有傳"男兒當入樽"出續集, 一齊討論下, 順便投個票
投票主題係[color=Blue]"你覺得從整體上看, 包括個人技術, 得分能力, 心理質素等等... 誰是故事中最佳球員?"[/color]
2[u%sI$d'm)u ^
雖然櫻木係主角, 但客觀評論"最佳球員"就一定冇佢份, 所以冇列佢入面
*E"E |'A8?q1ljJ
講起上黎, 成個故事到左最後都冇提到全國冠軍係邊隊, 淨係知道海南係第二
大家一齊討論下吧 :):) 仙道=magic johnson~~ [quote]Originally posted by [i]kgkgkg212121[/i] at 2006-4-27 11:20 PM:#DV yfe4p_? @9y
仙道=magic johnson~~ [/quote] NBXNR2l1x[B.y
+Vo7n:SU1mY ?
如果 仙道=magic johnson
我覺得 神 = larry bird 我覺仙道是Slam DunK裹最出色的
相比起流川和沢北來說
仙道除了有兩者強橫的得分能力
更有球場指揮官的作用
能真真正正的帶起一隊波
^j(Tx_b
在漫畫裹的仙道JQ `Ut)FA4[(^R
雖然比流川大一年&a)d1~d-e
卻明顯比流川心智成熟得多
住住能在球賽發揮著其該有的作用Jw3Q&@4?4RE@
加上我覺得佢係當中最靚仔的 我鍾意櫻木....因為係有佢湘北先可以去到全國大賽...o%h(B/a:IMr#D.B
如果冇左櫻木...就算有仙道加入湘北...都唔一定有甘好既成績 [quote]Originally posted by [i]cency2005[/i] at 2006-4-27 11:26 PM:
我覺仙道是Slam DunK裹最出色的