娛樂滿紛 26FUN's Archiver

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 11:05 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2006-4-25 11:04 PM:3L&Ra7x"I*D

p }}Rt6r+r~$K-} :angry::angry::angry: [/quote]x bk{L C:R
果d真係讀死書架!
G? fTKK(~} 讀到人都呆呆的:angry:
E3k/UQ V)B)A 又係除左本書d野,冇野識

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 11:05 PM:;@j`Z@
]!U@1min.Bv%y
果d真係讀死書架!3VZCjCA-n%zf
讀到人都呆呆的:angry:
9t&mU2mmso 又係除左本書d野,冇野識 [/quote]
}*J!}+P ZBwr[Gi*M)k 仲經常搞爛gag...想死:hitwall:

CHECSS 發表於 2006-4-25 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006/4/25 23:05:BoI Z]pLDu

$bWq0yD2Y 果d真係讀死書架!
*V/iaqWe2v#?Ex&a 讀到人都呆呆的:angry:
/v4i"cdt$r&@C$ZN8^ 又係除左本書d野,冇野識 [/quote]9u%akPP&\WwG
yes , many la :haha:

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 11:06 PM:]X3m?&{2SP2LU

8ECj;E2o)Ue 仲經常搞爛gag...想死:hitwall: [/quote]
a1{mi@.Y/w9j 一開口一大堆道理 G/LM+]T+oH
係佢地世界,讀書就係一切,其他人和事都係冇價值的:sleep:

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 11:12 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 11:08 PM:*u7y XuO+pCg
O#['wK MU]\
一開口一大堆道理
_X\K;j r 係佢地世界,讀書就係一切,其他人和事都係冇價值的:sleep: [/quote]
7[j+H GGWw\ef 同滿口之乎者也ge孔乙己有d類似

pigcat 發表於 2006-4-25 11:12 PM

我覺得唔好乜都賴晒落去教育制度上.lQ#DP"K
賴落去教育制度上...即係間接賴去政府上面
-B0] Hs It W8n 香港人就係有咁既毛病
/b2JC,Dk g-Lo 有錯永遠係政府r{j&x:G4}z p'M!t'W

&O/d"m$A%b(y L,tH 正如樓上有位人兄講得岩
"?#iVw.sY yk,T 係社會
svrP1Qnz0I (A0v4P e5@7A9Ar
簡單黎講
p wh+x,Kb4v 一個人學過幾多野係冇可能將佢量化c'`Nt;~~C
就算你遊遍全國,識幾多野
7]l~Nan m2k3i 除非個老闆好了解你
L`?4W?T&v.w 唔係你憑咩話你識好多野
7Kb3A M,a]"e 說服個老闆請你??
.HQ9u#J4i8k;K:SJk "ogzE/m2s6f
基本上唯一可以將你既能力量化就係張cert
7C:r5dR&e&[!c 或者你既資歷都可以(即係你之前做過咩工..有幾多年經驗等等):}TS!{:R;r` }
但對於一個年青人
XJ"K-~2H j}R Y 後者根本上冇可能有
9Bvcu TN`*J y 咁咪惟有前者L {3d&yjI

0x$`W5L+P3@)];@fL8Z 簡單總結黎講 [6P+C[[ K|
「向分數看」呢個係必然
}2h ?8\Mr5e(HE 因為佢可以係話你能力既證明
O:vLY G3D0j(vn 比一個對你完全唔識既人信你..你係有一定能力
!r,p,_&p\d M!Wp iB/QVlJ

l,g1_&d u \ f@tD&W 呢樣同咩教育制度根本冇關係H[&@P:k8t
唔通唔要考試??
&K)[ vZ*[f 冇可能N/W1S'R7h(?p Z;^
有考試就一定有分數 suZ6w4@X3i'w
咁考試多數都係考卷 j,Wh!v'huN
考卷就一定會有skills...
4O_ _sPwJQ 而補習教既野除左係一般該科目既內容,最主要都係d skills
*W.Zb Gy-W #b4h5P*~pA0~"?
換言之
;h.waB9E.G3Y 極其量都係某科目課程上既設計上既野` U3T0c)Evh[ l
咁同教育制度冇乜關係
Uc!z"E6w)s*l
.D\jMl4i9ao 仲有/[TMaDR{O'o?R
正如我講到「向分數看」個問題&t%v\v{\*V5Tpj
好多地方都係咁NF&DIcB
原因我都解釋過
gCx0l1z 但我想講呢個唔係香港獨有既問題kx/O5i.n
"CZ Rw4fM!Ej$D x
而我認為呢個都唔係一個大問題3~+e`^u Z
而家好多人都漸漸認同讀唔倒書 lf"B'Kp(Vy}9W/ua
cert滿江紅都唔係一件咩事 B-w!Jj5s
唔係一定要循所謂「正途」自有前途;a)TK'e/GU

UG iwg.aO F;X!i 個人意見~
A%J9cO4^Z!_&f 大家討論下:P

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-25 11:12 PM: @ u B0j1Pe
我覺得唔好乜都賴晒落去教育制度上
9M:BZ'o1U8L!C`SgO ... [/quote]
xEw s2SP 係,肯做點都有前途ge
(L*YX,iZhY 但係而家d人就唔想由低捱起...

pigcat 發表於 2006-4-25 11:17 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 11:15 PM:
'C6a9D/K-UZ FNq%P1wI"m
係,肯做點都有前途geU"z9z&LA#]3yk(^|
但係而家d人就唔想由低捱起... [/quote]
~x6_{e%Ve 對!!r*[ O oj-fSM
正如d人講
$g'}%Uh.tB F~.pdq 唔辛苦邊得世間財~_~

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-26 10:59 AM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 11:15 PM:B`[9f ErW

Q*vk,zN.S 係,肯做點都有前途ge
4E|H `nWER 但係而家d人就唔想由低捱起... [/quote]
e2ZE{0_%Q 因為晉升機會唔及有張證書大~KP S \)[k)n
要升得快,就要有學歷. } ] }D ]}&i%aR
邊個想做足一世散仔?

