娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lv123 發表於 2006-4-29 08:17 PM

最近返工﹐不太開心

最近返工﹐不太開心,因為見到d word,excel ,powerpoint ,好像不曉用明明word 可以直接做到powerpoint 弄了成個鐘頭都攪,到亂,、合併列印又差d 歪自己打字慢,d 文件又煩,又多。覺得自己好無用:<

清揚 發表於 2006-4-29 08:22 PM

那你為何要搵呢份工做,搵工做要先按照自己能力所及為前題,勉強冇好結果:)

155220 發表於 2006-4-29 08:26 PM

用得多就得嫁喇

loklok117 發表於 2006-4-29 08:43 PM

!!

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2006-4-29 20:26:
(KG)q%Wza yD8x 用得多就得嫁喇 [/quote](y1y)`1Lk,I
x:nT-G'^\w},m
無錯,所謂工多藝熟,你可能小運用未習慣姐
?b1f&T^6?:a 如果你重有心想做依份job,就比多d心機(唔好急,慢慢黎:fight:)ew o5a]g6b
ppb,k*V+XR}
如果真係無林住長做落去,就唔好浪費時間浪費青春la

155220 發表於 2006-4-29 08:53 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at 2006-4-29 20:43:
]5U%HN!y$i0xm
"j|$i$V;tOq 8a$\;iV%A!rp3@ C`
無錯,所謂工多藝熟,你可能小運用... [/quote]
$\}8t2GjV
%i+Ttpr~ 我開頭入EF果時唔多識打字(去年11月既事),但宜家都快左好多啦

樑少 發表於 2006-4-30 01:19 AM

慢慢黎啦-.-$|~2h^0h-I(I2p*F8i
正如我剩係識打速成唔識打倉頡都係死硬-.-

kanu222 發表於 2006-4-30 02:19 AM

word,excel lee d 都仲可以係屋企練,放心吧

12d3 發表於 2006-4-30 02:58 AM

掉轉頭諗,假如你比心機d做,搞得掂word,excel ,powerpoint,打字又快左,到時又有一、兩年經驗,你既”哥利”已經好勁,有咩工唔請你?V0h`(fl`C,H
學哂d野之後,假如真係做得唔開心,你都有能力跳槽啦~

tung1688 發表於 2006-4-30 08:23 AM

慢慢嚟~年青人"冇人一生出嚟就乜都識.你肯努力.人哋自然會俾機會你o既

show128 發表於 2006-4-30 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2006-4-29 08:17 PM:
$g m2Ej*xpf)b2^ 最近返工﹐不太開心,因為見到d word,... [/quote]`.g1h8Dx8xjj
*h+_&iRyay
天生我才必有用
-[L B?:m[aO0[3v;Z0d@ } 凡事開頭難
_:o0tVM-G-K M l 有信心加努力你一定可以做得到

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.