娛樂滿紛 26FUN's Archiver

escalation 發表於 2006-4-27 11:14 PM

有傳"男兒當入樽"出續集, 一齊討論下, 順便投個票

投票主題係
!y,g:`A!W$c
"gQ#^0~ ?JL:W7\!U1E [color=Blue]"你覺得從整體上看, 包括個人技術, 得分能力, 心理質素等等... 誰是故事中最佳球員?"[/color]
yk,WX*c\ 2[u%sI$d'm)u ^
雖然櫻木係主角, 但客觀評論"最佳球員"就一定冇佢份, 所以冇列佢入面
$V9},p z-n4V6X*] *E"E |'A8?q1ljJ
講起上黎, 成個故事到左最後都冇提到全國冠軍係邊隊, 淨係知道海南係第二
PO-]0x6G;f
6Qb:Jb9h'm}g 大家一齊討論下吧 :):)

kgkgkg212121 發表於 2006-4-27 11:20 PM

仙道=magic johnson~~

escalation 發表於 2006-4-27 11:22 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-27 11:20 PM:#DV yfe4p_? @9y
仙道=magic johnson~~ [/quote] NBXNR2l1x[B.y
+Vo7n:SU1mY ?
如果 仙道=magic johnson
+\.}3N([3k t$d A 我覺得 神 = larry bird

cency2005 發表於 2006-4-27 11:26 PM

我覺仙道是Slam DunK裹最出色的
/Y0P:q u'F$m3J5l:~ 相比起流川和沢北來說
Q4}W4l:XU1v/G 仙道除了有兩者強橫的得分能力
LRw&gg'@)pO 更有球場指揮官的作用
H9`%R+o7h W&m GI 能真真正正的帶起一隊波
i%]'|\rtT&d+py ^ j(Tx_ b
在漫畫裹的仙道JQ `Ut)FA4[(^R
雖然比流川大一年&a)d1~d-e
卻明顯比流川心智成熟得多
G,qv%NG*m,_P WI 住住能在球賽發揮著其該有的作用Jw3Q&@4?4RE@

)X+w0Aob,NfJ#| 加上我覺得佢係當中最靚仔的

cwleung1988 發表於 2006-4-27 11:48 PM

我鍾意櫻木....因為係有佢湘北先可以去到全國大賽...o%h(B/a:IMr#D.B
如果冇左櫻木...就算有仙道加入湘北...都唔一定有甘好既成績

escalation 發表於 2006-4-27 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-4-27 11:26 PM:
J$x$M:h]kM6G 我覺仙道是Slam DunK裹最出色的xz9]b6?
相比... [/quote]
)k'j.S+o;v1\!LM E+h $p6H [|n&`:H4Q*]9F
大家好似忽略左牧紳一0^!q;n4NB%h
仙道成日都比教練鬧先至醒, 表現比較飄忽
5M9cbb8o^ j Rk&K?*yO#Tt:j ZF6]
牧紳一好有 michael jordan 影子9LFXCj{R hY
好有大將之風, 仲記得有次湘北vs海南, 用 4 個人防守佢, 真係好經典

kgkgkg212121 發表於 2006-4-27 11:52 PM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2006-4-27 11:49 PM:/q*e0xS?G7V

Kmy!e7Gg-qs v!G
xO(uq!YZ@"JzO 大家好似忽略左牧紳一
K]F.Q \$~AIQ 仙道成日... [/quote]
:Y;\JM6m1ktM 流川更似jordan~我覺得:)

cwleung1988 發表於 2006-4-27 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-27 11:52 PM: gQ7[ lLU&A
"H {r$lC U \
流川更似jordan~我覺得:) [/quote]i a-?'h!V]8t
jordan係以創造奇蹟最出名...$dl1MB,j
流川都做唔到空中飛人...唔得...

makin 發表於 2006-4-27 11:58 PM

邊度傳男兒當入樽@O@
$x CYDh vH*^ 好其待喔~如果真就好啦..第一集都已經咁好睇喇..
CbsJ-w+Ug 我選左流川呢~流川楓流川楓~L O V E流川楓~

chrislovegill 發表於 2006-4-28 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2006-4-27 11:49 PM:
SJ:e qlO .tO1F"x&x/LZb

