娛樂滿紛 26FUN's Archiver

austin666 發表於 2006-4-24 09:40 PM

點解 紅蘿蔔 叫 胡蘿蔔 唔直接 叫 紅蘿蔔???

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wind69 發表於 2006-4-24 10:17 PM

因為古代中國胡蘿蔔係由西方傳入,
UZ@|'bYMLK'cc 基本上胡蘿蔔同蘿蔔無任何親戚關係ge? Hl_u@OG
中國人見呢轆紅紅地ge野咁鬼似蘿蔔,
e%@:q2E8}DV 加上又係又胡人帶進口ge,所以先叫胡蘿蔔V1^\$D[A(x|
至於點解叫紅蘿蔔,相信只係方便記認而已
'V fnzT@ hr u%uD&i
出黎行走漿糊,見到面禮貌d咪叫聲胡生lor!下下俾人叫住個乳名,幾無威勢呢!

slwong3 發表於 2006-4-25 08:25 AM

出黎行走漿糊,見到面禮貌d咪叫聲胡生lor!下下俾人叫住個乳名,幾無威勢呢!
a7VF(l2LS 0b5nTRn*bj
haha

腳指o 發表於 2006-4-25 05:12 PM

大象都俾人叫大笨象啦-.-

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.