[加分題] 你認為以下邊件係26FUN最常遇到ge怪事?
我只係唔知點解會俾人加左一分,有感而發.....所以順便問下大家有無同感o者:haha:R(O4g8J;r_
[[i] Last edited by irisG on 2006-4-18 at 02:30 AM [/i]] 我成日都唔知自己貼過乜或者講過乜會俾人加左一、兩分:)
好得意嫁...有時意為佢會加分個D...就冇加到...
有D冇諗住有分加既...就有一兩分加下...5aH{ ?r^ F
所以依家都睇化左....抱住分享既心情回覆/POST野@ZU@$ZN:d7^
:D
0z B'}I~8~x
[[i] Last edited by cwleung on 2006-4-17 at 10:19 PM [/i]] 我都覺得係...會無啦啦有分加咁... 一直都處於低分...... 係唔係都用"大波xxx"、"激突xx"、"勁索xxx"[ Y @*{:v\1^ p
點知都係d濕碎料~ 無得解!純粹八卦。