娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mygodwilldo 發表於 2006-4-28 09:38 PM

冠軍好似係同愛知愛院同縣個隊呀(唔記得叫乜名)如冇記錯,主將係森重寬

escalation 發表於 2006-4-28 09:56 PM

唔知大家有冇留意一些好少人注意到既資料5[7FT8J6WX }Ga

}} Pq[I V7lq)w [color=Blue]1.[/color] 神奈川既 MVP 係海南既牧紳一, 咁[b]得分王[/b]呢?$Lq5Nh\/_p(R
[color=Red]答:[/color] 係海南既[b]神宗一郎[/b], 平均 30.3 分. 第二先係流川.
y y4@8l5~'s]c Zjwb.A7U%yF?
[color=Blue]2. [/color]湘北 vs 山王比賽中, 真正既贏波功臣係邊個?
/C{Rd!]N DaQ [color=Red]答: [/color]係[b]三井壽[/b], 單佢一人就攞左 25 分. 其中 1 分係罰球, 剩低 24 分全部係三分球. B!FqKQV
.b1s4[L,v8ul2n
[color=Blue]3. [/color]牧紳一係 MVP, 無論進攻防守, 速度體力都難佢吾到, 但有一樣佢係唔識...?
j:G)f i{2S;j O [color=Red]答: [/color]係[b]入樽[/b], 牧紳一並唔識入樽.
y4u!?NU4sX R !Q;e7qG9p
[color=Blue]4. [/color]櫻木花道唯一一場得分有雙位數既比賽...?0RrYVrOl9]V'f9Nx!T/P
[color=Red]答: [/color]係湘北 vs 山王, 一共得 [b]14 分[/b].f.C/n ~]

4I`"ed7q`z!x [[i] Last edited by escalation on 2006-4-28 at 09:59 PM [/i]]

kgkgkg212121 發表於 2006-4-28 10:12 PM

櫻木完全係一個rodman~~:P

12d3 發表於 2006-4-28 10:30 PM

森重寬先至最勁,漫畫提及佢個埸好似攞左50分、20籃板.
xn8M5S-Z't#f xP ^!Hg 提名名單中應該冇一個能夠做到相近既成績.

香蕉仔OOOO 發表於 2006-4-28 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2006-4-28 09:56 PM:
1n/T.O6~ t}6~c 唔知大家有冇留意一些好少人注意到既... [/quote]
!|O9jV[ B 的確..我覺得三井係打山王果時打得最好..@V8\(A'R6J4J
連入幾球3分... tv 有一集講三分炫風球..都唔夠打山王正...!V(|g7P _Q9X
三井係打山王果時發揮出神射手同埋不屈的精神..努力的完成一場完整的賽事...1V'U*H8`h6kz;?
:good:

clkgtr 發表於 2006-4-29 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-4-28 10:30 PM:v(a2y;A}N G'n
森重寬先至最勁,漫畫提及佢個埸好似攞左50分、20籃板.3f:I j `MJA+y
提名名單中應該冇一個能夠做到相近既成績. [/quote]
)T+g5|&j|3J5s
vD~+U(Kh AT v 漫畫裡面無乜提及太多 森重寬qv6M;@rM \y I

G9} N2G$X5]CE'e 不過, 我覺得佢以籃球技術未必真係咁好, 佢只不過係持住自己既體能去爆籃底
kyV1K(fY6S 好似我有個朋友咁, 佢基本上唔識打籃球, 但係體能係非常之好, 嚮籃底屈機, 完全預佢唔住
kIz9Tw }7a/A*f7W;cm6I
如果有河童.......河田先係, 防守佢, 佢就未必可以咁寸

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.