問路翠屏(北)邨如何去
明日到康文署觀塘區康樂事務辦事處,上班於路翠屏(北)邨,如果由慈雲山去,坐3d 是否觀唐總站行上去? 係咪"卜"可場足球場果度..如果係的話m;h:Q/y;}*s"T不如你搭3d響創紀之城落
落左車直行去到d紅色小巴站搭去16座秀茂坪既小巴_4p:f{~FA%f&HG
佢會經果度
zdK_!vO4N
我相信會對你黎講會易搵d 有冇詳細地址?~幫你搵到張翠屏(北)邨o既圖~好近MTR~W*V@6[5S
{:XO;]P Ip
[img]http://www.centamap.com/scripts/centamapgif.asp?name=cent8&x=841646&y=819445&z=4&ly=&vm=&lb=&lp=&mt=&ts=0&co=&sx=&sy=&sl=&ss=0&ca=0[/img] 15A 號路線
[url]http://www.kmb.hk/chi/pda/route_stops.php?route_no=15A&bound=2&select_from=06G&select_to=05J[/url]]Y {)P-Z!y
S!y_2h1R H8E
3D 號路線.[_Q H@{
[url]http://www.kmb.hk/chi/pda/route_stops.php?route_no=3D&bound=1&select_from=&select_to=[/url]
![H.W]o0n/]
中原地圖
[url]http://www.centamap.com/cent/index.htm[/url]G~4?4}/\xWi
[[i] Last edited by coolala2005 on 2006-4-18 at 07:54 PM [/i]] TAKE MTR 係kwun tong落......
快d [quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2006-4-18 18:44:mL`6h:A)zA?5o
明日到康文署觀塘區康樂事務辦事處,上班於路翠屏(北)邨,如果由慈雲山去,坐3d 是否觀唐總站行上去? [/quote]
上的士, 的士佬會車你去......;) MTR D出口直行~ 搭九巴11C由竹園 至 上秀茂坪 可直達
先搭3D到九龍灣地鐵站 觀塘道牛頭角下十三 座對開 巴士站下車5?%ZxR(m"pyj-k g
再在原站搭11C在翠屏道下車!!! 現在曉,如果由觀塘泳池去會近d ,反而食午餐難,因為翠屏(北)邨無什麼好食,反而要到觀塘,得一個鐘,而午餐觀塘食店,如打仗﹐好逼。
另外我做事地方又無什麼靚女。...
頁:
[1]