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-26 11:05 AM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2006-4-25 11:12 PM:
2N(MSIY1t B 我覺得唔好乜都賴晒落去教育制度上tvj }0s
... [/quote]poC)FV&\)^"b
正如買飛睇演唱會~#pf v{6aFr1G
冇人理你d錢係偷嘅~賣家當得番黎嘅,或者問屋企人拎,定係自己賺~
0jf Hi]*_A 總之,你比得起幾多錢(你有幾多分),你就買到咩飛!住到咩位!

發表於 2006-4-26 07:20 PM

香港教育制度就係咁....田鴨式教育教出更多的田鴨毒害下一代:mad:
Ut5_&P"uF }r ]OQ"t#s6Ho+t
最記得當年小一我比較多口,又幫老師起花名而被佢針對甚至體罰:angry:
5a*f _;|0pNe 自此我變得好怕老師,上堂很少出聲亦不敢發問:cry:
,J1Zbzl%{ 2l;?5xk ik:W
香港的教學方針就是不要有活躍有創意的小孩,
u(h OF'G:Bq,^@'d 老師只要做好本份,灌輸知識(很少啟發)給學生,
J.H E4d.o 最好上堂安靜,個個像機械人方便管教....多口的同學會被標籤~唔乖:nogood:z}+[Oo)M
:v$V{.U f
如果唔改善教育制度
xh _ in j sg 學生的創意會被扼殺,可能要佢地出黎社會先意識到創意的重要性

155220 發表於 2006-4-26 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-4-26 19:20:+C0IIY6y
香港教育制度就係咁....田鴨式教育教... [/quote]W3k@.`'z

*q/P9MQ!\1q.x 所以我上堂時專登玩野:kicking:`&q7m!@D o4nU _h

2mnv-q1jsV#A 另外,最勁果幾個好勁,成日寸老師:good:

dragonass31 發表於 2006-4-26 11:19 PM

唔係話補習唔好, 但唔應該以為一定要補習至升到班law
}9TPu o 但係d補習社Promo嘅方法真係好討厭, 叫d阿sir做補習天王, 當佢地係明星, 係救星.l%sg%G3`p
最乞人憎就係現代同當代, d廣告都低能ga!!

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-27 04:21 PM

[quote]Originally posted by [i]dragonass31[/i] at 2006-4-26 11:19 PM:+Gf.GS5q$Xc:I Nr$e
唔係話補習唔好, 但唔應該以為一定要... [/quote]O7x4_!w;UO jrS
:D現代都同著番到西裝~都叫似個人
c+WV$Z#Hm!xv{;X 當代個廣告...:lol::lol::lol:

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-27 04:25 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2006-4-26 07:20 PM:`3N5eT;bov n
香港教育制度就係咁....田鴨式教育教... [/quote]
xP5]/`7l 而家社會~ dri:Ce-nS X
證書=一切:sleep:
l!_Yk-I{s:x1Y 為左追求佢,就要用最少時間讀最多嘅野:nogood:
u#c ` { v}N 係唔係學到野,已經唔係最重要:giveup:

kgkgkg212121 發表於 2006-4-27 06:50 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-27 04:21 PM:
r'M6@B0Vpy
tA2rg)q/ZXQ :D現代都同著番到西裝~都叫似個人
1E v7nx/D8@3Oc#zb*j 當代個廣告...:lol::lol::lol: [/quote]
1M"E1hK+g W%ucJ2Q 當代個s-man笑死:Do)[u3W,n@4f:@
好想打佢~~:fight::fight:

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-28 10:58 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-27 06:50 PM:.rS_k9@c s/|
QA)v#a7}7k
當代個s-man笑死:D7y\p!h.B?v
好想打佢~~:fight::fight: [/quote]
.u$K ^&oQHWfG!` 賣廣告唔係問題~明星效應都唔算~(O8~!DP$` QYtI
但著到咁就...:lol::lol::lol:

YUEN_LOUIS 發表於 2006-5-8 12:18 PM

時時話考評局要我地讀死書,今次整鋪英文睇我地識唔識執生Cgb2j n"\{)~.A
:dev::dev::dev:
Z1lJ-h#dN-g/J
]{J`xy [[i] Last edited by YUEN_LOUIS on 2006-5-8 at 12:19 PM [/i]]

IT14 發表於 2006-5-8 12:31 PM

我記得當年去一間學校報中六,係門口已經有校工睇你張cert,唔夠分入到唔俾你踏入間學校半步,求學不是求分數? 我呸!!:nogood:

YUEN_LOUIS 發表於 2006-5-8 10:16 PM

[quote]Originally posted by [i]IT14[/i] at 2006-5-8 12:31 PM:1P}H { g o2k(X&i
我記得當年去一間學校報中六,係門口已經有校工睇你張cert,唔夠分入到唔俾你踏入間學校半步,求學不是求分數? 我呸!!:nogood: [/quote]
Dpy1yd8EVF 睇#40回覆,真人真事

頁: 1 2 3 4 5 [6] 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.