*G$D z{*M/po;rh 大家好似忽略左牧紳一5f/q1E5H{M(B2_
仙道成日... [/quote]P6aV vn
A [ Y4^,uAF
我好想佢有續集law,原因好簡單:實在太好睇.........
-vJ/z!Aph_ 6VH3C-bL%L3ei
牧紳一其實係以 Magic Johnson做藍本(身材高大o既PG)
E6rA7bKa0U OE 雖然我唔太鍾意海南同牧,不過冇可否認,佢會係最住球員,因為佢比其他好波o既(eg,澤北,流川,仙道等)多左一份穩定性同佢o個種領導才能,唔好忘記,佢係神奈川o既MVP呀~

cwleung1988 發表於 2006-4-28 12:05 AM

正呀...真係超想睇

chiumx 發表於 2006-4-28 12:58 AM

我反而覺得櫻木先係勁喎 `.gK0Q^5i8e1\
佢打左四個月JA唔好唔記得........流川果D 由細打到大
FJL+YDn;}1eB r4c)J2Qa1~D z_
續集既機會幾微我覺得.....赤木個位由邊個頂?.....好明顯櫻木個角色設計出黎唔係FOR 中峰呢個位.....睇櫻木做中峰係幾冇意思既我覺得.............
.R @8_W:g 我反而想睇全國大賽既動畫........應該會好正........成套漫晝.......去到全國大賽簡直就係最正既一PART.....睇返31集既漫晝.....會發覺角色個樣有好大分別.......畫風都係.....頭幾集....赤木同仙道果D 頭畫得好生硬.......之後就靚左好多........你睇返會發現全國大賽之前果D角色既波鞋同全國大賽果D 波鞋係好大分別既.......全國大賽果D 畫得好DETAIL嫁.....D 畫功就係靚到呀......!!!

12d3 發表於 2006-4-28 03:03 AM

河田美紀男:P

clkgtr 發表於 2006-4-28 04:09 AM

牧紳一應該會係嚮個人技術, 得分能力, 心理質素等等, 會係最好果個vv1T)|%He
但係佢係一個實而不華既一種球員, 所以比人既感覺唔會係最好既一個:NH2N}:m `
9~-|-k$wfd? f|9f
而仙道, 流川, 同沢北, 因為佢地既動作技術都好華麗, 所以比人既感覺會比較勁
v)X6n\Uw 4Z#Lz c5{Y!E
但係以漫畫裡面既描述, 假以時日之後, 櫻木同流川會係最勁既一個
o!~k wYpO 3Aj b\F-J
因為佢地兩個都係一個超級籃球天才, 每經過一場比賽都可以有快速既成長進步, 就算對手比自己強, 都可以超越佢
d|6sHPy.JZ$xc3@ 正如仙道對住流川講過, 「如果有1on1既比賽, 可能無人可以嬴到你」
IC!| z p:\ x L 其實櫻木同流川亦都係一樣, 但係佢只不過係打得4個月既籃球, 以櫻木既運動性, 要超越流川亦絕對有咁既可能性
&BH}/O9P9bh
5j*PKLx"g 希望真係會有續集喇, 因為真係好好睇

iadderic 發表於 2006-4-28 06:01 AM

我想應該唔會有續集吧
~8JTC*Z;@ 那位作者係日本某一間學校的room 中畫了 Slam DunK 的結局係黑板上lu

edward1906 發表於 2006-4-28 08:40 AM

咁耐先出=.=
tJ;p`y\ 我諗流料多.....

FRANCISE 發表於 2006-4-28 10:46 AM

I think 仙道 la:dev:

YingTung 發表於 2006-4-28 12:36 PM

唉~~Real完全唔岩我睇,...

kgkgkg212121 發表於 2006-4-28 02:56 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-4-28 12:36 PM: S.r/A'z2~2G*uV
唉~~Real完全唔岩我睇,... [/quote].s.?wDM'f
係slam dunk最正:good:

香蕉仔OOOO 發表於 2006-4-28 06:37 PM

我覺得係流川..因為佢一開始係唔會傳波= ="! a{9{'UeM xJ
但一開始時已經係皇牌....c A8F3`-s;F
仲成日整到櫻木鬥心返晒黎
)y1I0z$eaF-EK!LL 咁其實叫唔叫鼓勵士氣呢..[我真係唔知]= ="lq,w^M}-O:w P]
仲有一場..唔知點解d正選入唔到波,
E2r`'U)w/O'S1J$q9d 佢入左一球 仲串一串佢地..搞到佢地有鬥心
,P:A!Q.P)z!Q/iXp 到左後尾佢悟出 要傳波 搞到佢 可以玩到山王果個唔邊個-.-"!
%^}q g(n0h$e so..我覺得佢係最佳

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.