娛樂滿紛 26FUN's Archiver

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:08 PM

[討論] 星期二檔案 [樂:good topic]

今次講d補習班果d
#ZUJ7?:A f^5S 主流老師意見係果d補習班係投機的,長遠係害左d學生
-i$r%rdx~p8R/I]n 補習老師就認為睇分收生係而家大勢,學生狼個分數,先叫實制.
NjcK9b ^]E] E-OBl$QP y
大家嘅睇法係點?
\'p E!M(U zRm pm
#{:Y-@6W.@#qk!C 我就比較認同後者,大家諗下,一個拎5個A,一個拎5個E,你係大學會收邊個?會唔會睇人地係靠佢地口中的投機拎到5A,或靠根基拎5E的?我諗唔會囉,分數!就係分數!會考6隻E,或5科8分先叫合格,呢個就係要求的東西!即使你幾有學識,零分就係零分,冇人會睇你幫幾多學會做野,咩咩比賽攞到冠軍,就睇你的分數,呢個係現實!係訪問中果d老師講到幾清高,試諗下如果面前有2個學生要IN中6學位,一個20分,一個6分,佢會要邊個?我諗唔講大家都會諗到囉! [R T'^-`
冇錯,現今D補習社D方法,大多係幫到一時幫唔到一世,但連會考果關都未過到,點諗A-LEVEL?過唔到A-LEVEL點諗入U?打根基係仲要,但由中5到入U得4年,打唔打得切?想要入U,光顧補習社係一個方法,一關未過,點過另一關?到時一個唔好彩,升唔到中6,攬住DPHY CHEM BIO,中史世史,可以做到D咩?科學家......全部未夠資格做,即得一堆廢物回來,可以做D咩呀?NG*k/` {or
程介明講得啱,而家考試成分佔得太重,呢D野,係社會迫出來的
9a5z2@XxlE B)M 另外有個教授,佢講得好現實,收生,一定會睇分,雖然覺得咁會扼殺左好多有潛資學生,但係佢真係講出現今D心態
g A~G:W%?^-r
u-UV"h"L6B$a6}c 總結一句:係社會嘅錯! m~]iC hy
@ R*d"c:I
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2006-4-27 at 11:29 AM [/i]]

155220 發表於 2006-4-25 09:11 PM

如果唔改考試制度,就會係害到唔少人! oH]1LeX7G
根本就唔關補習社事!

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-25 09:11 PM:
7kUvG5o I!KO3h 如果唔改考試制度,就會係害到唔少人!_y ag5FXGdh!d9W
根本就唔關補習社事! [/quote]!T7l!J4k AKz,x{
AGREE!
r9x8E8^;C^)Cn 係問題衍生補習社,唔係補習社衍生問題

155220 發表於 2006-4-25 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 21:16:G@rk%k9Am

_UM|M_ N;~ AGREE!V.Em8D6N\5H;|
係問題衍生補習社,唔係補習社衍生問題 [/quote]
1]L_/Q7Z+mM-Tk!A,I
!]0zM@ RTX 俾我選,一定會去補習!因為分是最重要的.
1S%a H9Jp f)h/?3H 如果無分就無學位,就算識飛都無用.
+Y3}l^PRU S 如果想好既,就改改考試制度.
B|~uC'|+NnN*C 不過要改,都唔係朝令夕改,宜家攪334,睇下點先啦
D gK,P4_
1E;sT1Th#f'i)L (我都係受影響既一批)

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-25 09:19 PM:
7[6n&C+aqr 9XJ0q)w"Wsi
:~:j*W\5R4~)`
俾我選,一定會去補習!因為分是最... [/quote]k#j!f q;t#]}+b
冇學校會信"求學不是求分數"的!
Y0A D0`?;W` 分數,就係現實囉!

155220 發表於 2006-4-25 09:32 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 21:29:|0z:tXJ K
'V2r a[$Kd&SL
冇學校會信"求學不是求分數"的!n"K8dd;Z_X L
分數,就係現實囉! [/quote]7Na!Ey+aX3th)~] E`
mhY nVHD7mU
如果分數低,對學校唔係一件好事,所以在教育方面.......

mayin 發表於 2006-4-25 09:41 PM

個校長都99地,自己學校係區內成績好就話補習唔好,睇下譚李麗芬幾時沉淪#G| m%{I3e E2B
bu個教授講既野就有道理,lee個根本係教育制度問題,補習社只係睇準lee個制度先會出現S^)|&q-x!o4B2E8O
如果香港大學比例好似美國咁高,大部份學生都升到大學,d學生根本就唔會走去補習

kjkj 發表於 2006-4-25 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 09:08 PM: [1T*m,L/Fi8R?
今次講d補習班果d
3oDsR(X1W 主流老師意見係果d... [/quote],L4UxC1EnE

8n/[JTJyp 1h8v[-ht)P Qf
講得好妙,:mad::mad::mad:

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 09:44 PM

補習係for短期 x%V:AV(W,K
學到ge野for長期{?4[ A.lC-?

