娛樂滿紛 26FUN's Archiver

YingTung 發表於 2006-4-18 12:38 PM

903新一代DJ不知所謂..

由細細個已經開始聽903.
M5wfkx8x 我地後生一輩既,要數903既高峰期,
']G x-TZBR.R,iJ 一定由五六年前開始講起,^DP WS {
由李力持加吳君如既哇哇哇打到黎、森美小儀興起、芝See姑Be Family、是日本人鄭家輝、無字頭八九十同埋無人駕駛(呢個都計..),真係好正:lol:~:d;n^?5y XH
當年我地班學生真係好少人會唔聽903而聽其他台.
uu3{%t h O1{ 後來少爺占、朱芬、謝西嘉佢地新一批DJ開始接手,感覺都好好。ca+e1[M
但到而家....}.m0{6AU9xh1p
你o係黃金時段會聽到阿喱、陳強、詹志文、豪子、PatPat Leo(呢個尚算合格)、細蘇同埋其他你唔會點記得既新一代DJ開咪。講既係爛Gap。j;oU R U6Z,x
就算係以前節目留下的,主持質素都差左:哇哇哇打到黎吳君如完全玩野式亂咁黎、田蕊妮觀點普通又說話技巧麻麻、鄒凱光只不過兩個鐘頭大講不文野;倪震既拍黨永遠只有身材無言論;Dick偉把聲真係難聽;IloveUBoyZ時好時壞...
(h$?/|i4b+Jg%ud 總言之,而家聽903,已經不可能有得著....zd#lL-@3NzF

,z Ps,m`A{9f PS:一定有人話咁唔好聽,咪唔好聽囉。我只係講少少我對近年903既感受姐。

七星天使 發表於 2006-4-18 12:50 PM

爛Gap(gag先arm!)

hokaho19892005 發表於 2006-4-18 01:16 PM

PatPat Leo = 詹志文   =]

發表於 2006-4-18 01:17 PM

其實以前佢地都有搞下爛gag,只不過尚有新鮮感....F;Jc\d0Dj
但現在的人對gag的要求高了/聽過太多,好多所謂爛gag只係聽過再無興趣而已
:e pH\8YK5yB(cL
2n#i+{T!n:n7L ps詹志文即係PatPat Leo
P&[Tk-d7},r 豪子唔算DJ

sexysexy 發表於 2006-4-18 01:19 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2006-4-18 12:50 PM:X~:`y)n!r;u!T.j J2o.B
爛Gap(gag先arm!) [/quote]J;lhO7K)G
O0b;S/S-\A4@0n
bT#C ?Y"D @
可能佢係想講啲dj 講女星啲爛Gap呢:D:D

rest365days 發表於 2006-4-18 01:38 PM

早D起身聽[晴朗]囉, 感覺比較好D

魔術師 發表於 2006-4-18 01:49 PM

[quote]Originally posted by [i]rest365days[/i] at 2006-4-18 01:38 PM:$el1mY R7J ^}
早D起身聽[晴朗]囉, 感覺比較好D [/quote]
!f~}s:e{&?&c 我都係聽阿澤,林狗!] zK$D,}1cd Q6p3T
但樓主又未免無俾機會新人呢?0nmM.T w;?c l2u!y
陳強,13E,99wing 都係新一代DJ,入左先得半年O3`,`JzH%@
細So係音樂節目,好似唔係專門搞GAG
De+W#QX-E&t 阿田都係新人 入左又係半年到6SZ8MEHb(X6O{{
係唔係應該俾多D機會呢?

kgkgkg212121 發表於 2006-4-18 02:22 PM

我朝朝都聽晴朗~~
I}3l.Y DWE 阿jan加阿澤太好笑

kgkgkg212121 發表於 2006-4-18 02:27 PM

[quote]Originally posted by [i]魔術師[/i] at 2006-4-18 01:49 PM:
ni$q YQ}$[v Rv k#`0i5m
我都係聽阿澤,林狗 jT;a3o7yKJ
但樓主又未免無... [/quote]
|'b@"E}o8Y 係lor,新人要做多d先會好ge~~
0PvXtvWxlM leo,細so都幾好
K5q4vPd#G${t!H2B 但阿喱我唔多like,陳強果個正義不正確,未聽過,只係聽森美移動聽過佢X;M#{]2@n
i love you boyz... 唔知點解越聽越唔好聽,所以而家萬世巨星我都唔聽d8j$s{ H2m
迪偉把聲又真係咩左d ge... 'y"xx0CB9w-I J
鄒海灘都唔差,講下不文野笑下lor
y)t6kZj1R&{e Cp 另阿e同99wing果個咪當係比新人試下,上次聽佢地第1次開咪
2Y K,ef A{2Rd'i 開頭係明顯唔知講咩好,但後尾都好左d~~
EZ"cL$\1M9p 新人係要有機會比佢地做多d先會有進步ge~~
)[X{t,K$`&{ b2O 反而小儀... 其實冇乜野做,一味附和森美,都唔知做緊乜

kaixinren 發表於 2006-4-18 04:13 PM

给多点机会啦~~新一代要慢慢来嘎。
*X"@#Z9l:b ?*} 也有可能你现在大个左,唔受他们的Gap~~~

ivannck7 發表於 2006-4-18 04:32 PM

請問有d咩節目會有豪子?

