娛樂滿紛 26FUN's Archiver

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:08 PM

[討論] 星期二檔案 [樂:good topic]

今次講d補習班果dA1tf i`'J'ne
主流老師意見係果d補習班係投機的,長遠係害左d學生 F\;P4TcmR2E6X ]
補習老師就認為睇分收生係而家大勢,學生狼個分數,先叫實制.
u5k} ^3I
im3Uu8v:G5fq x 大家嘅睇法係點?
?2k:o4I.e@K!a.h S
%|3L,nF[email protected] G 我就比較認同後者,大家諗下,一個拎5個A,一個拎5個E,你係大學會收邊個?會唔會睇人地係靠佢地口中的投機拎到5A,或靠根基拎5E的?我諗唔會囉,分數!就係分數!會考6隻E,或5科8分先叫合格,呢個就係要求的東西!即使你幾有學識,零分就係零分,冇人會睇你幫幾多學會做野,咩咩比賽攞到冠軍,就睇你的分數,呢個係現實!係訪問中果d老師講到幾清高,試諗下如果面前有2個學生要IN中6學位,一個20分,一個6分,佢會要邊個?我諗唔講大家都會諗到囉!
sB&A4jW KyA 冇錯,現今D補習社D方法,大多係幫到一時幫唔到一世,但連會考果關都未過到,點諗A-LEVEL?過唔到A-LEVEL點諗入U?打根基係仲要,但由中5到入U得4年,打唔打得切?想要入U,光顧補習社係一個方法,一關未過,點過另一關?到時一個唔好彩,升唔到中6,攬住DPHY CHEM BIO,中史世史,可以做到D咩?科學家......全部未夠資格做,即得一堆廢物回來,可以做D咩呀?
A X5i6r2q Cmd B? 程介明講得啱,而家考試成分佔得太重,呢D野,係社會迫出來的
A8R.J|J.^bUU PG3W&u 另外有個教授,佢講得好現實,收生,一定會睇分,雖然覺得咁會扼殺左好多有潛資學生,但係佢真係講出現今D心態
1v)i4@;y'V/m;gH ij3\$a;qlb
總結一句:係社會嘅錯!(^:]NM"V ?E m%}a5P

+o \N3y RUp [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2006-4-27 at 11:29 AM [/i]]

155220 發表於 2006-4-25 09:11 PM

如果唔改考試制度,就會係害到唔少人!
tAg5DkI p 根本就唔關補習社事!

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-25 09:11 PM:
D5G_k8d#Zj 如果唔改考試制度,就會係害到唔少人!
k#j$dq&p!JU[+h 根本就唔關補習社事! [/quote]3`6~q5UWD1w
AGREE!(R`&R A/Bd qY
係問題衍生補習社,唔係補習社衍生問題

155220 發表於 2006-4-25 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 21:16:
WK@DyX7zk
t(p |M0o$U} AGREE!
)G4~&Zd8FL0|0H%Y 係問題衍生補習社,唔係補習社衍生問題 [/quote]
7zb? J@ Z,I ?:XKyc "},h"JS&C}/}e$^
俾我選,一定會去補習!因為分是最重要的.
1Uu8M,HH1L}Ip 如果無分就無學位,就算識飛都無用.q]R |4b)PA
如果想好既,就改改考試制度.#@"W]8g4jC!P"~l0Q
不過要改,都唔係朝令夕改,宜家攪334,睇下點先啦
6Z4y*N7{+s'O /pr_/n\ L5M~A,g
(我都係受影響既一批)

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-25 09:19 PM:~k1MN|L.P8o6gi
Xi$r)n,p p2j
;A@Z!p4{7CKi[
俾我選,一定會去補習!因為分是最... [/quote][8Dl{Pc0P}N-r
冇學校會信"求學不是求分數"的!N*L0m)F [t:nM
分數,就係現實囉!

155220 發表於 2006-4-25 09:32 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 21:29:KX0mu|F/M

s t#Mln*J~1Bi 冇學校會信"求學不是求分數"的!`\2bO*}6_!AC6_
分數,就係現實囉! [/quote]
$J\aoK'n4d(EW
w W;M*@c)o9C k _iXP 如果分數低,對學校唔係一件好事,所以在教育方面.......

mayin 發表於 2006-4-25 09:41 PM

個校長都99地,自己學校係區內成績好就話補習唔好,睇下譚李麗芬幾時沉淪
P~s5{*Wc e r bu個教授講既野就有道理,lee個根本係教育制度問題,補習社只係睇準lee個制度先會出現%CZ `K]$?
如果香港大學比例好似美國咁高,大部份學生都升到大學,d學生根本就唔會走去補習

kjkj 發表於 2006-4-25 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 09:08 PM:
%t(V7iYG,O,]}D 今次講d補習班果d
7z g4} Tc*Ep 主流老師意見係果d... [/quote]
Qk/x(d4z(tJ.o(L
6Db9J%qm)xO6H
q8S_1Fo9Qd'R 講得好妙,:mad::mad::mad:

