呢d 教學制度害死人架.^$L,d8Y1a(H5A
好似套野入面咪有兩個同學,一個a-level 好好,一個普通, 一上到U讀副學士,
好好o個個完全根唔上,反而一般個就好.
根本有d 成績好既只係知點考試,完全唔明, 一入到u就無辦法, 因為u既要求已唔同.
)k.`g.| u$E}:y
其實好多F.6 拔尖入U 讀既成績都唔係好, 如果無記響錯有一半以上成績都係mean以下 .t,?4g:` A7z7L4A/\_
可見呢一個係考試制度問題.'G/|Kb V a(Yjw
o個d 學生好慘,以前科科都好掂,而家突然受到咁多挫折, 要好努力先可再起身.
我仲有一個point 就係其實而家好多老師都係因為a-level 成績唔理想 先去讀教院 立志教學.0P"X'\7s;aib
我自己就識6個人係咁.其中2個就真係教緊,其他就讀書中./D"PI
py*JR;B7r1Jd
佢地都有同同事傾計, 發覺有一半,特別係年青既同事,都係同樣理由教書.
g$T%m^*P_
咁咪整到d 老師質素低晒,學生又學唔到野.
除左質素外,他們自己都做唔好榜樣,我既朋友話佢地d同事仲蒲得勁過d學生.唔通真係 "GTO" 咩.
依個係社會風氣既問題 :/
面對現實,接受現實
昨天已不再