w5N+jO]1p 好大程度上係因為佢最乎合人性
]Moc s A`5@
(?!Ur!r*z ^.ZU To 另外果3大派..法家、道家、墨家...I {2e$h S(`
尤其係道家同墨家8QO7L7BXe ]nf&P

1Fehf p^vO `$K
Jq.m'X6?Y:@i 唔好比d初教科書呃倒E3O6|&h ]
以為漢武帝獨尊儒術之後就真係得返儒學單調發展...yxU(fF ['Kc6O+P|

.J$ZuVG:P 如果真係咁
fj6m kf A S @4H6~` 魏晉就唔會玄學清談(道家)
#{'U,a+B7|Xb ? 再者宋明理學都唔係淨係得儒家既野

155220 發表於 2006-4-15 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-15 19:39:B6@BU{T8e9C
!U(F0d6_ Jc
儒家成為中國學術主流
O.Z&_,IRh/hH 好大程度上... [/quote]
%kxo L&_X*ho ] 1x6N*kz;SB0b
提到魏晉玄學清談,當年真係累死唔少人

sk 發表於 2006-4-15 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-15 08:02 PM:
+acUBH{#j8x
4z-T kP:N .}/Hh|3o-C-~*qX
提到魏晉玄學清談,當年真係累死唔少人 [/quote]
IMb8s yVmn6K D`7@ /z4B']&S,]3@ u
Is 清談 = 吹水 ?

sk 發表於 2006-4-15 09:23 PM

I think this topic is only a rumor.4kS/G e)mqS
pQ2S2R!gH qA

lg;h{/A
K.M:R-QP9Ja [轉載]  簡體繁體烏龍事件?"l7C%W c-e
邱心言 東方日報
Ttlm1we[ 15/04/2006  -X] A9I RX

h?)J9aH/v,|/Oc 大 陸 媒 體 早 前 報 道 聯 合 國 擬 於 二 ○ ○ 八 年 後 不 再 發 行 繁 簡 兩 種 漢 字 文 本 , 只 保 留 簡 體 字 文 本 。 當 初 透 露 這 項 訊 息 的 中 共 原 國 家 語 委 常 務 副 主 任 、 中 國 社 科 院  授 陳 章 太 表 示 , 他 的 消 息 是 引 自 網 上 公 布 的 一 篇 《 二 ○ ○ 五 年 世 界 主 要 語 種 、 分 布 和 應 用 力 調 查 報 告 》 內 容 。 不 過 , 該 網 址 並 非 聯 合 國 官 方 網 站 。 bf [fc Yt6`-i
Ha e w$p[w+WX`
在 聯 合 國 中 文 處 任 職 的 現 任 資 深 官 員 劉 達 政 與 退 休 官 員 花 俊 雄 雙 雙 證 實 , 從 未 聽 說 聯 合 國 當 局 「 決 定 」 於 兩 年 後 採 用 簡 體 中 文 一 事 , 指 這 種 傳 聞 「 荒 謬 」 。 因 為 聯 合 國 目 前 不 存 在 這 種 決 定 , 依 據 常 識 判 斷 聯 合 國 也 不 會 產 生 這 種 決 定 , 更 重 要 的 是 , 聯 合 國 三 十 五 年 來 簡 體 是 唯 一 「 版 本 」 , 因 此 也 「 不 需 要 」 這 種 決 定 。 )o P_5[D iA*q"O*u
i|d7T&Itv&]
鬧 了 半 天 原 來 是 一 場 烏 龍 事 件 , 是 不 實 的 報 道 。 早 自 一 九 七 一 年 中 華 人 民 共 和 國 取 代 中 華 民 國 聯 合 國 席 次 後 , 聯 合 國 基 於 尊 重 會 員 國 ( 中 華 人 民 共 和 國 ) 的 語 文 習 慣 , 當 即 將 聯 合 國 體 系 內 流 通 的 中 文 , 由 繁 體 改 為 簡 體 ( 同 樣 的 , 聯 合 國 在 一 九 七 一 年 前 基 於 尊 重 中 華 民 國 , 流 通 的 中 文 為 繁 體 ) 。 因 此 , 一 九 七 一 年 後 , 簡 體 中 文 即 是 聯 合 國 內 正 式 及 唯 一 的 中 文 版 本 , 沒 有 所 謂 繁 、 簡 並 存 。 而 且 , 聯 合 國 不 會 在 中 文 繁 、 簡 體 議 題 上 採 取 立 場 , 外 界 不 應 泛 政 治 化 。
Pv9j^v!AU !R7}-Cf6Q c
其 實 已 政 治 化 了 , 連 馬 英 九 都 表 示 抗 議 , 海 外 華 人 社 會 還 在 網 上 發 動 簽 名 運 動 , 表 示 抗 議 。 台 灣 媒 體 說 , 兩 岸 在 紐 約 都 派 駐 專 責 聯 合 國 事 務 官 員 , 對 傳 聞 應 知 真 偽 , 但 始 終 不 見 澄 清 , 徒 令 傳 聞 甚 囂 塵 上 , 似 有 失 職 之 嫌 。 而 那 個 大 陸 學 者 更 是 無 事 生 非 , 欠 揍 大 嘴 巴 。

