娛樂滿紛 26FUN's Archiver

men 發表於 2006-4-26 11:39 AM

轉貼~大陸車禍

在大陸的車禍(監察器拍到的)
0Mvvt5Chk H^"CB9e
m}"{ @wtI 在大陸過馬路一定要小心,因為車禍,就算撞到人了,沒有剎車的意識!!!
@I KF&C.c ZS%Ym!q 0b X-rhf
{tBwh1C0w
一張觸目驚心的動晝圖片
/g b#v4~#rbk9Yj :eek::eek::eek::eek::eek:

vv1668vv 發表於 2006-4-26 11:44 AM

香港過馬路都一定要小心,因為車禍,就算撞到人了,唔系个个都有剎車的意識!!!

raymond8881126 發表於 2006-4-26 02:43 PM

WA~~~好可怕AR~~~~~~€

pure_fun 發表於 2006-4-26 05:32 PM

是真的嗎?
3F,M(s8i+~2k*a ki)j 2P:N{/a.W){b;C?
我看是假的吧?貨車輾在人上時,好像沒有半點血。

easonwing 發表於 2006-5-1 01:44 AM

[quote]Originally posted by [i]pure_fun[/i] at 2006-4-26 05:32 PM:Ait ?4Yep6o
是真的嗎?
`Ex8W!G@| Ps
} W'TK f.?6Iv1y 我看是假的吧?貨車輾在人上時,好像沒有半點血。 [/quote]
]e-jK%[y 邊有咁快出血呀......你估而家一野介落條大動脈到咩!

MaxFigo 發表於 2006-5-1 07:15 PM

張野係咪有剪接過ja.....
^"{;T!AYc 定係拍緊戲??
%zqw qYJ fkp+LSr 定係架貨車壞左break ja??+D8Pn U/`$q~5tIw
L;_.kcgV6C)mt
唔可以盡信wo,,,,:o:o

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.