娛樂滿紛 26FUN's Archiver

絕色 發表於 2006-4-15 05:30 PM

大家知唔知呢隻髮泥好唔好用(有圖)

大家知唔知呢隻髮泥好唔好用(有圖);J9n)w^ a

6]b4Gcr$G 我個fd買左70蚊)p(q0]e|W"Lw
佢話好用*K1g+r/k1`\z6i
但我又唔多信 叫佢借又唔借
*X*F@Il'R#E 但有圖 我想問 大家有無見過 如見過大家覺得點?9C,s Q)M tH n
$i!VT*eDv5t
[url=http://www.iooup.com][img]http://www.iooup.com/upload/2006-04-15/DSC00292.JPG[/img][/url]
1oN9c!Q/~E-Al}V N:P)k,qN+Q
[url=http://www.iooup.com][img]http://www.iooup.com/upload/2006-04-15/DSC00293.JPG[/img][/url]

Yui.i 發表於 2006-4-15 06:35 PM

唔使問....viva la.....$65

絕色 發表於 2006-4-15 08:15 PM

呢隻係viva??

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.