娛樂滿紛 26FUN's Archiver

76 發表於 2006-4-25 08:56 PM

果無著衫4眼仔post 相上lei 問人覺得佢靚唔靚仔,算唔算?

Jk 發表於 2006-4-27 03:30 AM

版主好容易就搵番d 舊links黎指證閣下貼o既係重post w UN)_#LI\:r

.S5uu9]&j4{#U6|1J 其他1(耐唔耐有d新會員會發貼問點樣+分,或洗版回貼以為可+分...)(k7j,qa7Yi l/mY

5X.RpECP 其他2(有d人做com,只睇唔出聲,不過一見到[加分題]就會出黎搏"抽水"~~:naughty:)

ckyckk 發表於 2006-4-27 03:43 AM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2006-4-27 03:30 AM:
XbP0h"B!f!S 版主好容易就搵番d 舊links黎指證閣下... [/quote]3y#Z.h*YB7o {J/R9T
仲以為你消失左添~忙咩呀呢排?

Jk 發表於 2006-4-27 04:05 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 27-4-2006 03:43:_W6_qFOz#Z,a/b
-e om6|}{"h
仲以為你消失左添~忙咩呀呢排? [/quote]#A"_R:~;q;w D
係消失左架啦,不過而家又出現番~~:haha:

ckyckk 發表於 2006-4-27 04:18 AM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2006-4-27 04:05 AM:
`v!P5u0@
8lec5Q!U:}q 係消失左架啦,不過而家又出現番~~:haha: [/quote]#x"P/Ww8Dtq!Y2R
點解呀?唔好走啦...:o
G)DA&g7k#K+D JK你係我入EF後第一個回帖同我傾計既人:kicking::D
I]!b1nbY0t c C 雖然同你唔太熟(你又唔入黎吹水),但你真係我入呢度笫一個朋友:agree::good:

steve123456 發表於 2006-4-27 07:28 AM

DOWNLOAD唔到600分既相:angry:

bioamen 發表於 2006-4-29 11:53 AM

1)明明覺得值得加分ge topic 都係無分加﹐無林過會有分加 ge 就會無端端有分家~
2Pd EtD Z
7Mb6O2v6N&K*Ij 2)會有人用一大堆外國明星 ge 相洗版S(ru4BK }

Z? C h7T4X Kz 3)版主減分就好快手﹐加分就..............p7{*C{xc9f&d4y
8tcp&z;\&k)x;W5Eq
4)最後呢點俾較私人 ^^V 之前我post過一大堆大相俾海外用戶﹐但係好少人理加上版主連鼓勵都無﹐更加無駛講嫁分喇﹐搞到我連post 野俾海外用戶ge motivation 都無埋

queenly 發表於 2006-4-29 02:25 PM

其實set10000或以上係唔想有人咁快回覆, 可能發post果條友想自己post曬先, 冇嘧出奇

kgkgkg212121 發表於 2006-4-29 02:51 PM

[quote]Originally posted by [i]queenly[/i] at 2006-4-29 02:25 PM:D(?X#C;F[
其實set10000或以上係唔想有人咁快回覆, 可能發post果條友想自己post曬先, 冇嘧出奇 [/quote]
$v(^2A.K(p7s z 有時係d高層自己ge區

coke123 發表於 2006-5-3 05:10 PM

我係118樓講個D 都冇分加, 怪唔怪ar?(又唔係有人講過!) lee 個post 真係怪la!

KrisX 發表於 2006-5-3 05:41 PM

呢個forum 係加分果方面勁難lor,
QJ"S(Vg 當你post 咗d pic 好多次都加唔到分, TC3@}ZQ
你就會好失望lorJ Z|B?c!y@Gv

w7K P2gW 同埋d 人成日推返05年d post 上黎, d 圖set 晒做600分, 我地呢d 低分ge 又睇唔到, 2q-kKq,F.F[
有得睇(細圖), 冇得dl 大圖
]8kF;i:m[&y%dd ;E4c0P-`,U
=.=

eric0073 發表於 2006-5-3 07:39 PM

版主有許多不為人知的權限, 隨時嚇你一跳:dev:

kgkgkg212121 發表於 2006-5-3 08:13 PM

仲有d新人成日唔知回post冇分加... "BI\HSD!o
求其咁re... 個個re一樣,推晒d舊post上黎...

austin666 發表於 2006-5-3 08:34 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

eric0073 發表於 2006-5-3 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-20 07:02 PM:$r;woc1M9YG6@#_4g
只要標題有打
CS3f6B6lW X Y [加分題] 4py0jd.?/AGM
就會有失蹤多年的人入黎搶分
M/`[j$`c!] 但就算其他d圖點正d cd-rom就會開動'Rs] \/T#f
幾千個人dl左
ig'Z E[{6O!tp 都唔會有過100人回
%ie_R'o 有50人已經好好了........ [/quote]
Sm9r!Gg"_8t(AGb 隔離區有D成年前的加分post都有人推上來添:lol:
O GM g8g/F&N\,r1I 唔通重有分加?:D

austin666 發表於 2006-5-3 09:20 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

coke123 發表於 2006-5-4 06:19 AM

[quote]Originally posted by [i]coke123[/i] at 2006-4-24 05:57 AM:L ^5@8] f2Rn2?
海外會員要六百分先可以開相睇, 算唔算怪lei?!n5eTb@
enfun 好多時d野朝令夕改咁又算唔算怪lei? [/quote]
ej1a I}6U'I d|J$}
7AiL!F W#P![U [quote]Originally posted by [i]coke123[/i] at 2006-5-2 11:10 PM:
#W8w,M1l2r;o db5A 我係118樓講個D 都冇分加, 怪唔怪ar?(又唔係有人講過!) lee 個post 真係怪la! [/quote]
!e8Tqm ]0u)vP!t q:Xq9l9cu{-?&U+w
[color=Red]ha,  經過118 同 130 個post 都仲未有分加, 你話怪唔怪ar!!?[/color]

wangjacky 發表於 2006-5-6 12:14 AM

我覺得六百分太高啦~~4FZ"pcq0l;J]\
而且太快set到六百分
Z-Aw!Iz)Ob:U 想睇都無得睇番....

tangkevin 發表於 2006-5-9 04:13 PM

唔知點解有d 自拍得好差既相都有分加 T$z.?*vUUKU

F7Fo.]r(t"Tu 同埋點可能有人有咁多分既%F8wf-_)zC)E#@2QW
4x2GP YS D
係娛樂區至易加分  但究竟係一張一分定多張一分呢8U(GTxA.V;e~Dj

0k\(|y zF YJq 估佢唔到 真係;J6UF^#qd

ASh*d6|.^F 其他好似好難咁

yuzhiliang111 發表於 2006-5-10 03:01 AM

做个版主就有5000或10000分打底(admin统一加分):eek: :fight: :giveup:A|0dAW\(Q^ U?
其他论坛很少见到 :confused:
~!d N:rQt9\ 0^gtwo+RM$w
[[i] Last edited by yuzhiliang111 on 2006-5-10 at 03:02 AM [/i]]

頁: 1 2 3 4 5 6 [7] 8

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.