gaye 發表於 2006-4-15 09:27 PM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2006-4-15 07:34 PM:
{Z4ovC3^e)i
js9aI9U4J$L/r 哈哈,很好的討論!不過可能我講得... [/quote],\1vo M|1Bv4S)O&\
%ZH$`,H[
我明白了你的比喻, 我也頗同意你的說法#\#P['b-iU,_
但我想帶出的是, 如果 UN 用了簡體字作為了他們的中文官方文字 , 這未免也會對世界作為一個指標, 加速了簡體字的普及的同時, 也加速了繁體字的邊緣化, 因此我不讚成 UN 的做法
b1`Z6TFcl iLFZ MAf%u
題外話:`$[$MuE
繁體字是中國文化的結晶, 繁體字是中國幾千年前已用的, 六書大家都認識了吧, ROC 成立之後, 才把簡體字強行推廣, 雖然易學的同時, 也把文字做成無形無意, 錯別難分
6wC3X/p[mc 我之前看過一些書, 說到世界上現在只有中文才不是拼音文字, 而簡體字是把中國文字向拼音化的第一步, 如果把中文完全拼音化, 中文字便不再有意思了

gaye 發表於 2006-4-15 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]sk[/i] at 2006-4-15 09:23 PM:+_C9_6f8r+VyhKt(b
I think this topic is only a rumor.... [/quote]Gj`vfW!G5}a5{

P$M0JI0}B 請問有沒有這段新聞的 link , 我在東方網頁找不到 >_<"
KWEPO$g c Thanks :)

155220 發表於 2006-4-15 09:55 PM

[quote]Originally posted by [i]sk[/i] at 2006-4-15 21:19: }0Agy/V6Lf

.m-F vm2b]Wx*gBV0@
RN+~*j:ox Is 清談 = 吹水 ? [/quote]
G${ GeS:u2KGH'V ]
.EiJ&L(aM9T 差唔多啦,何晏好似係始祖

pigcat 發表於 2006-4-15 09:59 PM

仲有...f'q#TcXs$N*ey
漏左最主要果樣0\ i*u#` T8[
係因為儒家好適合歷代統治者所用...
nMU6D:f L F*i Da
_OmY$@-Y5i&F4` 但值得主意..w|)Z\o$d*B
儒家只係佢地既表面...
"IT@*k`,{@3jQ 好多政府都係 表儒裏法 ..

迷途小羔羊 發表於 2006-4-15 10:19 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-15 08:02 PM:`3F q}!o$T `7T4js

UZiAD #kK?,s o(z)]'v
提到魏晉玄學清談,當年真係累死唔少人 [/quote]~ I'uW6po O
唉,魏晉玄學害人定幫人,係睇當時人對佢既態度,實在唔應該蓋棺定論話佢害人d)SPY1h/S

p+t9Y1Mo'P 另由東漢清議變魏晉清淡,係一個由論政評人去到論人生哲理既轉變,同我地而家既吹水好唔同喎

迷途小羔羊 發表於 2006-4-15 10:32 PM

[quote]Originally posted by [i]gaye[/i] at 2006-4-15 09:27 PM:i;@Xx(M]
&b;o.^_h.cQ F i*ej
Ra/P1g!o M;v(h
我之前看過一些書, 說到世界上現在只有中文才不是拼音文字, 而簡體字是把中國文字向拼音化的第一步, 如果把中文完全拼音化, 中文字便不再有意思了... [/quote]{A6R9Nd
5@ }f SI-c7e(_c
對呀,可能以後大陸連簡體字都不用,純用拼音:(
P8rAg Yl9rR2O 不過這會是很多年以後既事

155220 發表於 2006-4-15 10:34 PM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2006-4-15 22:32:g`tNVZ+O1h{#V
'RD.p(Y:e%w

qx?V#ZT 對呀,可能以後大陸連簡體字都不用,純用拼音:(
J._"W.Sn#F4} 不過這會是很多年以後既事 [/quote]FPv7KK,r
,c1[nW"L_H
hate pi ying very much!!!:mad::mad::mad:
LW\1v xJ| 不過簡體字都可以接受

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.