娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kgkgkg212121 發表於 2006-4-19 11:22 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-4-18 08:54 PM:
?$C8Z'EIF#DIc 5[6WH GD5~@&K
我剩係知阿e把聲好好聽:lol:唔知個樣:o.... [/quote]
5A)j#xs[ 阿e把聲好得意~~:)

kgkgkg212121 發表於 2006-4-19 11:27 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-4-19 12:07 AM:\nlJ1]i
的確,而家比較會聽既都係"晴朗&q... [/quote]
4l"B]+SB*?QMir 係唔係女仔唔關事
+B%qQN.F n a;nm 新人表現麻麻係預左,遲d睇下佢地會唔會有進步la
V2Y C_5n9c~]"x 如果佢地個個都做左一段時間dj,但都係冇乜進步,就抵插la

YingTung 發表於 2006-4-19 12:22 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-19 11:27 AM:
j"CG xU8A
UZ0uC_ 係唔係女仔唔關事
6u ~3ZL8eT,v)^$B1L4F 新人表現麻麻係預左,遲d睇下佢地會唔會有進步la
5s7w\6F:I/O7WJ8B 如果佢地個個都做左一段時間dj,但都係冇乜進步,就抵插la [/quote]%i(x ?{2B)H8u
b5l k0d%Sz5GD

3KV6qu \q/k8W0Xi 我就係想話,而家我地已經麻木地覺得"新人表現麻麻係預左"呢個道理。H1F/t~w/\ }&M1C-x
我唔覺得以前初出道班903DJ表現麻麻喎。點解而家反而要去等"班新人慢慢大"。
*k_bw,^5H};\@:aceG 以前佢地(芝see姑be,少爺占,謝西嘉等.)一出道,大家都覺得好正,好值得去聽。1Tl.|,vH
但而家新既一批一開咪唔惦,大家就叫將就下..`Kno6R
係咪我地聽眾同DJ質素一齊下降。

kgkgkg212121 發表於 2006-4-19 01:02 PM

新dj質素差左我都覺,因為開得咪果d都之前o係其他dj ge節目客串過
/ya*N L|?n 但有機會比佢地都好過冇ge,假如冇ge話,將來會有一段青黃不接ge時期!kH}4j ~
而家有d好ge dj帶住佢地,都好過將來全台都唔掂,果時就唔只"不知所謂"la
XfG\3f%Kk`R
2zzE p3J#lZ7v 其實新dj差,唔多唔少同而家社會有d關係...好似阿喱...比我ge感覺係一個死o靚仔...
et5_5J!rdC1Q|+k%E 仲有,電台黃金時段同電視唔同ga~~ 電台係夜d先算黃金,因為7-10果d時間d人去晒電視果邊

mayin 發表於 2006-4-19 03:03 PM

喱民個時段絕對唔係黃金時間
"_-j;j1Z8?8@'CJ 喱民個時段廣告費係全903最平的

kgkgkg212121 發表於 2006-4-19 03:12 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2006-4-19 03:03 PM:
/~4NK1lt 喱民個時段絕對唔係黃金時間'Dl(?Y2PURTh
喱民個時段廣告費係全903最平的 [/quote]i:cEjn0H
果時個個去晒睇tv
2^;I$Ob:eg#Y{,@8y3]"Q 所以電台黃金時段同電視ge唔同
'c`,g3P#cy5[\ 電台黃金時段,應該係朝早晴朗果段,同埋夜晚架勢堂同她他她果段

kakeidevil 發表於 2006-4-19 03:36 PM

豪子, 金仔, 鬼仔Ming, 光仔........."四大903 operator"~!!!!!!
G @3DFc4[ _4U4x E%A:l rQ{
但鬼仔Ming o係hit hop hong kong有時rap得唔到幾好~:haha:
PgZ8`9JR){X!M N,Jy eym`v
而架勢堂我都有聽開~
8O(mD:R#bCF 森美成日串小儀好似節目安排架~
lG/P*YU 'jk d8^2@d(s r
以前既哇哇哇打到黎我都有聽過...相比起而家,以前好好多!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!` ]rT^4^N
0B:z"rJX_,@N'm I0a
他他他打到黎真係覺得嘛嘛~
-z Z%~6nE 至於3姑咩"完全玩野式亂咁黎",佢不嬲一係咁架喇~幾可有正正經經講野牙?!8H'G@6k0|H D
一正經就唔好笑架喇~!!!!)Eyj)N1`)G"DF
)u:Eh:e&E ^"{z
而鄒凱光本身唔係一個dj,但算唔錯~ j#tg!^"P)K9V-z
學上上上..........................面話齋,係大家對爛gag既要求太高啫~"K2Gf2E)w:bg,]BJ
我覺得佢係3個入面最識搞氣氛果個wo...如果冇佢,他他他一定失色不少!!!!
3FDF RK5m:\7p l9V{%T[
至於果個田蕊妮直頭係度呃飯食!!!!!!!~~開口成日"但係呢,我覺得呢.........................."
,P#{(B `w8YK)I 尤其是佢d笑聲比3姑有更過之而冇不及既"嘈"...~講野又悶...真係唔係好啱做dj~

kgkgkg212121 發表於 2006-4-19 04:21 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-4-19 03:36 PM:
o0dF$[{x,j%f 豪子, 金仔, 鬼仔Ming, 光仔............ [/quote]8gWF8K6J Tp(k
係,她他她冇左鄒海灘爭好遠/lz6S)R{(e4Ke%[
反而阿田真係... 唔掂

mayin 發表於 2006-4-19 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-4-19 03:36 PM: MPC'P nJ+^
豪子, 金仔, 鬼仔Ming, 光仔............ [/quote]cr r]$js.y
呀田成日話佢d朋友點點點咁
A+y1z+Z KQ 好多時都覺得佢係到作野