%\@(JSvP 必須o係分數同知識中間取得平衡.ed1itF
成績太差,晉升路途會崎嶇好多,但係識好多野,處事恰當,都可以升到上去d高post
+Pdj.OIHr!| T[ c 成績好,可能一搵就搵到好工,但因為知識唔多,冇乜留意其他野,做做下比人發覺冇料到,咪又係炒~~ M;?ZRu R
所以取得平衡就好重要,當然,高分兼且又唔係讀死書ge就最好
JHa u;e
F4GYd PN1f9A [[i] Last edited by kgkgkg212121 on 2006-4-25 at 09:48 PM [/i]]

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2006-4-25 09:41 PM:
0i%c$j5ccm 個校長都99地,自己學校係區內成績好就... [/quote]
Cl"n%RCK 譚李麗芬不嬲都唔掂ga la!~3F(Fzbnfs
係其他學業外ge野好

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2006-4-25 09:41 PM:
r u @'h2}~;k)Y 個校長都99地,自己學校係區內成績好就... [/quote]
UE@0kB$]DB 我都住屯門qJE!~KN$H5p8AX2V3m1l
補習,都係增加自己d本錢.
oh^-K$Oe"~I 要成功,就要用最短時間溫到最多有用有東西,的確,係比較投機,但總好過抱住一埋學問同有張零分成績表好

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 09:45 PM:
_2CI:rj c!SXQ 3H&Mp-ei3fn;b
譚李麗芬不嬲都唔掂ga laL!zt(Cuc
係其他學業外ge野好 [/quote]
mblP.w5x 呢d就係校長方針下的東西=.=

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 09:44 PM:qWUt:qP?
補習係for短期O)w1Hdo3GG
學到ge野for長期#Tun0R3knT

0V4Am1[v ... [/quote]
,xN1BO8U^[l 的確,最理想係2者取得平衡,但係,好多時學生過左關就唔會8理番以前d野,的確學生都有責任

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 09:52 PM

我就冇補,我覺得唔需要,都好過好多有補ge同學eC2v'Uz-r
其實d野係要明,得個補字冇用,補完又唔明,咪又係waste $$
c;R6AqA ~ R#Bd past paper都係可有可無... 做2,3年都好夠la,溫得夠ge話

155220 發表於 2006-4-25 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 21:52:tbjb~e
我就冇補,我覺得唔需要,都好過好多有... [/quote]
"_gp-^8sr nH3|mH ?N {i Yl
我諗住F.4開始補

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 09:52 PM:
6LW2RJ]HK 我就冇補,我覺得唔需要,都好過好多有... [/quote](s)WV3\_M4p
:)補習唔係唯一方法,但係係其中一個方法

babo 發表於 2006-4-25 09:54 PM

香港教育既問題一向都係..
K!VX"w3D[)b 社會既要求亦都有責任..
)u/R:a w*H8g5\ 講真...你拎張cert出去俾人睇...人地都只會睇你咩成績]S:CRy
仲有...有埋學位仲好tim...基本上都唔會理你實力有幾多
Nblmb OV'? xU X6oE2x1y#k%Z&jX
補習社...時勢造英雄...佢有專人tip題目..賺錢係理所當然=__=

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 09:52 PM:
1t4p-~,@%f e
,A$SBtljsRE#r 的確,最理想係2者取得平衡,但係,好多時學生過左關就唔會8理番以前d野,的確學生都有責任 [/quote]
X(Zw)W\I;\a_5h 關乎佢地學習態度...
W?T2~9zT 如果當時過關唔係死記,而係明白點解ge
? `h^ QO 就算唔理以前ge野,將來要用都可以拎得返出黎~~

155220 發表於 2006-4-25 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 21:53:
-YYez4[1i 7M[Q1\3`^EM
:)補習唔係唯一方法,但係係其中一個方法 [/quote]*u6E"Ss\/p |Qo-S

E"|0M m(s0| 係一個快既方法

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 09:54 PM: t5ot x V4wGB\BH

` E;P T'x}ns"@ 關乎佢地學習態度...
+pEm1vG'u"[ 如果當時過關唔係死記,而係明白點解ge
{Mk'`4i x'm 就算唔理以前ge野,將來要用都可以拎得返出黎~~ [/quote]"q&u2ea6kj-@\^&{
:D唔係個個一樣嘛~
T&D$E-z5`V 死背,比理解易,但係唔識轉,冇奈最多人係咁

頁: [1] 2 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.