娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2006-4-30 02:09 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-4-30 14:01:
OYu.S [
$^*j+c| [1e%r 加入自己一點分析, 唔好人講乜就信乜... [/quote]
cwA m&bu MZln :good::good::good:

155220 發表於 2006-4-30 02:11 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2006-4-30 14:07:
[5u5Z)u:@5M,vSSK
C eLtQ8hdt 咁咪係痴線囉, 而家那小朋友死了就... [/quote]
f`B%o+V#|8b^K pksbd%T,o6\,P
奴隸都不如:o

kaixinren 發表於 2006-4-30 04:39 PM

凈一句“隻要信,不要問”,已經好難令人信服。

12d3 發表於 2006-4-30 04:59 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2006-4-30 11:49 AM:%zGi)G|UJ.I3[6W
S-V|9~8}0z?9}_+B+Q
不...正派的多是一些全傋洗腦的人來... [/quote]
ZO1N d@C"m\
g#FX |n
H)F5T+cgIp 教義係某d人講既野,什麼得永生等說話是不能及不應用邏輯去分析(主觀),但世界是什麼創造有關現實既就有問題(客觀).

leungman 發表於 2006-4-30 10:09 PM

但係果D乜野宇宙大爆炸呀、進化論呀,呢D o既可信性就更低啦,呢D要有好多好多個巧合先至得喎........

brightman 發表於 2006-4-30 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]leungman[/i] at 2006-4-30 10:09 PM:Os&d.N*B H9G@K6v
但係果D乜野宇宙大爆炸呀、進化論呀,呢D o既可信性就更低啦,呢D要有好多好多個巧合先至得喎........ [/quote]
&M$i\)y)zC?b 宇宙大爆炸理論係而家物理學家普遍接受既理論..恕我無禮, 你憑乜野話唔可信 ?

阿感 發表於 2006-4-30 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]leungman[/i] at 2006-4-30 10:09 PM:&nr Y:VMJZ0y g"V c
但係果D乜野宇宙大爆炸呀、進化論呀,呢D o既可信性就更低啦,呢D要有好多好多個巧合先至得喎........ [/quote]
't u hR X%|cG
QG,k\u MM*Qk 如果你要講理論,上帝先唔可信

Azuma 發表於 2006-5-1 01:07 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2006-4-30 11:06 PM:
~ d?`D%?3oc&p6?0M
rA|wQ7H{j*Q*Y u8H1z#nc5K9i2Yo+N?C
如果你要講理論,上帝先唔可信 [/quote]
h[` J ua-h,M1m
w`C2G$C*^+j 就算係進化論
B o(S%EB4S 咁所有element or 宇宙2a3Mt0za'T
最終都係有人創造出黎
p4E"B0y6g[Fg 'hMF:j5d"U'k%q;JG

3D)]UA$F1~9M 我記得以前我學校神父講過])C-A9Uf;Tj ` p
有神定無神_&H*b5F G!p0Y
1.假若世界有最後審判
P }7cpRzO p 信神點都好過無
4gWQ&FN.p{m%p8K 2.信神道人各善Gr[6vr9EAE5}
3.信神如果真係有,佢可以幫到你.Pq8td M9jW6Whj
v:w'Zp!t \
人係最低點時的迷惑無助R&L,~1Y~i
好多時係好需要人幫助
"P;Z4B/l^5{y 而佢地受恩之後去幫番其他人*[ j\r({B

A&kj0\3l C 我覺得v&{"m%h0I'zzp
1.信教無壞(係正教)(D}8p"e5s3j"qe
2.佢地得到係心靈的滿足而非物質上
fjI5k M,O}e9F!V    教會o的人比較平和(當然也有例外(
z [V xm]:{:r 3.佢地係自願唔係被強迫
Mc ih%N 4.佢地o的錢都係用黎做善事
K5}0O {|f%]7\ )D+D9hZDU*C |e

t2n"{)__3Qn 信側有不信側無iL N{zH%` vl B

Z,}x7s&x[ 大家無需要討論
-HYT8J2s 信唔信
G/[B+QQ,Bv 值唔值
9ni$meO
;M4T)Od!tNy%] [[i] Last edited by Azuma on 2006-5-1 at 01:12 AM [/i]]

12d3 發表於 2006-5-1 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2006-5-1 01:07 AM:t)Ur@M'h%} ^
:o:OD*o$M(IO
`_,|h#ww/X
就算係進化論
]SvptAf8K 咁所有element or ... [/quote]
xpV8vRQO;T,_
P[a4\`|Sg9P 但係相信教義就要破棄另一d觀念.[#n*go\W1o3?)x&D
d教徒係食反既時候感謝主,但係佢地點解唔感謝d反錢由老豆賺來,又唔感謝老母買送煮反?
RS5Z \lv/F?UK7i 我有個朋友既阿哥就係虔誠教徒,佢每餐都感謝主,每餐都比佢阿媽話.
1CBL+lAC,`GF zhM!lwM[
d教會成日話得永生,上天堂.子曰:未知生,焉知死.在生既野都未諗清楚就諗死左之後點,同諗定六合彩頭獎點洗一樣---諗下好啦!

