娛樂滿紛 26FUN's Archiver

men 發表於 2006-4-26 12:00 PM

轉貼~四則警訊

一、小心荃灣街上的騙徒YY)~v^ W
現今的社會是不是逼我們不要做好人, 要鐵石心腸呢 ?
o6b)l\:jP&q.^ 今日下午4:00左右在四坡坊附近經過,被一名男人問有沒有兩元散子(換兩個一元)?
r @.Da ]*cW{ 我就換比佢,見他又炒褲袋準備拎錢給我的樣子,我就給了兩元給他,但他又問我有沒有多兩元?我又再給他,後尾他說:明天還回給你,問我幾時得閒?&ZK VjT;J
E8a$q3f3v5i L
我心想有點唔對路, 4蚊算數比佢呃左,即轉頭走唔理佢啦 ......
Z~2}J)l 但後尾發現我側咩後袋個拉鍊開了一半,心想一定是剛才那男人肯定有同黨,諗住引開我注意,偷我銀包,好彩我銀包放左好低,同我走得快,唔係損失就一定唔止4 蚊!打篇野可能會給大家說我蠢咖啦!l%S8c sb l
但我唔想再有人會被同樣給人行騙,所以打篇野出黎希望大家小心d同話比你身邊住係荃灣既人知道啦!TvP} z
-------------------------------------------
:Q*S,RHY.x0~ +p#e:]1gtR tC
二、詐騙集團新手法  (開始找替身囉!! 一定要看 !!)
4i J,{5`?G q7K 'N6\&r\R7c
今天經過一棟大樓門口, 門口有一提款機,有一個老阿伯,一直看著我走過他身邊,突然叫住我,他說他不識字,拿一張提款卡要我幫他在大樓門口的提款機領錢。我回答我無法幫你領,叫警衛伯伯幫你,結果,他就回答我說不用了,繼續找其他路人幫他領錢。
|FPnMP)v JC.G _%\{o]!@)v
朋友們要記住提款機可是有攝影機耶,萬一他說我搶劫或是偷他的提款卡,甚至他的卡片是偷來的,幫他領錢會在提款機留下影像,絕對會讓你百詞莫辯!:YMW;K;P$mT$W p \

%}?_K!wP%Wp F%_ 可怕! 是因為已有同事上當,目前仍官司纏身。'N h7@ tJ)E$E1n)j
m'SD+c3o C6XQ^Y\m
顯然這是詐騙集團在找替身了 !
9d5PX qR#u:RJ
Sp0Z.C#bY,K ----------------------------------------------4~d%r sB;N"_/l*s

H} })qX,w;A1v1dyh 三、提防被照相手機拍下您的信用卡資料0H3c(l0a7C9\)p"t9[0E

7?-O:VP6g,SZ'o:j $ZZa:l._}!N"e
結帳排隊時留意有帶著照相手機的人........}?j&?I
注意..........照相手機
5b W:hb P f S*~O 美國 CBS 新聞報導 :H1m/T%l)n:av"P6O
在商店, 餐廳, 雜貨店等場所結帳排隊時,
:OhO y THe'T 請留意在您身旁, 手中有帶著照相手機的人.
.C}']`cD 照相手機能拍下您的信用卡, 其中包含持卡人姓名, 卡號,信用卡截止日期等資訊,
+B#plW;s'YCo 就可以直接在網上購物,盜刷信用卡!! {Ta)a(V:t6dJz
CBS 報導這是目前快速增長的詐騙手法之一.1?{bi;Yym
注意您的四周喔!
$B-s n)Hh+m ------------------------------------------------txn|kP:K-s
en&uD0|"v?3F f
四、小心鬧市中的迷暈黨
,t:z-{+E0Yd.y|'d :O{f&DL#\?kj0K[
各位:.`7N~9]1_ X
5g Fz+? v j
近日收到這篇遭遇記錄,不管是否疑心生暗鬼,還是小心為要!
T#hV6X+fst
(~RL:~ e H(S 我都在尖沙咀金馬倫道遇過她, 真有其人及此事 , _2Kk0\L)@`Mi
但我那天她對我說話時我並沒有理會她, 亦沒有看著她 ,
3S&a(Oh g7II 我只認為她似是精神有問題 , 所以不予理會, 亦沒有多加留意就路過了 ,
U1kD f'B,h~ 但可是在大街熱鬧中心點發生事情, 不知是否我好運 , 我並沒有感覺不適 , 只感到莫名其妙,/?kR,oc;w'A!F3_
反正想不會是好事就匆匆忙忙走開了事 , jsm ^,]-K/m
今天收到這電郵有點擔心真有其事, 所以各位老友 :
FzK@%cgKdsl7K!J 寧可小心提防真有其事呵 !!!
/|iAy ]r8mud 請各位轉寄出去,好讓各人提防
ar pv0X|;P 2k[&bUo#A
事發於 2004 年11月12日大概晚上8時左右,位置大概在尖沙咀加連威老道的bossini附近,突然有一個年約 35~40 歲的女人,外表實在不像壞人(啊呀!! 不要再以貌取人 ),髮型 - "running"長及至膊頭,她捉住我的左手對我說:『小姐你係咪著中碼衫架.....冇野架..... 我問下咋..... 你係咪做model 架。』
-m;N;w F&xD8Q ![NReB md
不知不覺我巳開始感到暈眩,我撇開她的手,用最快速的步伐向前行 (講真我的手腳行動巳開始感到遲緩發軟) ,但我看不見有煙的物體,很厲害,她只是對我說話,30 秒也沒有呀 !!!!*R8Z1\MR*P ww

