good topic...B(['AZ.Q,C'kZ
I love this~~!!!!
hahaha.. if you do good things in sports, you will get your rewards
post左d野突然唔見左=v=
仲有...... .;)
係保存版o既post,成曰都有人回複..:haha:
仲有一個好大好大ge特點,就係d 人好 "文" 塞,只要一次係咁就次次都會話係咁
最近例子: Ar]u)v&F"Tt.C
W
W*F(T
o1s9KUa1Ni
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=111527&fpage=1[/url]1N'Z8RH A#Y(W+v$`
M
入面回post ,#2 果個人根本就唔睇d相,只係見到彩玉就話 "c勿"B#[}{JJ
劉彩玉係就係成日著c勿,但係今次唔係啦....
C1K`M#i
所以話有d人係唔睇野只係好似痴漢咁幻想6^'g%lP0v.r
u)?U#NuDd5z
特色~~
[[i] Last edited by babyjim on 2006-4-20 at 12:37 AM [/i]]
我覺得成個forum 都 發表回複獎勵積分 0 點 已經好怪...
[quote]Originally posted by [i]kahang0210[/i] at 2006-4-19 01:43 PM:(z$\+q8FWa1B2W
post左d野突然唔見左=v= [/quote]
post咗d咩呀??:naughty:
***5dMDM'k+Ot6_*Ii {
除左sexy 同 sex 之外,亦唔多清楚 gap 同 gag o既分別....d[6{X+L+Hv4pb
[感謝會員"七星天使"提醒(有分加就加落佢度啦.....嘿嘿)]
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=111395&fpage=1]#2 [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=111395&fpage=1[/url][/url]
-rB}e+d&e[
***
火會員們跟火版主們同樣辣手不留口,但又好少見會燒著....b"Pq3y'S
w!azt!D9CP-ad
***
若真係咁唔好采燒著,火會員或火版主一般都喜歡用比較鮮色o既字黎開個新topic,裡面說話不多,通常只會留幾段links黎等大家click入去評評理,打打氣!但每次你click入去,S*v@3L @
永遠只會見到 "對不起,本論壇只有特定用戶可以訪問,請返回";_N&L['o%h$np L
其實你就算真係可以click入去,你都永遠唔會睇得明究竟佢地拗緊乜....
:^"gMId;h*kg;W
***
"私人珍藏"一般只是指比較舊的相,一定沒有閣下想像中的珍貴....7p6k.S,NW2S3s!|
]
#p,tS$_fS+x
***/O*XM)LRx3~2i
係26FUN,當你上載一段短片,友好o既網友一定會回貼要求你post幾張capture相,同一情況,但當post左幾張capture相,可愛o既網友亦一定會回貼要求你上載短片,
若果你同時上載短片及capture相,無欲無求o既網友就會忽然變得沉默....
\zk u~2A"r3L
wu
*** l-o
aMs1hU|
版主永遠比你更早發現d 違禁相,往往o係你click入去之前就將個post設定為10000分...._rh-D
G"vawu[
***