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 09:44 PM

補習係for短期({is Dq-`3] G
學到ge野for長期
g ?3RiXDM`
b;gQ't [%?.X2TO 必須o係分數同知識中間取得平衡
v`5]k L;\D 成績太差,晉升路途會崎嶇好多,但係識好多野,處事恰當,都可以升到上去d高post0DSz"eB}3T7d
成績好,可能一搵就搵到好工,但因為知識唔多,冇乜留意其他野,做做下比人發覺冇料到,咪又係炒~~
]1{Kp/y"|b 所以取得平衡就好重要,當然,高分兼且又唔係讀死書ge就最好KIh2?Nw
e G#vC-U6H.x
[[i] Last edited by kgkgkg212121 on 2006-4-25 at 09:48 PM [/i]]

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2006-4-25 09:41 PM:
t$HlE8{q 個校長都99地,自己學校係區內成績好就... [/quote]
!`0KO4|i!p"Th 譚李麗芬不嬲都唔掂ga la7s^-]rfn
係其他學業外ge野好

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:45 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2006-4-25 09:41 PM:-R&O Ca-A~!Y(w
個校長都99地,自己學校係區內成績好就... [/quote]/b&G {nh f
我都住屯門&JB6LBu T+M
補習,都係增加自己d本錢.
g)p?pOpux 要成功,就要用最短時間溫到最多有用有東西,的確,係比較投機,但總好過抱住一埋學問同有張零分成績表好

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:46 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 09:45 PM:2Kd2?&Bv0E p
&NwB;W C/D6w aX
譚李麗芬不嬲都唔掂ga las?Z;o0s
係其他學業外ge野好 [/quote]
R%B0Af7t2Pv/H 呢d就係校長方針下的東西=.=

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:52 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 09:44 PM:!["I,] DQedE
補習係for短期
2Et M!RUz2g,Q 學到ge野for長期
o f%u3ew f}
-em"{ ceZSv ... [/quote]z{7d kr2r1_;V
的確,最理想係2者取得平衡,但係,好多時學生過左關就唔會8理番以前d野,的確學生都有責任

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 09:52 PM

我就冇補,我覺得唔需要,都好過好多有補ge同學k ZK~4B VI,p X
其實d野係要明,得個補字冇用,補完又唔明,咪又係waste $$
3IUsggG}D past paper都係可有可無... 做2,3年都好夠la,溫得夠ge話

155220 發表於 2006-4-25 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 21:52:
z j[*@$w,k ul 我就冇補,我覺得唔需要,都好過好多有... [/quote]{'jdrL1V `S X xd
2n\b/g \$]YS
我諗住F.4開始補

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 09:52 PM:8PWH0X h%K&F
我就冇補,我覺得唔需要,都好過好多有... [/quote]
i!~Wj TIK DF :)補習唔係唯一方法,但係係其中一個方法

babo 發表於 2006-4-25 09:54 PM

香港教育既問題一向都係..
&U:m3jsu0c+a 社會既要求亦都有責任..
j:Hr `s6?0DYV%s$n 講真...你拎張cert出去俾人睇...人地都只會睇你咩成績Z[0i\1IN
仲有...有埋學位仲好tim...基本上都唔會理你實力有幾多
,q(s6S'y+n
1lx;B3hFp0ySu T 補習社...時勢造英雄...佢有專人tip題目..賺錢係理所當然=__=

kgkgkg212121 發表於 2006-4-25 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 09:52 PM:
9t1k/d y"ll+s$hn
V:o2Km-LX-j*A 的確,最理想係2者取得平衡,但係,好多時學生過左關就唔會8理番以前d野,的確學生都有責任 [/quote]
Tk^"uI8{ 關乎佢地學習態度...
de)XcI%~ 如果當時過關唔係死記,而係明白點解ge
a6MwiA#T 就算唔理以前ge野,將來要用都可以拎得返出黎~~

155220 發表於 2006-4-25 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2006-4-25 21:53:
#a&r-e(~6vUe8V :C2b${|/bY7H1W
:)補習唔係唯一方法,但係係其中一個方法 [/quote]
0e'?3mdC W8x
+H QH,J7c3stb6L2] 係一個快既方法

YUEN_LOUIS 發表於 2006-4-25 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-25 09:54 PM:!Dk@4C]k8c
!Zf7R[ b ^
關乎佢地學習態度...pm"tI&n
如果當時過關唔係死記,而係明白點解ge
f IyZ-u 就算唔理以前ge野,將來要用都可以拎得返出黎~~ [/quote]
nJ;\:m i"Li :D唔係個個一樣嘛~
[G8b9Y.RC+AlQ"y8I 死背,比理解易,但係唔識轉,冇奈最多人係咁

頁: [1] 2 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.