#g6o(A]6B3c 我知道我巳快撐不下去了,於是我入了中華電力坐下,我休息約10分鐘後,看見前面有間 7-11 便行過去(我巳觀察了有沒有可疑人物才離開,其實根本沒可能發現他們呀 ),我一心想著買白花油令自己清醒過來,我付錢後企在 bar? 搽油的 (我隔離一直企著一個女人,不是之前那個),我本想離開 (我亦看見那女人巳走),我未出門口(因為,我大嫂剛剛call我叫在7-11等她 ),我再返回 bar?(那女人突然返回 ) 她向我說話,我知道他們(迷暈黨)定不會放過我,於是我出去那些人多的店舖(心裡希望大嫂快來呀),我不停穿梭那些人多的店舖,最後大嫂來了 .........。6g)V+u\d1{Z MR

lo)o5K0y5z+U 我並沒有財物損失,但請各位人事轉寄出去,好讓各人事提防(尤其女性 )!!!!!!!!!!!
&pz'i&Hu[)x#l R,d8?f6gN6Q8B
各位好心人事,請不要立亂同陌生人說話呀 !!!!!!!
1vRg:jP(T O 請各位轉寄出去,好讓各人提防我相信係真嫁!因為今個星期三晚 (24/11)我o係銅鑼灣都試過類似情況,行經 Timesquare附近,有個女人行過我身邊用手摸o左我膊頭一下叫停我,好慢o甘同我講:『 Miss... 唔該...Miss...我想講 ...』
9?r3e$mQ&r/R m7]5g$e,M
我都聽唔清楚佢講咩,只係突然覺得唔多舒服同頭暈,我無理佢諗住繼續行,但佢仲貼埋o黎想再講 o野,o個時感覺怪怪地o甘,好似聽極都聽唔清楚佢講咩,佢有想扶住我嫁,但一見我朋友行過o黎佢就慢慢o甘行開.
#dKj8o)Y*c*o cw P8rb?_ T8S,A
雖然我冇手軟腳軟,但就好頭暈同埋對耳仔好似塞o左o甘,o個種唔舒服同頭暈要直到 我坐低抖 o左成廿分鐘先散. (Oc9}{C yU)pT Ci

Vu}ql$U 原本我仲以為係自己唔舒服先頭暈,但睇完下面個email之後就覺得可能同o個個女人有關.
.]-BOVW5P 所以無論男女,大家出街真係要萬分小心!
6s$MN c7l*XN 各位朋友請注意!!!!!!!!!!
-}p)fx:m,S 小心 !!!! 小心!!!!
Wk ~ H6Xdb 如果唔係自己親身感受過都唔知原來迷暈黨咁厲害

buengland 發表於 2006-4-26 12:25 PM

thanks
Lu"E;N)X6i a C#P7j$X w \?P&f
資料非常有用

kgkgkg212121 發表於 2006-4-26 12:26 PM

靠咩迷暈人呢?? 可以咁快ge...
J4^o1W;x-o
j(nC9d4y-B_VA refer返第1篇,所以而家陌生人有咩要求都唔理ga la
!^6Ps twO0o%I0}/Is ab 問路都睇下附近情況先理佢

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.