發表於 2006-4-20 04:29 PM

好想聽番昨晚架勢堂....錯過左:cry:

YingTung 發表於 2006-4-20 05:00 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-4-20 04:29 PM:
*Q utdK8k 好想聽番昨晚架勢堂....錯過左:cry: [/quote]
KY ErL
*Z#X p@)c?u3`/F 尋晚都唔算好好聽姐~~逢星期三Yes OR No我成日都覺得麻麻"I TE{\y`3@v
(請左十位Miss.HK又點,都睇唔到樣~~:()_(|8SGPe?3u0O
反而一星期最期待一定係雲海~~~日日唔聽,但一定聽星期四~

kgkgkg212121 發表於 2006-4-20 05:03 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-4-20 05:00 PM:
sOc~"qO!x z
j+B+pg Y$r r$w )]A K]7q)a2G4]7uW
尋晚都唔算好好聽姐~~逢星期三Yes... [/quote]
7d,\-EHb.f 以前雲海都有做下主持...而家冇
*I ID&K:be 所以唯有等果日...

發表於 2006-4-20 05:18 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-4-20 05:00 PM:
Eh/F2V;G[j ^ g;T? XH%FK7l

e4S.c/Es:a N&N!kW 尋晚都唔算好好聽姐~~逢星期三Yes... [/quote]
(m#X9a_b5u^H;j1} 我就係想聽....:cry:

gaye 發表於 2006-4-22 02:19 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-4-20 05:00 PM:
!hEJ;SQQY+q7F;J _&KV#F6j,c6`&]
\ gjF\7dx
尋晚都唔算好好聽姐~~逢星期三Yes OR No我成日都覺得麻麻
I z*C hg (請左十位Miss.HK又點,都睇唔到樣~~)
/S~ w,@.K`P+@rI(A [/quote]DG%W$I X
-w\5\ Vd&T+j
都唔知係咪 TXB 比左宣傳費係黃金時間做 show 賣廣告
9BZdmPb7uD0cV~3b 而家TXB promote 緊叫人參加 MsHK ma

YingTung 發表於 2006-4-22 09:25 PM

[quote]Originally posted by [i]gaye[/i] at 2006-4-22 02:19 PM: Lzmf{
Y Wr3d7ADP,P
N,tW o?lbrY
都唔知係咪 TXB 比左宣傳費係黃金時間做 show 賣廣告
,q deD'VA-O!OY 而家TXB promote 緊叫人參加 MsHK ma [/quote]3ei_Lg@

m:N+{3c f*S|eM5K 唔關TXB事,關森美個咸濕仔事多o的~

marie_s 發表於 2006-4-22 11:32 PM

唔好意c...路過但好想插咀&A-U+~3V;W] U
乜你地覺得西利妹,donald,阿占節目好好聽咩.......-____-"o M[?8\ ~M
原諒我唔識貨啦...
;cb^`9^ v,G }%dv,W$^'@:_sKB
以前芝c姑bee的節目真係好聽,因為有苦榮同小苦妹!放學趕返屋企追!~~~~
NnG+L"fX 中一時都成日聽wyman同超人,都好好聽!我記得有一晚係估下人做咩職業

YingTung 發表於 2006-4-22 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]marie_s[/i] at 2006-4-22 11:32 PM:
o5t%I5l:? 唔好意c...路過但好想插咀
P\iY0v 乜你地覺... [/quote]
z tR+ZgIwSr
y[`*sG 萬世巨星雖然無聊,但幾好聽,有時都好好笑。
/Ok@ fJ0cnx o係而家DJ質素不斷下降既年代,佢地個節目已經可以話"中上"。
*im Z.SJV$s] @U\ 你試下聽空中喱文同正義不正確o個o的新節目, I k C#r r8K/E
聽完你會覺得少爺占佢地o個一輩又明顯o係另一個位置..
)MbO|;F+? n+bG(KJA;Zxe
我反而懷念芝See姑Be當年做深宵節目,接下電話。"芝See姑Be有個頭".
m7H\Y8F^ Uy \g 仲有謝超人+黃偉文, 吳鎮宇/李力持+吳君如, 王仲凱一班高層..
JNpf-~_ :clap:

kgkgkg212121 發表於 2006-4-22 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-4-22 11:55 PM:'W^(`*\6|
8]x]c Y
O|)Ml&kw `|8c}
萬世巨星雖然無聊,但幾好聽,有時... [/quote]
q8o%lm3\0J.? 空中喱民同正義不正確固然唔好...乜野地獄都唔好...3Q1M8wg-P;Z&T1p
萬世巨星我都唔太欣賞...

bbbxo 發表於 2006-4-24 02:00 PM

依家連森美有個晚間節目都不知所謂到暈

12d3 發表於 2006-4-25 01:20 AM

[quote]Originally posted by [i]bbbxo[/i] at 2006-4-24 02:00 PM:
^3Ky\Og2g 依家連森美有個晚間節目都不知所謂到暈 [/quote]KQ S?;s
XqLe#R}
森美細膽,但係佢節目有一晚講鬼故,搞到一d都唔驚,冇哂氣氛.:nogood:

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.