各位有冇睇老馮日記呀??
剛剛睇完...都唔錯OK...有幾個位都幾好笑下...推介一下比大家#P}Y4|r L]
不過都係覺得唔夠真 :):D#dc/}Ri[L
仲有個電話唔小心"d"落馬桶...0YG0\*~)`5?\
我係幾年之前都試過一次...:cry::cry: [quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2006-4-22 22:54:?9F0xR9e:qx+G#@1g
剛剛睇完...都唔錯OK...e2B;q2\~EZ I5L2b
有幾個位都... [/quote]5@m"\7S;j
.DYa? SL l
我3歲試過:cry: 好睇
好真~/os!WN/P2J+Z
"真"的意思係對白無設計定....
你見d人不停咁陰陰咀笑~~ 我覺得好好睇, 好搞笑呀[\bM;{8qb @wr Ro
雖然馮德倫話唔會刻意做d gag位出黎, 不過我成套劇都睇到笑 :D 好像有点讽刺的意味 [quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2006-4-22 11:11 PM:2p!O1rJe1i
好像有点讽刺的意味 [/quote]
下.....點解你會feel到既...??
我又feel唔到喎...講出黎聽聽 :lol::lol: x WJ aF;t|/d
分享下 真係幾正..果個sammy叫馮德倫介紹edmond俾佢識果到好正= =完全諗唔到佢會咁arm.. 好笑牙。:good: 果個sammy好似伊巴謙莫域 我觉得0者。未必一定0岩0既。。
有好多所谓“笑位”。。都系讽刺时下D人 对人,对事 既 态度 ...
例1 突然唔记得对方叫咩野名。。( 好多人既通病)i?,bF@'D
例2 突然有个女仔黎试镜,冯 一边说 ,系,系,系。。一边 关门。(你有你讲,我有我做)'{1Qz%J8i5k7Q
例3 送 COOK BOOK 比 何老板个女 ( 送礼讽刺他人)
。。。。等等。。