討論 電車男
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-15 07:26 PM:點解out曬TVB仲買黎播?
真係... [/quote]
雖然唔係新野,但我都想睇下... [quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2006-4-15 07:38 PM:
雖然唔係新野,但我都想睇下... [/quote]?2D QJ^:C
me2....vA~M6X
個題材幾攪野 Z3__b0|2Vns
'n"y?!Bf S
v0t\ya(aa
回返樓主
C2Pj J^?#^
有時新得濟人地未必肯賣
就算肯賣都一定貴...無線未必肯買e,R;eXE G |
在商言商...我唔信佢唔知如果食住個勢會好好多咩... I've seen this drama......last year......... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** "OUT"都冇所謂O既,如果套野係好睇O既話 [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-15 07:26 PM:
點解out曬TVB仲買黎播?
真係... [/quote]
0Q,p_ iUd.PZ+}h
我相信香港都有好多人未睇既 , 香港人好多都好忙的ma :P:P 因為out所以播,播播下自然in番
一句到尾"電車男"這劇真的不錯 套野係搞笑~~y&\;b.Fb*R
之前空堂,我地圍埋o係我個fd部notebook度睇 [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-15 07:54 PM:
%Pm fv8Zmg r[ t H!z
0wyr)cf
做生意的冇話賣唔賣的
人... [/quote]Bc8m_9S F
唔係ar..{X0N@#\~^
之前咩大長今果之後咪買左醫道lor.. 對於無線黎講已經好新啦
咁快就買左番黎...仲要咁快拎出黎播 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-15 11:50 PM:@HU2w7\#hvr`|
$Q3}_K f5S^%x[D
醫道有幾多人睇呀?
n.i s"[dg6kz-L6^
你去問人e道仲多人知過佢:naughty: [/quote]
-_-"
_8` {F!a3|H+Mo Qh
都好似唔少
不過多少都唔緊要*ZQcY5J8M
至少可以證左無記係會「食住個勢」 [color=FF0000]唔好理ou[/color][color=AA0055]t唔out[/color][color=5500AA]只要套劇好[/color][color=0000FF]睇就得[/color] 一早知上年有,但我不喜歡日文版就算睇左一次,
現在都想再睇一次粵語版
你現在不是討論 電車男,你是討論tvb同政府,你改改個題佢啦 話說無視次次播新劇
-o7`3kru)Q @E"V
我媽多數已經係幾個月之前係「某地方」買左成套返嚟=.=
有視都係=_= 買個個就傻,賣個個就搵你笨 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 講咁多做咩 ? 等睇收視數字先算 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]
2