娛樂滿紛 26FUN's Archiver

brightlee 發表於 2006-4-19 01:41 PM

good topic...B(['AZ.Q,C'kZ
I love this~~!!!!
v Bf h)PR6h4\ v
0ZHm9Q(^5Ea hahaha.. if you do good things in sports, you will get your rewards

kahang0210 發表於 2006-4-19 01:43 PM

post左d野突然唔見左=v=

garycheung 發表於 2006-4-19 02:42 PM

仲有...... .;)
L P_5yV*D 係保存版o既post,成曰都有人回複..:haha:

babyjim 發表於 2006-4-20 12:21 AM

仲有一個好大好大ge特點,就係d 人好 "文" 塞,只要一次係咁就次次都會話係咁
b }v/R_ L
'r)OI l;DQ l 最近例子: Ar]u)v&F"Tt.C
W W*F(T o1s9KUa1Ni
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=111527&fpage=1[/url]1N'Z8RH A#Y(W+v$` M

1~}v7\vI
_B oL C ^9c,w 入面回post ,#2 果個人根本就唔睇d相,只係見到彩玉就話 "c勿"B#[}{JJ
劉彩玉係就係成日著c勿,但係今次唔係啦....
eD\:wP'rk9q C1K`M#i
所以話有d人係唔睇野只係好似痴漢咁幻想6^'g%lP0v.r
u)?U#NuDd5z
特色~~
$B:on @x+_)~B%X Y
1kw*[fp [[i] Last edited by babyjim on 2006-4-20 at 12:37 AM [/i]]

.Fung. 發表於 2006-4-20 02:06 AM

我覺得成個forum 都 發表回複獎勵積分 0 點  已經好怪...

d228216 發表於 2006-4-20 02:42 AM

[quote]Originally posted by [i]kahang0210[/i] at 2006-4-19 01:43 PM:(z$\+q8FWa1B2W
post左d野突然唔見左=v= [/quote]
XYQ~)R_1B*P1Sf post咗d咩呀??:naughty:

wind69 發表於 2006-4-20 02:51 AM

***5dMDM'k+Ot6_*Ii {
除左sexy 同 sex 之外,亦唔多清楚 gap 同 gag o既分別....d[6{X+L+H v4pb
[感謝會員"七星天使"提醒(有分加就加落佢度啦.....嘿嘿)]
}Oe+iE][ [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=111395&fpage=1]#2   [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=111395&fpage=1[/url][/url]
\;k6s(^0V6WI -rB }e+d&e[
***
]!Y"W^z 火會員們跟火版主們同樣辣手不留口,但又好少見會燒著....b"Pq3y'S
w!azt!D9CP-ad
***
{0~Pz3T VON 若真係咁唔好采燒著,火會員或火版主一般都喜歡用比較鮮色o既字黎開個新topic,裡面說話不多,通常只會留幾段links黎等大家click入去評評理,打打氣!但每次你click入去,S*v@3L @
永遠只會見到 "對不起,本論壇只有特定用戶可以訪問,請返回";_N&L['o%h$np L
其實你就算真係可以click入去,你都永遠唔會睇得明究竟佢地拗緊乜....
\_WYQ1nu'R :^"gMI d;h*kg;W
***
0O|v8|X-X$yk _ "私人珍藏"一般只是指比較舊的相,一定沒有閣下想像中的珍貴....7p6k.S,NW2S3s!| ]
#p,tS$_fS+x
***/O*XM)LRx3~2i
係26FUN,當你上載一段短片,友好o既網友一定會回貼要求你post幾張capture相,同一情況,但當post左幾張capture相,可愛o既網友亦一定會回貼要求你上載短片,
:e|5z%GE c 若果你同時上載短片及capture相,無欲無求o既網友就會忽然變得沉默....
#y{A z;int/|/j \zku~2A"r3L w u
*** l-o aMs1hU|
版主永遠比你更早發現d 違禁相,往往o係你click入去之前就將個post設定為10000分...._rh-D G"vawu[

T H"?^.}]c ***
D;N0Q&[+C3qQ 唔知點解,資深會員都鍾意"約埋一齊"放"SO"相....*}/s3~+?Q8f EQ6l
(作為無乜貢獻o既低級會員,遇到咁o既場面,都幾叫人感動:drool:)
6J UUm$cAEUz 8ua.l1g,M7w
3|g9C/oi(]H

@vZ D!N f.G0B$r ps.呼~~一口氣吹完,感覺有d似係度講緊Murphys laws :haha:
b*h*D7g5v1^$] q4` t ] Ni9KK/bI
[[i] Last edited by wind69 on 2006-4-20 at 02:53 AM [/i]]

AWU 發表於 2006-4-20 02:54 AM

[size=4][b]明明睇唔到, 但成日都有d 0分o既老闆推d要600分先睇到o既舊post上o黎:kicking::kicking:[/b][/size]

155220 發表於 2006-4-20 08:57 AM

有D人好鍾意玩人身攻擊
ORcb~&f 發帖無分加
lB{q YQ M 港男版百花盛放J*HC2M&?|-Vtx
有d版好靜
*b5g)J#\3XR:u,{ 有d版好熱鬧5d}$k%p g(R e2OD p:v0t
有不同年紀既member

d228216 發表於 2006-4-20 01:21 PM

[quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2006-4-20 02:51 AM:
6?!E1f:Fw#fA ***Gw:H0c EFh
除左sexy 同 sex 之外,亦唔多清楚 gap 同 gag o既分別....
-U2q&E*y5ta[#pN)u [感謝會員"七星天使"提醒(有分加就加落佢度啦.....嘿嘿)]
1Hm g]'\ V n9m #2   [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=111395&fpage=1[/url]o0{'MQw:|M |d
[color=Red]done[/color] {d%D.aa){0C yT
yLra.aS0z
***
? |M^tU/e F 火會員們跟火版主們同樣辣手不留口,但又好少見會燒著....
j@AA P.w
1m.Ac A&@| ***
R bb5o[UTJ 若真係咁唔好采燒著,火.........9W;_1y:Ix)v?2~1C

