發動中國重用正體字運動
救救中華文化...發動中國重用正體字運動...因簡體字太多共用字...太易混淆...[希各位在各網傳開...功德無量]:kicking::kicking::kicking: what's wrong with you man?don't do stupid thing 无聊! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我覺得不須刻意勸說中國人用繁體字, (u~ ?0LUzg QW#w
第一: 要勸亦勸不了, 有中共政權一天, 繁體字一天都不能重用。cU `u+jxQK
第二: 不會繁體字的人是他們自己損失, 與人無由。
第三: 發起這類運動只吃力不討好, 還會被人回應"无聊!"之類的言論, 哈, 找"屎"乎?:D [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-4-16 02:45 PM:
我覺得不須刻意勸說中國人用繁體字, `$Loj4PUR6s
... [/quote]
..........
大陸重用正體字..
1,可以更易統戰台灣Cc_@$Q`*M)Hb
2,可以更易承傳中華文化
3,可以減少共用字太多的混淆有實用價值:good:8XV"e1XOtOfb
................事在人為...一於愚公移山可也!! [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-4-16 02:45 PM:
我覺得不須刻意勸說中國人用繁體字,
... [/quote]F)eG2o,@p7{O'z
自開放後現在廣東已有好多正体字出現...禁不來也...[補充:体字在未有簡体字前己有..是減筆字也]
*\ f&@D^:G.{3@|
[[i] Last edited by magic on 2006-4-16 at 04:01 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]slwong3[/i] at 2006-4-16 12:46 PM:
what's wrong with you man?
don't do stupid thing [/quote][WAH]U w+m
30年前...
如跟人說大陸將會巧立名目地暗中放棄馬列共產..一樣會畀人話stupid .....係ma???;) magic兄,今日聽胡錦濤引用孫中山所講既一句說話很配合你,IfV?Nb
大概係「做事要順乎大趨勢」gX3|i%C @
其實造字的大趨勢的確是「由繁而簡」,「由形而音」。
然而,我並非倡行一齊用簡體字,而是指出簡體字的發展合乎大趨勢;3MP`fN#?g"t
但繁體字仍可繼續保留及發展。
大陸用簡體字長達數十年,已經是一種習慣,更是一種文化,9YSU)Vf,INl
不就正如用繁體字在港、台是一種習慣,是一種文化嗎?
繁體字不比簡體字優越,而是各有優劣。
"Eq/e*Y9r?})z
我認為正體字最適合的定義不一定是以造字的先後次序而定
更適合的是根據一般人的接受程度而定
對土廣眾民的大陸來說,簡體字來得比繁體字更正體
兩岸三地各有其文化發展,包括文字,又怎能叫一邊完全取代另一邊呢?INq7?Oh W
至於你所說大陸用正(繁)體字可以更易統戰台灣,對大陸黎講,會不會是覺得反被同化?hQO)m#d,{[&M7z`
至於你所說用正(繁)體字更易承傳中華文化,其實無必要一體用繁亦可保留中華文化
至於你所說可以減少共用字太多的混淆,有實用價值,其實都無必要,因為大陸人是已有其一套,幾十年都行之有效。y$i*`-X7[3j7O
[[i] Last edited by 迷途小羔羊 on 2006-4-16 at 10:10 PM [/i]] 我覺得冇乜所謂
識睇既唔會混淆..
同埋簡體字真係快好多...
文字最主要既功能用黎溝通
而且一個人如果原本係識正體字..(noRw:C1? ?U2v``
唔會因為用得多簡體字而忘記正體字
&D.mQ}F-x[
其實只要視簡體字為一個bonusKjv~/xsb
即係要識左正體先
之後用實用先學睇簡體,用簡體..
係絕對冇問題的
[[i] Last edited by pigcat on 2006-4-16 at 09:49 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-16 21:46:(t MC8w^fI,F
我覺得冇乜所謂
識睇既唔會混淆.. \E5p } [aG
9c4tG#p$@wb2war
... [/quote]6XW-R p5x/zgy
我先學繁體,再在廣州睇三國演義之時學了簡體,宜家繁體Ok,簡體識睇,大致識寫 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-4-16 22:17:
簡體其實唔駛學,基本一定估到A [e;t3e'wUq^[
但內地人睇繁體.....哈哈~ [/quote]
我響廣州既親戚話大多都識睇既:haha: [quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2006-4-16 10:17 PM:
9kCI9M8E
簡體其實唔駛學,基本一定估到7q!e6O@#gIv%W\
但內地人睇繁體.....哈哈~ [/quote]cy|&kH9CM
ya~睇得多就得1hag8@f5~
不過有d單字係冇可能估倒..@1wrax O
要睇上文下理先知;) 時代變了, 每個語言都有其利弊, 或者你可以這樣想, 繁簡體都要懂, 豈不更好.,]XBDkV
1. 繁體 -- 有藝術文化價值, 古文都是繁體編寫的, 要懂.J_Yn(`|
2. 簡體 -- 書寫速度快得多, 也是中國開放後, 務求聽寫統一, 要懂.
頁:
[1]