娛樂滿紛 26FUN's Archiver

toshibatt 發表於 2006-4-30 02:23 AM

公司冇王管.

而家公司黎左個o靚仔..持住有人介紹入黎3[(?])p7In:E5ll
就咩都唔做..日日坐係度懶懶閒
!kGi6b r? FnJb&[DM 得閒就去樓面坐.再唔係就食飯
!m,oUo^#`0H 唔叫佢都唔肯做野..
_7W;S~0lvc*e,G 得閒佢仲要叫人黎食飯唔比錢....U5XP^/B8a
唉.

12d3 發表於 2006-4-30 02:51 AM

換轉你係佢,你都未必會勤力做野啦.有人介紹我返工,有人照我都會冇王管咁.H%OY-Z:^ H |l)W(^:x
不過佢係做樓面?做樓面都要人介紹?佢都幾可憐(對樓面無貶低意思).

vv1668vv 發表於 2006-4-30 03:04 AM

哦哦哦。。唔驶劳气播。。轻松D..
0E_8H%n q%J~_;E 可以的话,放长双眼睇下罗。。有报应架。。
S2f"V:[ i+kl 日子有功,迟早被其他人知道。此人必定自食其果。NF)Dj*a@
到时,咩野人都保距唔住。。

austin666 發表於 2006-4-30 03:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2006-4-30 03:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

YingTung 發表於 2006-4-30 11:26 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-30 03:38 AM:
R7B)s M?HG4fR/k k;|/D0Yb*} o

6~ {ziQZ+Dq"F
7D&YN IAd+Z2g~ _9u?"uPL_3|
正常的
Xg-uq G!Wf$W 7}'~} e2M!x.]/_
因為樓面最少野做m if G3\9[3Q5L/sI'@-s
(同洗碗,廚房,水吧比)m"F D]P
介紹得當然係荀位 [/quote]$|V.q["D7Z(z,_L

%Q!M)PW.o8d;A 無錯。何況而家o的死o靚仔only識打機同xxx。
(Z8~)qGa:] 其他咩都唔識。完全不懂做人處世同無工作經驗。'hG P+V1o(U
如果呢個時候,有人介紹個無咩野做既位俾佢作為第一份工,0bO])s dBK]-p
通常佢地都會好"hea"..因為仲未知自己既身價,經常以為自己係做大事,好似o的game同漫畫咁,會做舉世大事既人咁。

155220 發表於 2006-4-30 11:31 AM

做好自己本份,唔駛理佢

Dr.anger 發表於 2006-4-30 02:24 PM

好多人都持住有老闆撐腰,係公司鐘意點就點...%vl8~:O k1Hi i
算啦...呢、o的係閒人黎...簡單o的可以叫廢人

kgkgkg212121 發表於 2006-4-30 03:36 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2006-4-30 03:32 AM:2aCBUO
我公司以前有個茶水阿姐
S$aS0MS1d7G 有1日俾個新... [/quote]
q.zG$l7e_)G 果條友抵死la8kd7Yr1im#i)^Tp
當茶水流ga~:good:

austin666 發表於 2006-4-30 07:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2006-4-30 08:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.