mayin 發表於 2006-4-18 05:45 PM

[quote]Originally posted by [i]ivannck7[/i] at 2006-4-18 04:32 PM:
r \m wG-QA;J'? 請問有d咩節目會有豪子? [/quote]-{7To!h$s
空中喱民經常有

mayin 發表於 2006-4-18 05:50 PM

99wing係唔係細so女朋友?

rongol 發表於 2006-4-18 07:02 PM

咁我都只係覺得最差係空中哩文. 其他都仲可以接受.

sfxc0000 發表於 2006-4-18 08:38 PM

[quote]Originally posted by [i]rongol[/i] at 2006-4-18 07:02 PM:Fp5o'\o}4g&h
咁我都只係覺得最差係空中哩文. 其他都仲可以接受. [/quote]:b&G7Bc'ELs:q,Qf
呢個真係好無聊... = ="
j9ku8o_]$d6e [quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2006-4-18 05:50 PM:WK R@)F7SaO [_.v
99wing係唔係細so女朋友? [/quote]'k qe3@6CV,D
應該就唔係喇...:o"T }*eN;`YQ
[quote]Originally posted by [i]ivannck7[/i] at 2006-4-18 04:32 PM:
3Y5M5z^:[*eRH"w 請問有d咩節目會有豪子? [/quote]
? } `!IW-Z(^9^ 被Leo & 阿喱稱為空中喱文o既音樂總監...:dev:7eq*D\EE{
另外o係架勢堂 Hip Hop Hong Kong 中負責問問題...:dev:

發表於 2006-4-18 08:54 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2006-4-18 05:50 PM:'PG0M%@x
99wing係唔係細so女朋友? [/quote]
)[3xa {P-qK8V:k 我剩係知阿e把聲好好聽:lol:唔知個樣:o....

98765 發表於 2006-4-18 09:54 PM

E 記

E 記

chong2002 發表於 2006-4-18 11:01 PM

2點起既一切從由音樂開始幾好呀~kakaka

boston6a 發表於 2006-4-18 11:04 PM

我今年十八歲, 但都覺得903 開始愈黎愈唔岩聽7F5f+\U| M&N~'aJEo
以前真係好中意聽 嘩嘩嘩
;dl7O Pb Z2['} 近排d 既有 森美小儀, 絕情谷, 同iloveyouboyz
C4NTl@ 但好可惜呢d 節目似乎愈黎愈唔好聽
?uz.bPQ-{.\!ax:` 宜家既嘩嘩嘩 , 吳君如真係亂黎, 懶好笑, 笑兩個中就算
;H)v+v|9@ 宜家既森美小儀, 我覺得森美愈黎愈自大, 唔係咁中意聽9H~(QJds^
宜家既iloveyouz, 自從進軍樂壇之後, 就開始冇咁中意"L9iW!S4?Xy
宜家leo 同 細so 係我最唔中意既
Yv"T5GGU|g7Z4_ leo 識野唔夠多, 略嫌有少少  識少少扮代表
8}:mX y6`g.h4?Du(T { 細so做節目真係好悶, 把聲加埋d 歌....
;Oe,X+`,v!Z;z(y.i 宜家最中意聽都係 晴朗, 雖然3條友都唔係咁有識見, 但以市民角度講野, 感覺有親切感, 同真係幾搞笑, 本人當中最欣賞盧覓雪, 因為我覺得佢識好多野

YingTung 發表於 2006-4-19 12:07 AM

的確,而家比較會聽既都係"晴朗"。而且卡士最大,主持配搭最好的一個節目。
k/]1W`l#u1_L R 林海峰相信無咩人會唔鐘意聽佢講野,佢既反諷次次都好貼切,完全係冷面笑匠;s ?g.|*E:Q
加埋杜文澤不停自己發放好笑言論,配合埋就有種一冷一熱的感覺。(可簡稱冰火。)3e:q#J Ir r
而背後有盧覓雪既專業見解(佢好似真係咩都識..)做BackUp,所以的確係903比較有水準既節目。3g4Hj2|&G d~:H

#m'm5_.V:p3ck| PS: Sorry,唔知PatPat Leo = 詹志文。同埋就算99wing同13E係女仔,但開咪真係做得麻麻始終係事實。一句"無經驗"唔可以推卸哂全部責任(大家只係因為佢地係女仔,而偏向愛錫她們而已..)...如果係以前,佢地兩個根本不可能做到DJ...而且而家好似仲聽聞有o的新DJ係靠關係而開到咪..總之...好多時聽完班新人做完節目,第一個感覺係:好普通,同無料到,好似隨街撿個後生仔返黎做咁...

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.