CHEi(M N2i&\6A ***
R%{zI#p\m2ErE "私人珍藏"一般只是...........
%G4hl7K.Mg3B8OU0vTUl
B1}-^2dL$^} ***
6sjn3{pd M 係26FUN,當你上載一段短片,友好o既網友一定會回貼要求你post幾張capture相,同一情況,但當post左幾張capture相,可愛o既網友亦一定會回貼要求你上載短片,
4r&jON4jb 若果你同時上載短片及capture相,無欲無求o既網友就會忽然變得沉默....
~5{4_ H a9OY :good:
{%t!~d o n(TM /I6e4uK2AHUU6ak
***3x8{KURP
版主永遠比你更早發現d 違禁相,往往o係你click入去之前就將個post設定為10000分....-S"s4w:rW aNX"^E
[color=Red]唔係點做版主[/color]J_C&tW"wF0_
&kL,bh0`:P
***
E*A }|!\qL4J 唔知點解,資深會員都鍾意"約埋一齊"放"SO"相....Pp*|"NS]
(作為無乜貢獻o既低級會員,遇到咁o既場面,都幾叫人感動)
(P }5Mn(D!| [color=Red]no la, 係一出新SO相就爭食爭post爭快手, 遇到咁o既場面,出慢小小只會叫人激動[/color]'E0O1M9|i7Dh;g

/C ~!C9~/Wzk+z8m | AkZ$Yz r+M

q W%q_~#Vg!^ ps.呼~~一口氣吹完,感覺有d似係度講緊Murphys laws
+ZiFlx+E [/quote]

kgkgkg212121 發表於 2006-4-20 01:39 PM

[quote]Originally posted by [i].Fung.[/i] at 2006-4-20 02:06 AM:nZw.T3NP_
我覺得成個forum 都 發表回複獎勵積分 0 點  已經好怪... [/quote]d#^Bp'd.A0g
費事d人呃post~幾好丫我覺得

打狗棒 發表於 2006-4-20 01:40 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-4-20 13:21:
8A)w&^j(KbeJ [/quote]
-t ]2tB(rbl]I 點解個個都有分加, 剩係我冇? 係咪持反對意見都被歧視先?:mad:

kgkgkg212121 發表於 2006-4-20 01:41 PM

係,好多人成日將gap同gag混為一談~\ zk$S
我d fd又係... 大佬ar,好地地搞咩gap je,又唔係潮吹...:hitwall:

d228216 發表於 2006-4-20 01:49 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-4-20 01:40 PM::b K1E\xt~9doW
!_.S^ R cr
點解[color=Red]個個都有分加, 剩係我冇?[/color] 係咪持反對意見都被歧視先?:mad: [/quote]
%qS+Rf*W+J$w~ [b]個個都有分加, 剩係你冇[/b]---的確時有發生 +1
r4w:r1w:] 6}QE(h9V&V,T&| FQ
至於你之前講果單, 未有人被扣100分; 未成事, 点到怪事??

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-20 01:51 PM

心平氣和咁討論一件事,都會比人問候阿媽

打狗棒 發表於 2006-4-20 01:55 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-4-20 13:49:8C9DZP3f|
+Z T:G.G!dQ#I
[b]個個都有分加, 剩係你冇[/b]---的確時有發生 +1:D0Lr/Si\I
K xm [?dX
至於你之前講果單, 未有人被扣100分; 未成事, 点到怪事?? [/quote]E6ZucA O
:D:D:D
$q6~yJH 雖然未發生, 但版主恐嚇版友算不算怪事?

d228216 發表於 2006-4-20 02:38 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-4-20 01:55 PM:
#WE.rCn lZhK 2F zmA;C0C
:D:D:D"Y+w[1{r-pvH{Lt
雖然未發生, 但版主恐嚇版友算不算怪事:gun:? [/quote]
5`ZOlY+c6h-z\5O 頂多叫 威嚇 啫:haha:
"|2X/n#p@v2zs -q K%Ew3o k.^i
版友成功威嚇版主先算怪事

打狗棒 發表於 2006-4-20 02:54 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-4-20 14:38:?{*s-}g

8Tl1j_@%I9@7PK&V 頂多叫 威嚇 啫:haha:
g,['Hoc%^NM,P ~#n(|o xE9ud C
版友成功威嚇版主先算怪事 [/quote]
?9X6@8C fP-bY2P} 邊個咁夠POP?:o:naughty:

d228216 發表於 2006-4-20 03:04 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-4-20 02:54 PM:J1`yn/r$b8?2W@

2E-l[J4[ 邊個咁夠POP?:o:naughty: [/quote]h d b1g G
有既:naughty:有既

打狗棒 發表於 2006-4-20 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2006-4-20 15:04:t0Q$dZF%{8Ke
$[ NTd c{
有既:naughty:有既 [/quote] S7T[o;]9b I7gX,F
可否代為引見呢?:naughty:

頁: 1 2 3 [4] 5 6 7 8

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.