brightman 發表於 2006-5-1 01:34 AM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2006-5-1 01:07 AM:
;^p.dVA bV
3_gUE3M jmFgz
就算係進化論
'G6f{m_ 咁所有element or ... [/quote] M&l ]4j(n8S9?7{
如要係因為相信宗教本義而信我覺得無問題..但問題是有些傳教人 [坦白講係基督教多] 佢地傳教時並唔係用呢樣野黎傳. 佢係用當你信左之後可以得到乜野"好處"黎到去說服你, 例如死左之後可以上天堂, 唔駛再受苦. 又或者係當你信左神就會係你身邊幫助你解決所有困難. 最後就算真係成功說服到, 意義何在 ? 只不過係基於信左之後既好處而信, 而不是因為宗教本身的教義去信, 這只不過是偽教徒. 而這些傳教者在我眼中, 他們這樣的行徑同個條毒蛇引誘夏娃食禁果有何分別 ? 唔通可以解作用魔鬼的行徑去做神職的工作是沒有問題..這樣他們已經扭曲了宗教的原意. f,h:Ni h4up

Y\%YM nN3w"Y#s-|X 呢樣野我都同過一d教徒傾過, 佢地竟然話無問題喎.. im s)|Uon

q Q]:v%y(U6W!^ [[i] Last edited by brightman on 2006-5-1 at 01:36 AM [/i]]

leonlei 發表於 2006-5-1 03:48 AM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-5-1 01:34 AM:
"~,eJF0Y&l c8ljq{ us-uW/K
如要係因為相信宗教本義而信我覺得... [/quote]
)j%m3Rk7u/mZ
2c^~9RR5B9Z&n1gL 我都覺得以咁的方向去"鼓勵"人確實唔太正確。
.z1\ V;X^G E 4YCh;_Z `
不過我就唔信有人會因"神令佢中六合彩"而堅定不移的信神。

magic 發表於 2006-5-1 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-4-30 01:55 PM:
sx#u(B2JFE pa&q2x5_ dU
BUT..所有宗教唔可以用理性分析, 它... [/quote] Ws5E X\\
[size=6][color=Red]印度佛教要求有理性分析..;QDb-b;K7{9T!mt0VT
所以佛袓創教時有D當時支特有造物主的人去問他..都被他否定了[/color][/size][因明學就是要有邏輯地思考]....只是傳到中國的彿教才變了質..變得虛無...` C4nFX-p
+K(XV)SW o0P
[[i] Last edited by magic on 2006-5-1 at 12:16 PM [/i]]

magic 發表於 2006-5-1 12:20 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-4-30 01:55 PM: m!pP^ w/^]
(h j#@n']7S
BUT..所有宗教唔可以用理性分析, 它... [/quote]....此是西方人的觀念..因西方人少見彿教..
+`6]7V5| i t+xt 而hk人又多只受西方影響也...

Azuma 發表於 2006-5-1 03:14 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2006-5-1 01:29 AM:
$c[2S-^mU C
!IY"],s o$C x Y0Wl#E&o7_ oL7~-s
但係相信教義就要破棄另一d觀念... [/quote]z&J8RB1ckI
.u2bB4Rk
其實意思係
.r0XTUK*y*Wes 感恩lc b:YK@:Z x d
當然父母也有恩yv iG`4x
但係你今日可以係到食飯(你仲健全)5X;fh"]gS D$O{
你今日有飯食(係因為有人創造萬物)
%iH [)jVuT q 咁樣
j5f _.yH/J)] 'G2oN,ewMK
焉知生
G o'Rk$Wct~ 係知的.....................
!T+Bff eq,X%D 每人都有一條路或意義只係我地唔知
s`R|agB_}h 7I#`2U9^Q
如果係咁
e.v!u}r1T 佛教的成佛
#A ?gT4L6Y 唔使受"論"迴之苦/d3lIKES8w+e
味都係"焉知生方知死"
H;]5~ytO6D(`
8`"B6Y h `0g 同意係 z @,Qc+P?#f
有部份教會本未倒置pA*F.OB"I

HIt5o-ZE~ 樹大有枯枝

Azuma 發表於 2006-5-1 03:22 PM

[quote]Originally posted by [i]brightman[/i] at 2006-5-1 01:34 AM:,?VD4e+],v

&o9{t1k0_ 如要係因為相信宗教本義而信我覺得... [/quote]X:n wUO'i

MX(ow)nz 睇你係覺得係目標定係利益 ?qR7e-HJ*Q

q&P*^8K${ 信佛係因為因果 Y}~)\u @
.r@$r"O9M&j
種善因得善果
fZh*@l}
-K$LK1~ O7D%? 或者係幫你離開人世苦難%l&M9z4POEz)`

Be y o2yb,CF7S/i 係宗教可以幫到你..............H'd)XW4S9PN m)L

m$FDFA!j#~s 宗教係一個途徑,方法去幫你S)e mSz

7?2F/F:@O 定係因為有呢利益而你要入會

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.