娛樂滿紛 26FUN's Archiver

CopperRed 發表於 2006-4-29 09:07 PM

請問呢度多唔多人鐘意打網球丫??

純綷無聊問下~事關見sport個度多數都係講football,當吹水咁吹下水~因為呢排都愛上左打網球,所以想同大家分享下。ps。<--newbie~

cwleung1988 發表於 2006-4-29 09:17 PM

當我身型仲未完全發福個陣...我都幾鍾意玩嫁 :D

CopperRed 發表於 2006-4-29 09:25 PM

唔係應該發左福要玩多d咩︿︿keepfit 丫嘛

cwleung1988 發表於 2006-4-29 09:31 PM

[quote]Originally posted by [i]CopperRed[/i] at 2006-4-29 09:25 PM:,W[m au"E*n.q
唔係應該發左福要玩多d咩︿︿keepfit 丫嘛 [/quote]
}hG$D$W nEG2Y 我都知我要開始keepfit嫁啦...不過又懶 :P

kakeidevil 發表於 2006-4-30 12:00 AM

打機幾鍾意:dev:

CopperRed 發表於 2006-4-30 04:38 AM

打機我都鍾意~~我重記得讀書玩個時都係因為網球王子令我有興趣HAHA,不過玩左好短時間,近排想玩返既原因係想做返運動~~同埋想做網球王子,呵呵

YingTung 發表於 2006-4-30 11:16 AM

[quote]Originally posted by [i]CopperRed[/i] at 2006-4-30 04:38 AM:
2m_O(DOj N 打機我都鍾意~~我重記得讀書玩個時... [/quote]
g5q\,F u)O[c -|5H2y3M.vLp*[
網球王子o的內容好誇張呀,成套足球小將網球版咁...5g(UC RhS.W
我都鐘意打網球,但因為係同我女友打,
}d7`z`q 而我女友又o係o個o的無咩力既人..
"F;^&e8js z(u3_c 所以次次我地對打我都有o的悶....."

CopperRed 發表於 2006-4-30 01:28 PM

咁你實好勁啦@@

bigfish 發表於 2006-4-30 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2006-4-30 11:16 AM:Un5`XQ
Y*R wHy-GtB0^
i {;[;^~!]F8T7?s
網球王子o的內容好誇張呀,成套足... [/quote]
I4X+LP(Y:F@ 打打下會唔會做左第d 運動ga?

CopperRed 發表於 2006-5-1 12:17 AM

......網球場黎wor,你唔係想話佢地會踢下波咁丫

alantai 發表於 2006-5-1 05:04 PM

早幾年好鍾意打,
4F(q8`"}-T(}(g[*h 當時好hit打網球, 成日book唔到場
_ T1K5SK3J 試過大熱天時30幾度連續打2,3個鐘
0BXup{A2o8m 打完之後發現腳上既汗都已經變做鹽了
n fM$B OH 諗番都幾恐怖
`2a3u._rK!_O
m.`.POY6MHC 而家好少打喇, 轉左打羽毛球, f g w1B4X
運動量冇網球咁勁, 不過冇咁辛苦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.