娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ThomasKoon 發表於 2006-5-2 01:06 AM

[緊急求助]申請特區護照快証........

有冇人知快証幾多days可以攞到呀?我好趕住要........

傑傑 發表於 2006-5-2 01:33 AM

[quote]Originally posted by [i]ThomasKoon[/i] at 2006-5-2 01:06 AM:
3]^?_ooA 有冇人知快証幾多days可以攞到呀?我好趕住要........ [/quote]SbW7}}x2F|
p\5_9z?*F\p
有咩 ? 快證好似係回鄉證先有喎.

kakeidevil 發表於 2006-5-2 01:44 AM

最快即出!!!!!"V}{0yR)d

8~ ?#A#p(@~ 但要有機票or旅行團收據.......證明你即將離港但不夠時間申請普通証
4^5{8mR,]4UGm
J8|)R{W H8d9G 仲有,記住去灣仔總部申請!!!

ThomasKoon 發表於 2006-5-2 02:02 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-5-2 01:44 AM:@,b#^&t)CH,~
最快即出!!!!!(PGi2VR Z.N)YC1l

Nvu9ZDe5[ 但要有機票or旅行團收據.......證明你即將離港但不夠時間申請普通証
zX%i RC5}#Jl]!L0xd
OaLG RZ5^ H 仲有,記住去灣仔總部申請!!! [/quote]
1S Y2?&h jf'i
'o6jT`L#aVFF 2zI6iQJ.y&F

I1Rk:f/Y?:o 我有旅行社張收據~~咁係咪拎張收據去就可以架喇﹐如果係嘅﹐知唔知需時大約係幾耐呀?另外知唔知幾多錢呀?

打狗棒 發表於 2006-5-2 02:43 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2006-5-2 01:44:2vj d&ts U:d
最快即出!!!!!
ez$z o;ky$l W)v
y*c6FyP#_E 但要有機票or旅行團收據.......證明你即將離港但不夠時間申請普通証
.A$GC3s:y2c W,Q5{5_q+X#~
仲有,記住去灣仔總部申請!!! [/quote]
:V"V"jwk :good::good::good:

chengcrespo 發表於 2006-5-2 09:30 AM

係你出發前兩日or三日內會辦到快證!!
.ng^ LI C6z(i 一定要去灣仔總署~y e8h4G `
記得帶機票or旅行團收據!!_h Y;@:c"Py&r
之前我都拎過....放心一定趕得到~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.