討論 電車男
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-15 07:26 PM:CM [+Gx s)Q8S+p~點解out曬TVB仲買黎播?
真係... [/quote]e`4Lp C
雖然唔係新野,但我都想睇下... [quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2006-4-15 07:38 PM:
t~"[m0b1q Y
雖然唔係新野,但我都想睇下... [/quote]"u]dA@
me2....g rS+?R Q] nt
個題材幾攪野;a d`[Kn"h
5qI`7m%a(|f#l
t&X%w8oZG2p3|[
回返樓主k*sfraw7y
有時新得濟人地未必肯賣
就算肯賣都一定貴...無線未必肯買
在商言商...我唔信佢唔知如果食住個勢會好好多咩... I've seen this drama......last year......... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** "OUT"都冇所謂O既,如果套野係好睇O既話 [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-15 07:26 PM:,Xh J'Mc\&a4vX
點解out曬TVB仲買黎播?
真係... [/quote]
5QZ|,i5f/nI%h0e*C
我相信香港都有好多人未睇既 , 香港人好多都好忙的ma :P:P 因為out所以播,播播下自然in番nd%J}yi|}#I;G
一句到尾"電車男"這劇真的不錯 套野係搞笑~~EOB^(X
之前空堂,我地圍埋o係我個fd部notebook度睇 [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-15 07:54 PM:0n:Vhi@He|'q%hp
ty%MxD6R)G;O
SA&d6R G*yz}
$r|Q.j ZL
^q6tn!^ F(L"^
做生意的冇話賣唔賣的
人... [/quote]
唔係ar..
之前咩大長今果之後咪買左醫道lor.. 對於無線黎講已經好新啦2b*sc2G6F!J.vE
咁快就買左番黎...仲要咁快拎出黎播 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-15 11:50 PM:$K:C;y^'Z0o
'x!]-tl AqMk
醫道有幾多人睇呀?,~1J;`n^
你去問人e道仲多人知過佢:naughty: [/quote]Wk;Lf RV,l)w
-_-"
都好似唔少
k&s4Ce0E;E
不過多少都唔緊要$U*_ve|
至少可以證左無記係會「食住個勢」 [color=FF0000]唔好理ou[/color][color=AA0055]t唔out[/color][color=5500AA]只要套劇好[/color][color=0000FF]睇就得[/color] 一早知上年有,但我不喜歡日文版就算睇左一次,$?#bU)K'Y%lLS;i
現在都想再睇一次粵語版B)O1\Vd G#{ yEN
-lFj`9j9X/CE"RS
你現在不是討論 電車男,你是討論tvb同政府,你改改個題佢啦 話說無視次次播新劇
我媽多數已經係幾個月之前係「某地方」買左成套返嚟=.=.gI!_ z9o V Yk\t1K
有視都係=_= 買個個就傻,賣個個就搵你笨 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 講咁多做咩 ? 等睇收視數字先算 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]
2